2010 MAALISVAUVA
Itse olen siirtynyt jo maaliskuisesta haaveilemaan mekkojen alettua. tervetuloa mukaan muutkin maaliskuun mussua toivovat.
Kommentit (227)
Jei, onnittelut myös Maddelinelle! Tervetuloa ja tervemenoa suoraan odottajiin! :D
Kiitos Kisu tsempeistä! Ei mitään merkkiä vielä ainakaan tädistä, muttei kyllä sen suuremmin raskautumisestakaan.. Iik!
Pakko mennä nukkumaan, niin jospa sitä huomenna uskaltaisi tuohon tikkuun jo pissiä. En malta kyllä perjantaihin enää odottaa..
- Jolanda
Huonosti nukutun yön ja plussaunien jälkeen heräsin laittoman aikaisin. Tein testin, mutta nega tuli. Nyt on sitten tätikin jo ilmestynyt ja tulee varmaankin oikein kunnon voimalla eli siirryn huhtikuisiin haaveilemaan. :´( Pettymys on suuri. Ensi kuussa mies saattaa vielä olla reissussa juuri oviksen aikaan. :( Taidan ostaa ovistestejä ja opetella tunnistamaan sitä ovista, kun en tunne sitä ollenkaan.
Mutta tosi iso tsemppihali teille jäljelläoleville maaliskuisen haaveilijoille! Toivottavasti tavataan seuraavan kerran vasta odotuspalstalla.
- Jolanda kp 1/31
Suuret pahoittelut Jolandalle!
Tosin nyt aavistuksen selkeämpi :p Tulisi nyt selkeä viiva! Heräsin yöllä klo 05.00 huonoon oloon ja kipaisin vessaan. Yrjö ei saapunut, mutta pissin samalla tikkuun..haamu taas. Nyt aamulla ajattelin antaa miehenkin jo vilkaista testiä että onko siinä mitään vai näenkö omiani :D
Tätimäiset mahakivut kyllä ovat riesanani,joten tänäänhän sen tädin on tänne mahdollista vielä porhaltaa..
SW kp 31/29-30
Tein tänään elämäni ekaa kertaa ovulaatiotestin ja siihen tuli vähän haaleampi tulosviiva kuin se toinen viiva oli, ohjeissa luki et silloin testi on negatiivinen. Mut tarkoittaako se että ovis on lähellä, vai kenties jo mennyt??? Vai onko sitä hormoonia aina jonkin verran elimistössä...
Kiitos jos joku viitsii vastata =)
Jänniä aikoja monella, toivotaan paljon plussia!!!
Pahoittelut Jolandalle :( Tsemppiä uuteen kiertoon! Jospa se mieskin osuisi oikeaan aikaan paikalle. Ja onhan mullakin noita tuttuja, jotka ovat raskauttuneet silloin kun ei ainakaan olisi pitänyt olla mahdollista...
SnowWhite, saattaa siinä mennä useampia päiviä ennen kuin se hormooni tarpeeksi lisääntyy. Toisilla näyttää negaa vielä monen viikonkin jälkeen. Mistä niistä tietää. Mut se haamu on kyllä jo hyvä merkki ja se, ettei täti ole saapunut :) Ja vielä huono olo :) Kumma kun joskus sitä onkin niiiiiiin tyytyväinen kun on huono olo :D
Mitäs muille?
Tänne ei kyllä yhtikäs mitään...
Tuollaanen75, kp 25-26/31-32
Hyvä että alkaa nuita haamuja tulemaan ja pidetään peukut että viivat vain vahvistuu...
Mulla on pari päivää tullut vaalenpunaista vuotoa silloin tällöin ja selkä kipee eli taitanee täti tulla kyläilee, maanantaina pitäis alkaa menkat.
Mut sit sitä siirrytään huhtikuisiin:)
Mutta ilmoitelkaahan rupeeko viivat vahvistumaan.....saa mukana iloita:)
miehen mielestä siinä näkyy selkeä viiva :)
Yritin äsken kirjoittaa pidemmän viestin,ei tullut :p
En vaan malta olla kysymättä teiltä,että näettekö tässä mitään?
En malta olla kommentoimatta, vaikka mut täältä jo ulos heitettiinkin. ;) Kyllähän tuo selvästi haamu on! Kyllä se siitä vielä vahvistuu! Ihanaa, kun tosiaan tulee plussiakin tähän ketjuun. Seuraan loppuun asti teidän tilanteet. Mulla alko nyt siivousurakka. Vaatehuone, verkkokellari, parveke... Joka puolella hirveät tavararöykkiöt. Mitäs sitä muuta tekisikään ovista ootellessa. ;)
- J
kiinnittymiskivuista? Itselläni ei ainakaan ole sellaista ennen ollut (1 km + 1 tyttö).
Ovulaatiotikku näytti hormoonitason nousun viime perjantaina ja sattuneista syistä kerettiin vain kahdesti koittamaan onnea. Tässä tapauksessa pitää toivoa Kisun kokemusten pitävän paikkaansa. Ei se määrä vaan laatu... Joka tapauksessa eilen tuntui aivan yhtäkkiä hirveetä repimistä alavatsassa ehkä vartin verran. Oikeen tuskan hiki nousi päälle. Mitään muita oireita ei sitten ollut. Aloin sitten laskemaan päiviä ja menis yhteen kiinnittymisen kanssa jos olisi tärpännyt. Vielä pitäisi kärvistellä viikon verran (kp 23/28) varmuuden saamiseksi.
Kyllähän tuossa kuvassa ihan selvä haamu on! Onnea hurjasti SW! Toivottavasti saadaan plussatuulet oikeen kunnolla puhaltamaan ja päästään vaihtamaan palstaa oikeen urakalla tuonne maalisvauvojen puolelle.
Jaana
Jolanda pahoittelut! Tsemppiä uuteen yritykseen. Ja tsemppaile vaan meitä ihmeessä, jos vaan jaksat.
Tuollaanen otahan rennosti piinaviikkolainen :) Heh helpommin sanottu kuin tehty, tiedetään!
Iira alkaako sulla yleensä tiputtelulla? Jos ei niin sittenhän jotain voi olla tekeillä...
SW: selkkeä haamu. Toivotaan et sulla viiva vaan vahvistuu ja pääset pian o-puolelle. Mulla ei jaksanut hailakka viiva vahvistua, vaan täti vei haavenyytin kainalossaan muutama päivä normaali visiittistä viivästyneenä.
Jaana: minä tunsin viime kierrossa kiinnittymisen. Silloin ovis oli la ja kiinnittymiskivut tuli ke. Sellainen vartti kans pistävää kipua kohdun toisella laidalla (kuulostaa hassulle, mut kivun tosiaan pystyi hyvin selvästi paikallistamaan). Sitä samaa kohtaa sitten nippaili aina ajoittain km saakka. Nyt ovis oli kans la ja olen kiinnittymiskipuja yrittänyt bongata, mutta surukseni en mitään niin selkeää tuntemusta ole havainnut. Yhyy toivo kiinnittymisestä elää pienenä silti, jos vaikka kiinnittyisi yöllä tai sitten kuitenkin ilman kipua...
PLUSSIA KEHIIN NAISET!
kisu kp18
Joo ihana nähdä noin selvä haamu, kyl se siitä vahvistuu SW:)
Wilukissa: viimeks ku mulla alkoi menkat ni ei ollut mitään vuotoja, mut jos mulla on ollut vuotoja ni niitä on ollut pari päivää ja menkat alkanut heti.
Mut tänään ei ole ollut mitään. Päätin että testaan vasta jos menkat on myöhässä, olen saanut pettyä niiiiiin monesti ja kerran on tullut km ihan alussa.
Mutta muistelen että kun odotin esikoista, mulla oli vuotoa ja odotin koko ajan milloin alkaa menkat mut eipä ne sit saapuneetkaan. Joten pientä toivon kipinää on:)
Minä olen kans yrittänyt bongata kiinnittymiskipuja, mutta ei havaintoakaan millaisia ne on?
Jännää aikaa:)
Kauheasti onnea kaikille plussanneille!!:) kiva että täältä löytyy sellaisiakin joitten luo se täti ei oo löytäny:)
Ja osanottoa taas nille jotka sen pirulaisen sai riesakseen:(
Täti saapui tänne tänään:( Ovelana ei ees antanu etukäteen minkäänlaista merkkiä itsestään kuten yleensä.
Vaan ei kai se auta kuin siirtyä seuraavaan kuuhun.
Mutta toivottelen plussatuulia vielä tänne teille muille!
Ihanaa SW kun laitoit tuon kuvan että päästiin muutkin kurkistamaan haamua :) Joko teitä saa onnitella ja potkaista odottajiin ?
Plussaonnea kaikille, niillekin joille täti pyyhälsi kylään tässä kuussa.
Minulle on aina tullut selvä viiva silloin kun menkat olis pitänyt alkaa ja nyt mietinkin, että pitäisikö testata jo hieman aikaisemmin, tulisikohan silloin haamu? Tai jos ei mitään tulisi, niin tulisiko sitten sellainen olo ettei ole raskaana ja menkatkin alkais. eikö jännitys voi pitää niitä myös pois hetken?
MaalisMuru kp20/29
Pitäähän tännekkin puolelle välillä kirjoitella(tulee kirjoitettua enemmän esikoishaaveilijoihin)ja ensiksi onnittelut sw:lle!eiköhän se siitä vahvistu ja olen kuullut myös joitakin joilla ei viiva vahvistunut ollenkaan yhdessäkään raskaudessa mutta siis oli silti raskaana ja vaavi sieltä tuli:)
minä vähän aikaisin tein testin eli eilen aamulla(kp19)ja negahan sieltä tuli, mutta toivoahan vielä on paljonkin koska ei sen olisi välttämättä kuulunutkaan näyttää plussaa vielä. Odottelen toiveikkaana ens viikkoa koska on ollut nyt koko ajan sellaista nippailua alamahassa. Ja tosiaan tilasin 10 testin pakkauksen niin siksi piti aikaisin testailla;)pitäähän niitä aina kokeilla:D
Toivotaan nyt, että mahdollisimman moni siirtyy o-puolelle!:)
yk7 kp 20/27-35(menen nyt tuon 27 mukaan koska kierto kokoajan lyhentynyt)
Ihan havaittavaa haamua, mutta haamua kuitenkin :o
En tiedä mitä uskoa. Käyn ostamassa toisen merkkisen testin, eikö sen nyt kuitenkin pitäisi jossain näkyä jo selkeänä plussana? Täti on ja pysyy poissa.
Ihmettelevä ja kärsimätön SW kp32/29-30 tai rv 4+2
Mulla tulee nyt sitten viikko taukoa kirjoittamisessa kuin suuntaan tonne välimeren aurinkoon! No,eihän tässä vielä kaikki. Mullahan ois tänään tätipäivä jos mentäisiin niinkuin edelliset kuut ollaan menty. Vatsakivut eivät ole ainakaan vielä tulleet ja yleensä se täti kyllä tulee tässä aamupäivän aikana. Toivotaan nyt siis,että olisi tärpännyt. Samoin tietäisi voiko tuolla etelän lämmössä juoda sitä vettä vahvempaa ollenkaan. Tänään onneksi selvinee sekin :) Ensimmäistä kertaa mulla on ollut jotain oireita moisesta. Pahaolo aamuisin/aamupäivisin ja nukuttaa muuten sen verran,että oksat pois. Eikä toi pissaaminen sen sata kertaa päivässä vaikuta muutakuin positiiviselta ! :) Testiä en tee,koska olen saanut jo kaksi haamua ja molemmilla kerroilla lopulta täti tullut. Teen testin viikon päästä jossei tätiä näy.
Oikein hyvää heinäkuun alkua teille kaikilla ja plussia ! Viimeiset plussat nyt kehiin vaan !
Heidi kp 28/28 yk3
Tuota, eikös sulla olisi vasta huomenna se tätipäivä Heidi, jos kerran tänään on kierron vika päivä? Itsekin tuossa aiemmin sekoilin noiden päivien kanssa. Mutta toivotaan, että oireet ovat sitä itseään ja että täti pysyy poissa. Hauskaa lomaa joka tapauksessa! Nautihan etelän lämmöstä! :)
- Jolanda
Onneksi. Huomenaamulla taas testaan. Olen päivän mittaan ihaillut tuota haamua useasti, siinä se vieläkin näkyy, toisin kuin edellisissä negoissa :) En meinaa uskoa ja miehelle en ole uskaltanut kertoa ettei suotta innostuisi :D Tulisipa huomenna kunnon plussa niin voisi vähän alkaa jo uskoa.
Oikein paljon plussatuulia kaikille!
SW 30/29-30