Lue keskustelun säännöt.
Kamalat kokemukset ylipainon vuoksi sutkauttelusta
22.06.2026 |
Sain taas tänään kuulla kertojansa mielestä kivan letkautuksen. Kysyjä kyseli mahdunko menemään vanhan taloni vintille, koska siinä on kapea ovi. Todellakin mahdun!
Kommentit (3)
Yhdessä vaatekaupassa miesmyyjä oli ihan täpinöissään. Olisi vaan halunnut jatkaa ja jatkaa. Menen sinne toistekkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä en ole kokenut mitään erityistä?
Sain viime viikolla perinteisen vitsin, kaksi mummoa meni mustikkaan.. Itsetunto ihan nollissa