Lue keskustelun säännöt.
Voiko paha, oksettava olo liittya synnytyksen kaynnistymiseen vai olenko saamassa naiden supistusten lisaksi viela mahataudinkin... voi prkl...?
Kommentit (4)
Jos supistelee niin voisin veikata et synnytät pian=)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse oli ennen synnytystä koko päivän huonovointinen, ruoka ei maistunut ja taisin oksentaakin kerran. Illalla synnytys sitten käynnistyi. Onnea koitokseen!
minä voin kans pahoin ja olin tosi kipeä edeltävän päivän.
jalat särki paleli ja tosi huono olo.
joten synnytys lähestyy ja onnea siihen , näin minun mielestä :)
toisaalta närästys voi tuntua tollasena myös ja kyllähän monet oksentelee synnyttäessä.
eiköhän se pian selviä...