Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko paha, oksettava olo liittya synnytyksen kaynnistymiseen vai olenko saamassa naiden supistusten lisaksi viela mahataudinkin... voi prkl...?

Vierailija
14.05.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta närästys voi tuntua tollasena myös ja kyllähän monet oksentelee synnyttäessä.



eiköhän se pian selviä...

Vierailija
2/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos supistelee niin voisin veikata et synnytät pian=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli ennen synnytystä koko päivän huonovointinen, ruoka ei maistunut ja taisin oksentaakin kerran. Illalla synnytys sitten käynnistyi. Onnea koitokseen!

Vierailija
4/4 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


minä voin kans pahoin ja olin tosi kipeä edeltävän päivän.

jalat särki paleli ja tosi huono olo.

joten synnytys lähestyy ja onnea siihen , näin minun mielestä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan