Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kaverilta nimipäivälahjaksi Human Centipede-dvd:n, kannattaako katsoa?

Vierailija
26.11.2015 |

Trailerin katsoin ja ajattelin että hyi helvetti. Nyt sain itse dvd:n. En tiedä uskallanko katsoa sitä kun näen painajaisia muutenkin? Joku joka on nähnyt,m onko siinä jotain niin sairasta, esim. silmien kaivamista päästä tai elävältä polttamista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään silmän kaivelua tai erikoisempaa väkivaltaa, lähinnä vapauden riistoa. Jatko-osa on vähän väkivaltaisempi. Kuulostat kyllä sen verran herkältä, että jätä katsomatta.

Vierailija
2/8 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kokoperheen komedia. Kannattaa varata poppareita ja cokista sekä ottaa lapset mukaan jos on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kolmas osa on kaikkein paras! :D:D

Vierailija
4/8 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso. Ei mitään sanoinkuvaamattoman raakaa kamaa, mutta sitäkin ällöttävämpää ja häiriintyneempää. Kiva kaveri sulla.

Vierailija
5/8 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no kuka tykkää, kuka ei. Sairas leffasarja :D

Vierailija
6/8 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka antaa human centipeden nimipäivälahkaksi :D ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin maininnut pitäväni elokuvista... En näköjään maininnut tarpeeksi tarkasti.

Ap

Vierailija
8/8 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka antaa human centipeden nimipäivälahkaksi :D ...

Entä human centipede kakun?

http://www.kamomillankonditoria.com/2013/03/human-centipede-kakku.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi