Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisten treffikulttuuri nykyään - kokemuksia?

Vierailija
31.01.2025 |

Aloitin nettideittailun ja treffailun tosi pitkästä aikaa. Olen keski-ikäinen nainen. Ihan kivoja treffejä on ollut, mutta jotkut asiat ihmetyttää. Minulle on jäänyt vähän sellainen olo, että sänkyyn pitäisi mennä jo heti ekojen treffien jälkeen tai ainakin aika pian. Kukaan näistä miehistä, joita olen nyt tavannut, ei oikein ehdota muunlaista tapailua kuin joko jo ekat treffit luonaan tai viimeistään toiset. Voin toki mennä, mutta onko se sitten hirveää, jos ei johda seksiin?

Onko tässä iässä enää miehiä, jotka olisi valmiita tutustumaan ihan rauhassa ja ilman seksuaalisia vihjailuja? Itse en oikein syty kun hetken ennen tavattu mies alkaa vihjailla kaikenlaista. Vai olenko tipahtanut skenestä lopullisesti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisia miehiä.  Eikä tietenkään kenenkään pidä harrastaa seksiä, jos ei mieli tee. Toisaalta ihmisillä on jo kavereita ja treffeillä haetaan sitten elämään vähän muutakin.

Iän myötä turha kainouskin on jo karissut. 

Vierailija
2/12 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaisia miehiä.  Eikä tietenkään kenenkään pidä harrastaa seksiä, jos ei mieli tee. Toisaalta ihmisillä on jo kavereita ja treffeillä haetaan sitten elämään vähän muutakin.

Iän myötä turha kainouskin on jo karissut. 

Eipä ole vielä vastaan tullut! Jotenkin tylsää kun ei voi rauhassa tutustua. Ainoa ajatus on että mahdollisimman pian seksiä. Voiko vika olla justiin siinä että iän myötä turha kainous on karissut? Mulla ei ole, edelleen olen yhtä kaino kuin nuorena, mutta sitten kun ihastun ei ole mitään rajaa, haluan kaiken. Sellasta miestä ei vaan löydy.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollaisia miehiä vaikka kuinka, mutta heidän kanssa ei ole "kemiaa". Kertoo oikeastaan enemmän sinusta, että kerta toisensa jälkeen kiinnostunut niistä miehistä, jotka haluavat mahdollisimman nopeasti sänkyyn.

Vierailija
4/12 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikulttuuri? Ei Suomessa sellaista edes ollut ennen tätä nettiswaippailua.

Vierailija
5/12 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miehet eivät ole sinusta tosissaan kiinnostuneita ja siksi haluavat sänkyyn mahdollisimman pian. Jos mies on sinusta oikeasti kiinnostunut ja haluaa sitoutua, niin mies ei pysty olemaan kunnolla sinusta erossa.

Vierailija
6/12 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko sä millaista seuraa etsit ja miten haluat tutustua?

Mä olen jo nuori seniori - 57 vuotta, mutta kerron heti, etten etsi mitään tiivistä seurustelua. Lähinnä seksiseuraa. 

Kerron, että toivon rentoa tapaamista pian, että kumpikin näkee syttyykö mielenkiinto. Kerron mitä etsin.

Ja olen mennyt jopa samana päivän iltana sänkyyn. Kun ensin on päivällä käyty kävelyllä. Toki suojauksesta pitää huolehtia, kun asiat hoidetaan jahkailematta.

Vierailija
7/12 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-v. nainen ja heti kun seuraava ehdokas tunkee iholle 2. treffeillä aion haastaa hänet kunnon seksikeskusteluun. Jos ei osaa puhua seksistä ja/tai huomaan, ettei toiveemme kohtaa, ei jatkoa seuraa. Naiset tekevät itselleen ja muille naisille palveluksen kieltäytyessään seksistä toisilla treffeillä.

Vierailija
8/12 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa taitaa hakea sieltä kevyttä treffi- ja seksiseuraa. Te selväksi, että etsit oikeaa suhdetta. 

Vierailija
9/12 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin 41 vuotiaana miehenä:

Mä en koe että seksiä pitäisi harrastaa ekoilla, tokilla tai edes välttämättä kolmansillakaan treffeillä. Mutta nämä kaksi juttua on pakko olla, jotta olisi mitään järkeä tavata toista kertaa:

1. Naisen pitää olla riittävän kaunis, että hän herättää seksuaalisen kipinän minussa

2. Mun pitää pystyä aistimaan että nainen on seksuaalisesti kiinnostunut minusta. Että hän haluaa olla lähelläni, haluaa koskettaa minua jne. 

Vierailija
10/12 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuollaisia miehiä vaikka kuinka, mutta heidän kanssa ei ole "kemiaa". Kertoo oikeastaan enemmän sinusta, että kerta toisensa jälkeen kiinnostunut niistä miehistä, jotka haluavat mahdollisimman nopeasti sänkyyn.

En ole kiinnostunut niistä miehistä. Olen vain mennyt ekoille treffeille saadakseni tietää, kiinnostunko.

ap

Vierailija
11/12 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa taitaa hakea sieltä kevyttä treffi- ja seksiseuraa. Te selväksi, että etsit oikeaa suhdetta. 

Mikä on oikea suhde? Minulle voisi hyvin sopia etäsuhdekin, jossa seksi olisi pääosassa, vaikka muutakin tehdään kun tavataan. Tällainen suhde minulla edellinen oli, ja se sopi minulle. Mutta tutustua haluan ensin kunnolla.

ap

Vierailija
12/12 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin 41 vuotiaana miehenä:

Mä en koe että seksiä pitäisi harrastaa ekoilla, tokilla tai edes välttämättä kolmansillakaan treffeillä. Mutta nämä kaksi juttua on pakko olla, jotta olisi mitään järkeä tavata toista kertaa:

1. Naisen pitää olla riittävän kaunis, että hän herättää seksuaalisen kipinän minussa

2. Mun pitää pystyä aistimaan että nainen on seksuaalisesti kiinnostunut minusta. Että hän haluaa olla lähelläni, haluaa koskettaa minua jne. 

Uskon, että kuka tahansa suurin piirtein normaalin näköinen mies saa vieteltyä naisen, jos osaa. Naisen seksuaalinen kiinnostus on sytytettävissä viettelytaidoilla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme