Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täältä saa käsitykset, etteivät äidit neuvo

Vierailija
14.05.2007 |

miten lapset toimivat poikkeavassa tilanteessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse keksinyt kaikki mahdolliset erilaiset poikkeustilanteet ja neuvonut ne lapsellesi vai voiko vastaan tulla jotain mikä on jäänyt huomaamatta? Ja luuletko, että lapsesi osaa hätääntyneenä muistella saamiaan ohjeita vai voiko hänelle tulla hämmennys ja paniikki?

Vierailija
2/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun otit asian puheeksi, niin tuli mieleen ettemme ole esim. 5-vuotiaallemme neuvoneet mitään. Olis varmaan jo aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hyvä opettaa hänelle koko nimensä, äidin/isän nimi,osoite ja paljon muuta. Asiat tulevat yllättäin mutta PERUSASIAT hyvä lapsen tietää.

Vierailija
4/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä on jo kymmenvuotias. Muistaa toki nimensä ja perheensä ja osoitteensa, muttei jankutuksesta huolimatta esim sitä että vieraille ei avata ulko-ovea!

Vierailija
5/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä lasten kanssa leikittiin leikkejä joissa soittelimme toisillemme ja kerroimme nimemme (sukunimi myös) ja osoitteemme. Kestää aika kauan,että lapsi ne oppii ja muistaa. Eksyessä aika oleellista tietää nuo.

Vierailija
6/6 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti odotti mun pikkuveljeä silloin. Muuten en muista että olisi opastettu kamalasti.



Omat lapset on niin pieniä vielä ettei ole ajankohtaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi