Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen iso penis ja peppuseksi

Vierailija
29.09.2026 |

Se edellinen ketju poistui, taas! Se ehti olla monta päivää, mutta nyt puff, pois. :( On ikävää, koska poiston syytä ei näe missään. Tosin ketjuun tulleilla trolliviesteillä voi olla osuutensa siihen. Toivoisin, että tätä ei poisteta. Edelliseen ketjuun tuli jo monia mukavia vastauksia. Pidetään tämä ketju kuitenkin aktiivisena. Onneksi tallensin sen aloitustekstin omalle koneelle, joten ei tarvitse kokonaan kirjoittaa alusta!

Eli kirjoitin, että mun miehellä on tosi iso kalu, lähes 20 cm / 6 cm, ja peppuseksi tuntui alussa ihan mahdottomalta. Vähän kerrallaan se lopulta saatiin sisälle ja se tuntuu niin mahtavalle, kun oikein vatsanpohjasta ottaa. Orgasmit on peppuseksissä aivan älyttömiä. Se vaati tottumista, mut nyt voin ottaa hyvin voidellun miehen kalun ihan suoraan sisään peppuun ja peppureikä pysyy itsekseenkin auki, kun mies on ensin työntynyt sisään ja ulos. Meillä on peppuseksiä viikoittain monena päivänä. Itse en olisi koskaan uskonut tällaista kokevani, mutta kun mies oli niin ihana kaikin puolin, niin ajattelin suostua kokeilemaan. Mies oli niin varovainen ja hellä aluksi, tuntui niin luottamukselliselta. Nykyään pannaan todella kovaakin peppuun ja orgasmeja tulee jopa useita. Oon ihan poikki niihin ja yhtä hymyä nykyään melkein koko ajan. Ja kyllä, mulla on maailman paras mies! ;)

Nyt on niin, että miehen kalu menee peppuun melkeinpä helpommin kuin pimpsaan, niin onko muillakin naisilla tällaisia kokemuksia?

Anu N38

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte kysellä multakin kokemuksiani, jos sellainen kiinnostaa. Edellisessä ketjussa joku kyselikin, oli ihan mukava vastailla. ;) -Ap

Vierailija
2/5 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱 t. Anu Saukko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä jankkaava kakara!

Vierailija
4/5 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää nyt ihan pelleilyä kun kaikki ketjut poistetaan täältä. Menee moti. 
Pystyykö tuossa naimaan ihan rajustikin?

Vierailija
5/5 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää nyt ihan pelleilyä kun kaikki ketjut poistetaan täältä. Menee moti. 
Pystyykö tuossa naimaan ihan rajustikin?

No niinpä! Koko ajan se niitä trolleja lukuun ottamatta pysyi ihan asiallisena, parani loppua kohti. Kai ne trollitkin väsyi. Taas tässäkin ketjussa jo pari trollaajaa... :(

Joo, nykyään pannaan usein tosi kovaa. Käytännössä voidaan panna niin lujaa kuin jaksetaan! Eihän sitä olisi silloin alussa uskonut, miten paikat tottuu. Kyse oli vain rentoutumisesta. Kai se meni niin, että kun vähän kerrallaan mun tuntemuksia seuraten enemmän ja enemmän, ensin sormilla, mentiin sisään, niin ne sulkijalihakset oppi siinä rentoutumaan. Nyt se on tosi helppoa, ei tarvi edes mitään sormileikkejä vaan mies vaan tulee runsaan liukkarin kera mun peppuun. Hitsi, kun taas alkoi tehdä mieli. Onneks mies tulee muutaman tunnin päästä töistä. ;) -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan