Hyvä ja lapsirakas mies on nyt sitten löydetty. Olen eronnut, mutta hyvällä onnella
onnistuin löytämään uuden miehen. Meillä on 10v ikäeroa ja tällä miehellä ei ole lapsia. Minulla on yksi, en halua tyrkyttää lastentekoa hänelle, mutta meillä kummallakin ikää, mulla 34 ja hänellä pian 44v. Miten hienotunteisesti asiasta voisi keskustella. Tarkoitus on mennä naimisiin ensi syksynä. Mutta lapsista ei ole ollut juttua. Pitää pojastani todella paljon ja tekevät yhdessä kivoja juttuja.Hänen sisaruksillaan on lapsia. Sukulaiset ovatkin jo hieman leikitelleet ajatuksella mutta mieheni pysyy totisena.
Kommentit (2)
että kysy herranjumala siltä mieheltä! en vois kuvitellakaan meneväni miehen kanssa naimisiin jolle en voi puhua lastenteosta tai jonka mietteitä joudun arvailemaan... sen kun kysyt mitkä sen fiilikset on!
kyllä teidän nyt on ensin opeteltava keskustelemaan ihan kaikesta, ennenkuin kannattaa edes harkita naimisiin menoa..