Sain kaverilta nimipäivälahjaksi Human Centipede-dvd:n, kannattaako katsoa?
Trailerin katsoin ja ajattelin että hyi helvetti. Nyt sain itse dvd:n. En tiedä uskallanko katsoa sitä kun näen painajaisia muutenkin? Joku joka on nähnyt,m onko siinä jotain niin sairasta, esim. silmien kaivamista päästä tai elävältä polttamista?
Kommentit (8)
Mukava kokoperheen komedia. Kannattaa varata poppareita ja cokista sekä ottaa lapset mukaan jos on.
Se kolmas osa on kaikkein paras! :D:D
Älä katso. Ei mitään sanoinkuvaamattoman raakaa kamaa, mutta sitäkin ällöttävämpää ja häiriintyneempää. Kiva kaveri sulla.
Öö no kuka tykkää, kuka ei. Sairas leffasarja :D
Kuka antaa human centipeden nimipäivälahkaksi :D ...
Olin maininnut pitäväni elokuvista... En näköjään maininnut tarpeeksi tarkasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka antaa human centipeden nimipäivälahkaksi :D ...
Entä human centipede kakun?
http://www.kamomillankonditoria.com/2013/03/human-centipede-kakku.html
Ei mitään silmän kaivelua tai erikoisempaa väkivaltaa, lähinnä vapauden riistoa. Jatko-osa on vähän väkivaltaisempi. Kuulostat kyllä sen verran herkältä, että jätä katsomatta.