Kuinka kauan kehtaa nautiskella rintojen hyväilystä?
Eli olen nainen, joka nauttii yli kaikenlaisesta rintojen hyväilystä ja nännien imeskelystä ja lirputtamisesta., silittelystä jne. Tykkään siitä niin sohvalla makoilun lomassa kuin esileikkinäkin. Olen tässä vaan mietiskellyt, että kuinka pitkiä sessioita sitä tohtii mieheltä odottaa. Itselläni ei meinaa aikaraja tule vastaan ehkä koskaan. Ja kyllä pidän myös omalta osaltani ukkoa hyvänä, siitä ei tarvitse huolehtia nyt tässä. Mutta siis miehet kuinka kauan jaksatte hyväillä naisenne rintoja ennen kuin alkaa maistumaan ns. puulta?
Kommentit (13)
Ainakin minä olen suuri naisen rintojen palvoja ja voisin jatkaa sitä loputtomiin. Minusta on tosi kuumaa, kun nainen nauttii niiden koskettelusta ja haluaa tarjota niitä minulle. Se kun nainen ottaa paidan pois tai pullauttaa rinnan ulos liiveistä on todella sensuellin näköistä.
Joskus olin jonkun tyttöystävän kanssa tilanteessa, missä hänen rintansa nousivat odottamattomaan pääosaan. Hyväilin niitä takaapäin niin pitkään, että hän aivan kiemurteli sylissäni, ja häneltä tuli melkein heti, kun lopulta ujutin käteni hänen housuihinsa.
Haluan myös huomoida rintoja koko ajan rakastelun kestäessä. Mielelläni tulen itse esimerkiksi kädet naisen rinnoilla, vaikkapa takaapäin pantaessa niin että rinnat roikkuvat alaspäin.
Minä nautin äärettömän paljon rintojen hyväilystä. Esileikinä, yhdynnässä ja muutenkin. Rintani, nännit ovat suora yhteys alas asti. Saan jopa Ns. Nänni orgasmin helpostikin.
Katsoimme mieheni kanssa alastomina sängyssä sylikkäin elokuvaa, itse nojasin mieheen jonka kädet olivat ympärilläni. Elokuvan alkuvaiheessa hän alkoi hyväillä rintojani ja se vain jatkui ja jatkui. Pitkän leffan loppupuolella olin jo menettää tajuntani, en ollut enää aikoihin ymmärtänyt elokuvasta mitään. Lopputekstien jälkeen rakastelimme ja laukesin valtavan voimakkaasti muutamasta työnnöstä.
Tekisi mieli pyytää uusintaa, mutta jotenkin pieni kynnys pyytää toiselta että hei, voisitko hyväillä tissejäni 2 h...
5min ja sitten kyllä pitäisi sinunkin tehdä jo jotain muuta kuin maata lahnana.
Outoa jos mies ei tajua tuota ja tuota kyselemättä!!!
Nipple52 kirjoitti:
Minä nautin äärettömän paljon rintojen hyväilystä. Esileikinä, yhdynnässä ja muutenkin. Rintani, nännit ovat suora yhteys alas asti. Saan jopa Ns. Nänni orgasmin helpostikin.
Outoa jos mies ei tajua tuota kyselemättä!
Vierailija kirjoitti:
Katsoimme mieheni kanssa alastomina sängyssä sylikkäin elokuvaa, itse nojasin mieheen jonka kädet olivat ympärilläni. Elokuvan alkuvaiheessa hän alkoi hyväillä rintojani ja se vain jatkui ja jatkui. Pitkän leffan loppupuolella olin jo menettää tajuntani, en ollut enää aikoihin ymmärtänyt elokuvasta mitään. Lopputekstien jälkeen rakastelimme ja laukesin valtavan voimakkaasti muutamasta työnnöstä.
Tekisi mieli pyytää uusintaa, mutta jotenkin pieni kynnys pyytää toiselta että hei, voisitko hyväillä tissejäni 2 h...
Tottakai voit pyytää jos mies ei itse jo tajua!!
Nipple52 kirjoitti:
Tuollainen ihNainen joka rakastaa imettää rintojaan ja saa orgasminkin siitä on Unelmani. Voisin maata sohvalla pää naisen sylissä ja tissi suussani vaikka koko illan. Ja jos/kun rinnnoista olisi suora yhteys alakertaan, niin tottakai kävisin nuolemassa ja juomassa välillä alakerrankin antimia ;)
Voisin jatkaa aivan miten pitkään vain esimerkiksi asennossa, missä nainen olisi päälläni paita ylös nostettuna niin, että voisin imeä ja nuolla molempia nännejä ja hyväillä niitä sormilla. Samalla nainen voi painella jalkoväliään minua vasten. Mielelläni myös otan sellaisessa asennossa hänen pakaroistaan käsillä kiinni ja ehkä hivelen hänen pikku pilluaankin housujen läpi. Parasta on kun sellaisessa tilanteessa ei ala kiirehtiä mihinkään vaan jatkaa aivan niin kauan kuin molemmista tuntuu hyvältä ja luontevalta. Naisen orgasmi heti alkuun vaikka pelkkiä rintoja imemällä ja ehkä minun käsi hänen housuissaan on pelkästään toivottava asia.
Minulla on myös fetissi (?) tehdä naisen rintoihin jälkiä imemällä ja hiukan puremallakin. On hyvän näköistä kun hän pukee liivit ylleen ja jäljet näkyvät. Omissa oloissaan hän muistaa kuumat hetkemme niistä jäljistä nähdessään ne peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin jatkaa aivan miten pitkään vain esimerkiksi asennossa, missä nainen olisi päälläni paita ylös nostettuna niin, että voisin imeä ja nuolla molempia nännejä ja hyväillä niitä sormilla. Samalla nainen voi painella jalkoväliään minua vasten. Mielelläni myös otan sellaisessa asennossa hänen pakaroistaan käsillä kiinni ja ehkä hivelen hänen pikku pilluaankin housujen läpi. Parasta on kun sellaisessa tilanteessa ei ala kiirehtiä mihinkään vaan jatkaa aivan niin kauan kuin molemmista tuntuu hyvältä ja luontevalta. Naisen orgasmi heti alkuun vaikka pelkkiä rintoja imemällä ja ehkä minun käsi hänen housuissaan on pelkästään toivottava asia.
Minulla on myös fetissi (?) tehdä naisen rintoihin jälkiä imemällä ja hiukan puremallakin. On hyvän näköistä kun hän pukee liivit ylleen ja jäljet näkyvät. Omissa oloissaan hän muistaa kuumat hetkemme niistä jäljistä nähdessään ne peilistä.
Muuten hyvä mutta jälkien tekemisestä alanuoli.
Meikäläisen maksimiaika on noin kolmisen varttia. Pitempäänkin voisin tissejä hyväillä ja puristella, mutta kädet alkavat mennä maitohapoille, jos tuota pitempään teen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisen maksimiaika on noin kolmisen varttia. Pitempäänkin voisin tissejä hyväillä ja puristella, mutta kädet alkavat mennä maitohapoille, jos tuota pitempään teen sitä.
Mulla vaan 43 min.
Ei ole vielä koskaan niin kauaa kestänyt että olisi maistunut puulta eli en tiedä. Luultavasti aika pitkään kestäisin tuollaista 😎