Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko s-ryhmälle pakko maksaa se 100 e, jos ei halua olla asiakas?

Vierailija

Mulle tuli s-ryhmältä lasku, että osuusmaksusta on maksettava vielä ~50 e joulukuun aikana. Tossa kuitenkin lukee, että "Varmista omistajuutesi jatkuminen maksamalla puuttuva osuus." Mulla ei oi mitää intressejä olla "omistajana", joten onko mun siis pakko maksaa tota vai ei? Tulleeko karhumaksu vai päättyykö minun asiakasomistajuus? Hjelp :)

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Oletko nyt mennyt pistämään nimesi sopimukseen, jonka ehtoja et ole lukenut? Pidetään tyhmää jännityksessä.

Vierailija

Jos osaat lukea ja kirjoittaa niin asia selviää sinulle kyllä, kun luet sopimusehdot joihin olet liittyessäsi sitoutunut.

Vierailija

Jos olet kerran maksanut sen ensimmäisen 50€, niin tottakai olettavat että maksat lopunkin, eihän siinä muuten ole mitään järkeä. Ei taida nykyään vihreetä korttia enää saada jos ei oo omistajajäsen, koska edut on kaikki omistajille, bonukset ym. Ja keväällä tulee vielä parikymppiä ylimääräistä rahaa aina takas.

Vierailija

Olin lukevinani ehdot, kiitos kysymästä. Tosi harvoin käytän s-kauppoja, en pidä s-ryhmästä. Olen opiskelija, joten bonuksia ei kerry, en syö kuukaudessa tonnin edestä ruokaa. Lasku järkytti näin joulun alla, ni tulin miettineeksi, että v*ttuakos minä nuille maksan, jos en siitä hyödy. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin lukevinani ehdot, kiitos kysymästä. Tosi harvoin käytän s-kauppoja, en pidä s-ryhmästä. Olen opiskelija, joten bonuksia ei kerry, en syö kuukaudessa tonnin edestä ruokaa. Lasku järkytti näin joulun alla, ni tulin miettineeksi, että v*ttuakos minä nuille maksan, jos en siitä hyödy. Ap

Tonnin edestä? :D

Joooooo

Bonukset on tosi surkeita:) 100€ ostat saat euron! No jos ostat 500e kuussa saat jo 15e tosin ei huvita maksaa ylikalliista abc:n bensasta ja käymällä lidlissä ja hyödyntämällä muita tarjouksia säästän vaan enemmän

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bonukset on tosi surkeita:) 100€ ostat saat euron! No jos ostat 500e kuussa saat jo 15e tosin ei huvita maksaa ylikalliista abc:n bensasta ja käymällä lidlissä ja hyödyntämällä muita tarjouksia säästän vaan enemmän

Mitä teet säästämilläsi rahoilla?

Vierailija

Saisko jotain asiallista vastausta, kiitos. Kysyin vain, että eroanko s-ryhmästä automaattisesti, jos en maksa loppusummaa? En nimittäin halua maksaa turhaata, enkä tee tuolla vihreällä kortilla mitään. ap

Vierailija

Ilmoitat ettet halua enää olla jäsen, saat rahasi takaisin ja vihreä korttisi lakkaa toimimasta. Tai siis et sitten enää voi kerätä bonuksia. Ite oon miettinyt samaa kun me käydään vaan citymarketissa et voisin juopua s-etukortista ja saada sen satkun minkä on joskus maksanut kun meidän ei tuu käytettyä koko korttia kuin ihan satunnaisesti jos käydään jossain amarillossa tai rossossa. Käyttöesineetkin ostetaan stockalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saisko jotain asiallista vastausta, kiitos. Kysyin vain, että eroanko s-ryhmästä automaattisesti, jos en maksa loppusummaa? En nimittäin halua maksaa turhaata, enkä tee tuolla vihreällä kortilla mitään. ap

Lue siitä so-pi-muk-ses-ta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos olet kerran maksanut sen ensimmäisen 50€, niin tottakai olettavat että maksat lopunkin, eihän siinä muuten ole mitään järkeä. Ei taida nykyään vihreetä korttia enää saada jos ei oo omistajajäsen, koska edut on kaikki omistajille, bonukset ym. Ja keväällä tulee vielä parikymppiä ylimääräistä rahaa aina takas.
Ei tule. Ei ole ikinä tullut takaisin muuta kuin bonukset.

t. Osuuskauppa Arinan asiakasomistaja

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat