Lukematon määrä poliitikkoja kertonut kieltäytyneensä Erikoisjoukoista. Oliko Sofia varamiehen varamies?
Kommentit (14)
Kertoo kuinka tyhmä poliitikko on jos osallistuu tommoseen hömppäohjelmaan
Vissiin vielä isompi joukko kuin ne jotka kuulemma viime hetkellä peruivat lippunsa Pan Amin lennolle 103?
Onko lukematon määrä tässä tapauksessa kaksi? Ketkä muut ovat kieltäytyneet Mäkelän ja Sammallahden lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko lukematon määrä tässä tapauksessa kaksi? Ketkä muut ovat kieltäytyneet Mäkelän ja Sammallahden lisäksi?
Somessa nuita tulee vastaan, osa ihan tuntemattomia kansanedustajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa nuita tulee vastaan, osa ihan tuntemattomia kansanedustajia
Eilen ainakin tuli feedissa vastaan joku maastopukuinen persulehmä.
Sofia pärjäsi hyvin jos kakkosviikolla vasta ulkona
Eikö olisi parempi mennä armeijaan kuin tollaseen ohjelmaan?
Mäkelän Jania ei edes kysytty, koska tiedettiin, että se pillahtaa itkuun ennen ensimmäisen päivän loppua. Jani toki itse väittää että kysyttiin, mutta hänen höpinällään on tasan saman verran arvoa nyt kuin aina: pelkkä viihdearvo. Jani vois opetella kaatamaan kusen saappaistaan ja kysyä Purralta, onko persut hallituksessa vai oppositiossa, kun kumpikaan ei vaikuta sitä tietävän.
Miksi ihmeessä menisin tommoseen ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä menisin tommoseen ohjelmaan?
Vaikka siksi että näkyisit monen ihmisen telkkariruudulla juuri ennen vaaleja.
Niin, suurin osa poliitikoista näköjään tekee mieluummin työnsä kuin lähtee viihdeohjelmaan.
Sofia varmaan ainoa poliitikko, joka on itse kysynyt mukaan. Eivät olleet itse kysyneet, koska pitivät varmana, että ei kai nyt puheenjohtaja voi kesken istuntokauden sinne lähteä.
No tätä persuporukkaa ei olla oikeasti varmaan kysytty yhtään mihinkään, kunhan ovat olevinaan.