Lue keskustelun säännöt.
Päivi Räsänen paheksuu blogissaan
18.07.2007 |
Nettipaljastelun rajoista Ulvilan tapauksessa: " Mielestäni olisi syytä keskustella ja selkeyttää sääntöjä epäillyn yksityisyyden suojaamiseksi. Poliisin tulisi nykyistä niukemmin tiedottaa asiasta, eikä mediankaan ole tarpeen kuvailla epäiltyä liian yksityiskohtaisesti ja epäillyn oikeutta oman maineensa säilyttämiseen tulee vahvistaa myös keskustelupalstakulttuurissa."
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ennemminkin olisi syytä huolestua, mikäli tuollaiset tiedot olisivat salaisia.
Räsänen kaavailee jotain Neuvostoliittoa, jossa ihmisiä noin vain katoaa jäljettömiin.