Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuotoa vk 6+3

Vierailija
11.06.2008 |

Vuodan runsaasti eilisestä asti. Äippäpolilla kävin eilen. Ainakin silloin vielä vauvan syke näkyi. Onko kenelläkään vastaavanlaista kokemusta? kuinka kävi? mistä voisi olla kysymys? Valuttelen edelleen.



Epätietoisuus on tässä pahinta. Jos edes joku vastaavaa ehkä kokenut jakaisi kokemuksensa, voisi helpottaa...oli se sitten ihan mikä tahansa.



Kiitos!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi