Lue keskustelun säännöt.
Hitto, että suomalaisessa coca colassa on happoa!!
Kommentit (8)
Kun eikö resepti kuitenkin pitäisi olla ihan sama...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...että esim. Kiinassa tykätään todella makeasta limsasta ja Suomessa ei niinkään.
Mun mielestä sitä on vaikea juoda! Maku on kyllä ihan hyvä! ap
Eli kaipa voisi sanoa että paaaaaaaaaaaaaljon happoja! x)
ainakin ajatellut, että makuerot selittyisivät osittain sillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai mikälie markkinatutkimus... mutta eihän hiilihappo sinänsä maistu miltään!
Zero pikkasen parempaa, mutta ei vedä vertoja Pepsi Maxille, joka maistuu jopa paremmalta kuin tavallinen Pepsi. Ulkomailla useimmiten myytävä Pepsi Light onkin sitten ihan eri tavaraa, ihan kamalaa.
Ei tarvitse kun pieni hörppy ottaa, niin silmät vuotaa vettä ja nenästä puskee kuplia!!