Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto, että suomalaisessa coca colassa on happoa!!

Vierailija
24.06.2008 |

Näin kertoi ystäväni, joka Koffilla töissä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kun pieni hörppy ottaa, niin silmät vuotaa vettä ja nenästä puskee kuplia!!

Vierailija
2/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eikö resepti kuitenkin pitäisi olla ihan sama...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että esim. Kiinassa tykätään todella makeasta limsasta ja Suomessa ei niinkään.

Vierailija
4/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sitä on vaikea juoda! Maku on kyllä ihan hyvä! ap

Vierailija
5/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaipa voisi sanoa että paaaaaaaaaaaaaljon happoja! x)

Vierailija
6/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ajatellut, että makuerot selittyisivät osittain sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mikälie markkinatutkimus... mutta eihän hiilihappo sinänsä maistu miltään!

Vierailija
8/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zero pikkasen parempaa, mutta ei vedä vertoja Pepsi Maxille, joka maistuu jopa paremmalta kuin tavallinen Pepsi. Ulkomailla useimmiten myytävä Pepsi Light onkin sitten ihan eri tavaraa, ihan kamalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan