Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko jonkun todella älykkään ihmisen?

Vierailija
25.03.2023 |

Mulla on työkaverina niin älykäs ihminen, että voin vain ihmetellä kuinka hän voi tietää niin paljon, älytä kaiken ja vielä muistaakin asiat vuosien takaa.
Kaiken lisäksi on mielettömän mukava ja jutustelee ihan tavallisia.
Mietin vain hänen kannaltaan että löytääköhän kovinkaan usein tasoistaan keskusteluseuraa. Voi nämä meidän muiden tänään sataa vettä jutut olla hiukan tylsiä ;)

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni

Vierailija
2/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyl todella älykäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni lisäksi tunnen monia

Vierailija
4/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut ap.

Vierailija
5/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkels vaan esittää

Vierailija
6/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni

Onko sinulla samalla järjenjuoksulla varustettua juttuseuraa?

Vierailija
7/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut ap.

Oon täällä kkinan takana - AP

.

AAAPEEE!!!!

Aaaaaaaa Peeeeeee!!!!

Vierailija
8/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut ap.

Minä olen saapastakin tyhmempi ;D

Vierailija
9/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut ap.

"Sinut ap"-hullulla viinapullo auennut.

Vierailija
10/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni

Onko sinulla samalla järjenjuoksulla varustettua juttuseuraa?

On toki, vaimo ja työkaverit yliopistolla

Vierailija
11/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Harvoin tapaan itsenitasoista juttuseuraa, mutta se on silloin kuin sielunkumppanin tapaisi

Vierailija
12/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman. Tuntuvat jaksavan paremmin muita ihmisiä yleisesti kuin moni muu. Luulen, että johtuu kyvystä suhteuttaa ja ymmärtää kokonaisuuksia, koskien omia harmituksen aiheitaankin. Sellainen erityiseltä tuntuva taito olla ottamatta asioita liian henkilökohtaisesti tai tarkastella niitä minäkeskeisesti.

Arvelen myös, että heidän oma päänsä pitää heidät viihdytettyinä, heillä tuntuu olevan harvoin tylsää silleen perinteisesti ja uteliaisuus ajaa turhautumista vahvemmin.

Vierailija
13/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni lisäksi tämän hetken kirkkaita älyn kärkiä ovat Jussi Halla-aho, Teemu Keskisarja, Esko Valtaoja. Tämän nelikon sisällä käydään suurta valtakamppailua TOP3-sijoituksista.

Vierailija
14/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussamme oli huippuälykäs oppilas. Aloitti kahdet korkeakoulu opinnot samaan aikaan. Lukion ka oli 10. Hän kuitenkin tap poi itsensä.

Vierailija
15/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikoista tulee ekaks mieleen Li Andersson. Siinä on hallituksen älykkäin ministeri. Onhan hän jo koulussa ollut huippu mutta Lin mielipiteet on aina niin hyvin perusteltuja ja virheettömiä. Aina perustuu faktaan.

Toinen älykäs henkilö oli Stephen Hawking ja tietysti Albert Einstein.

Vierailija
16/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, mistä tuollaisen kaverin löytäisi? 

Koska on sanomattakin selvää, kun sanotaan seuran tekevän kaltaisekseen, niin itse kaipaan stimulaatiota niin aivoille, arvoille, luovuudelle ja omintakeiselle ajattelulle. 

Olen tiedostanut että olen paljon yksin siksi että en koe oman nykyisen seurani olevan kovin ylentävää, vaan usein tapaamiset menevät ongelmista valittamiseen jne. en muista milloin olisi ollut syvällisempiä keskusteluja maailman menosta. 

Kateellisena katson vanhoissa elokuvissa, joissa ihmiset vaihtavat mielipiteitä, jopa väittelevät sivistyneesti, eikä kukaan loukkaannu. 

Mutta epäilen että todella älykäs ihminen olisi kiinnostunut seurastani, koska vaikka olen todettu aika älykkääksi, sen on aika fragmentoitunutta, ja olen monilla tavoin aika heikko, mutta toisaalta briljantti.

Minua itseäni ei haittaa jos todella älykäs ihminen on jotenkin erikoinen tai tavanmukaisesta poikkeava, se on vain virkistävää.

Vierailija
17/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikoista tulee ekaks mieleen Li Andersson. Siinä on hallituksen älykkäin ministeri. Onhan hän jo koulussa ollut huippu mutta Lin mielipiteet on aina niin hyvin perusteltuja ja virheettömiä. Aina perustuu faktaan.

Toinen älykäs henkilö oli Stephen Hawking ja tietysti Albert Einstein.

Miksei Li ole maisteri shitten?

Vierailija
18/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussamme oli huippuälykäs oppilas. Aloitti kahdet korkeakoulu opinnot samaan aikaan. Lukion ka oli 10. Hän kuitenkin tap poi itsensä.

Meidän lukiomme ka-kymppi päätyi erinäisten vaiheiden jälkeen pysyvään laitoshoitoon.

Vierailija
19/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, mistä tuollaisen kaverin löytäisi? 

Koska on sanomattakin selvää, kun sanotaan seuran tekevän kaltaisekseen, niin itse kaipaan stimulaatiota niin aivoille, arvoille, luovuudelle ja omintakeiselle ajattelulle. 

Olen tiedostanut että olen paljon yksin siksi että en koe oman nykyisen seurani olevan kovin ylentävää, vaan usein tapaamiset menevät ongelmista valittamiseen jne. en muista milloin olisi ollut syvällisempiä keskusteluja maailman menosta. 

Kateellisena katson vanhoissa elokuvissa, joissa ihmiset vaihtavat mielipiteitä, jopa väittelevät sivistyneesti, eikä kukaan loukkaannu. 

Mutta epäilen että todella älykäs ihminen olisi kiinnostunut seurastani, koska vaikka olen todettu aika älykkääksi, sen on aika fragmentoitunutta, ja olen monilla tavoin aika heikko, mutta toisaalta briljantti.

Minua itseäni ei haittaa jos todella älykäs ihminen on jotenkin erikoinen tai tavanmukaisesta poikkeava, se on vain virkistävää.

Oon todella älykäs ja mulla on pierufetissi. Hyvä kun ei haittaa...

Vierailija
20/51 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän lukiomme ka-kymppi päätyi erinäisten vaiheiden jälkeen pysyvään laitoshoitoon.

Löin meinaan mailalla päähän hikkeliä

Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi