Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli sinusta, joka et koskaan päässyt oikikseen?

Vierailija
21.01.2013 |

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofian maisteri (pääaine kielitieteiden puolelta, opettajan pätevyydet, mutta ala ei sovi minulle) ja sairaanhoitaja. :)

Vierailija
2/51 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittänyt tosissani oikikseen, kerran vain yritin ja luin kolmesta pääsykoekirjasta puolitoista ja peräti yhteen kertaan läpi ja sain silti aika hyvät pisteet. Nykyäänhän alalle on tosi vaikea päästä.



Alavalinta ei ole myöhemmin yhtään kaduttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti hain oikikseen keskinkertaisella menestyksellä, eli ei riittänyt läheskään sisäänpääsyyn. Silloin en vielä oivaltanut avoimen yliopiston mahdollisuuksia, jonka kautta olisi ollut paremmat edellytykset.

Vierailija
4/51 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiologia, töissä konsulttina.

Vierailija
5/51 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/51 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohooja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekonomi

Vierailija
8/51 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kahdesti oikikseen, pienestä jäi kummallakin kerralla kiinni. Valtiotieteellisessä opiskelen nykyään ja jälkikäteen mietittynä paljon parempi vaihtoehto minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora

Vierailija
10/51 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:14"]

Toimittaja-kirjailija :)

(PS. Onneksi en päässyt oikikseen, en olisi oikeastaan edes halunnut)

[/quote]

 

Hei, millaisen koulutuksen kävit että sait tuon?

 

T. Oikikseen matkalla, harkitsee journalitsipuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti-isä ilman lapsia 

Vierailija
12/51 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM ja erittäin onnellinen lopullisesta alavalinnasta:) Oikis jäi kahdesti pisteen päähän ja kerran useamman pisteen päähän ja sitten vasta tajusin ettei se ollut mun juttu yhtään ua että näin sen pitikin mennä. Se tosin jäi kaivelemaan etten toisella kerralla tehnyt valitusta pisteistä kun piste oli jäänyt puuttumaan ja mielestäni vastaukseni olivat mallivastausten mukaisia. Kaksoistutkinto olisi ollut huippu mutta oikeen hyvä näinkin:)

Vierailija
14/51 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:14"]

Toimittaja-kirjailija :)

(PS. Onneksi en päässyt oikikseen, en olisi oikeastaan edes halunnut)

[/quote]

 

Hei, millaisen koulutuksen kävit että sait tuon?

 

T. Oikikseen matkalla, harkitsee journalitsipuolta.

[/quote]

 

JournaLITSIpuolella paikkoja varmaan aika rajatusti.. Journalismia sen sijaan voi lueka Jyväskylän yliopistossa ja tiedotusoppia Tampereen yliopistossa.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja tuli, kahdesti hain.

Vierailija
16/51 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomi......... Haluaisin kovasti jatkaa opintojani KTM:ksi, mutta lamaannuin kun en päässyt oikikseen enkä kauppikseen, vaikka ihan tosissani yritin. Jotenkin ajattelen, että olen liian tyhmä yliopistoon. Ehkä vielä joskus.. Nyt työskentelen siis tilintarkastusassarina ja tähtäimessa HTM-tutkinto. 

Vierailija
17/51 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi päässyt olisin kääntäjä.

Vierailija
18/51 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2013 klo 23:32"]

[/quote]

Perhepäivähoitaja

Vierailija
19/51 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies: lähdin Britteihin ja hain OTM-tutkinnon opiskelijaksi Helsinkiin kun olin tehnyt sen alemman tutkinnon Briteissä, jonne menin ihan vaan papereilla ilman pääsykokeita. Helppoa kuin heinänteko. Nykyään töissä isossa liikejuridiikan lafkassa.

Vierailija
20/51 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM, mutta ei tämäkään taida mun juttu olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi