Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli sinusta, joka et koskaan päässyt oikikseen?

Vierailija
21.01.2013 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTT, tutkija. Hain kerran oikikseen, mutta kevään hakurumban aikana huomasin, että musta ei kyllä ole tälle alalle eikä tää lopulta myöskään kiinnosta niin paljoa kuin kuvittelin. Lopulta mua kiinnosti enemmän yhteiskunnallinen oikeudenmukaisuus kuin oikeus itsessään, ja seuraavana keväänä hainkin hieman onnistuneemmin valtiotieteelliseen :)

Vierailija
42/51 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paralegal/Exec.Assistant - olen tyytyväinen! Mutta koulutus on siis tradenomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teologi :D Olen todella tyytyväinen tähän, vaikka lähdin aluksi opiskelemaan vain vitsillä alaa. Klassiset kielet veivät minut mennessään ja eksegetiikan valitsin pääaineekseni. En ole päivääkään katunut, löysin aivan uuden puolen itsestäni (olin aina kuvitellut, että minulla on huono kielipää) ja nautin todella paljon työstäni. Teologi ei siis tarkoita pappia tai edes uskovaista. Toki moni opiskelukaveri saattaa olla "uskis" tai haluta papiksi. Kannattaa avoimesti miettiä kaikkia vaihtoehtoja kun opiskelupaikkaa miettii.

Vierailija
44/51 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/51 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hain, mutta koska luin kokopäivätyön ohella, en päässyt.

 

Tuli kuitenkin akateeminen ja yrittäjä.

Vierailija
46/51 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja-kirjailija :)

(PS. Onneksi en päässyt oikikseen, en olisi oikeastaan edes halunnut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/51 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurisihteeri. 

Katkera sellainen.

Vierailija
48/51 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofian maisteri (kielet + opettajakoulutus), kotikielenopettaja (Ruotsi) ja kaiken kukkaraksi vielä opinto-ohjaaja. Leipää pöydässä on riittänyt, mutta ei raha ole pesää tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/51 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen nyt lääkiksessä. Tosin pääsin oikikseen, mutta en valmistunut.

Vierailija
50/51 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/51 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:14"]

Toimittaja-kirjailija :)

(PS. Onneksi en päässyt oikikseen, en olisi oikeastaan edes halunnut)

 

Hei, millaisen koulutuksen kävit että sait tuon?

 

T. Oikikseen matkalla, harkitsee journalitsipuolta.

 

JournaLITSIpuolella paikkoja varmaan aika rajatusti.. Journalismia sen sijaan voi lueka Jyväskylän yliopistossa ja tiedotusoppia Tampereen yliopistossa.

 

Journalismia ei kuitenkaan ehkä kannata lUEka. Sen sijaan journalismin lukemisesta voi saada itselleen valmistuneen paperit.

T. Oikikseen hakeva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän