2010 MAALISVAUVA
Itse olen siirtynyt jo maaliskuisesta haaveilemaan mekkojen alettua. tervetuloa mukaan muutkin maaliskuun mussua toivovat.
Kommentit (227)
On tääkin yhtä odotusta, tiistaina pitäis alkaa ja ajattelin testata keskiviikkona ja ottaa varman päälle...jos nyt ei menkat ala.
Onneks työt alkaa huomenna ni päivät menis nopeemmin.
Alkuviikosta mulla oli pari päivää vaaleanpunaista vuotoa, mut nyt ei ole ollut mitään, joten vähän jänskättää mitä tää meinaa.
Kiva että uusia tulee lisää ja saatais vaik niitä plussia lisää:)
Mussutan tässä äidin tekemää pullaa ja odotan illen elokuvaa....lapset jo nukkuu, ollut vauhdikas viikonloppu meillä.
Välillä mietityttää miten kädet riittää jos meille tuliskin kolmas, mulla 3v poika ja 2v tyttö, mut on nää vaan niin ihania:) Ja onhan nuo miehenkin kädet tuos käytettävissä:)
Mut nyt sohvalle ja nauttimaan viimeisestä lomapäivästä:)
Ilmotelkaahan milloin testailette:)
Mä tulin vielä zemppaamaan teitä, että saisitte plussia =) erityiset plussapuuhkut lähtee KISULLE !!! Toivottavasti sulla tärppäisi, sen ansaitsisit!!
fantasy *kurkkii huhtisista*
Uskokaa tai alkaa ! Minapa plussasin SELVAN plussan perjantaina ! Ja eika sita tatiakaan kuulu ;) me ollaan niin onnellisia ! Taa matka on viela piste iin paalle ! Taa on ihan uskomatonta,piti paasta kirjottaa tanne mahdollisimman pian,koska kanssa siskojen taytyy toki saada myoskin tietaa hyvat uutiset. Taalla siis ollaan iloisilla mielella ja todellakin syysta. Vaikka matkalla mennaan limulinjalla,niin taa on niin ihana loma ja kaikki ! Oon vielakin ihan sekasin,mutta hyva nain.
Mina siis siirryn odottajiin,
Heidi rv 4 + 2
So happy !
Hyvä heidi ja onnee plussasta:) Toivottavasti kaikki tullaan perästä sinne odottajiin....ainakin jossain vaiheessa:)
Onnea plussasta Heidi :) toivotaan että moni tulee perästä odottajiin.
Wilukissa, milloin meinaat testata? Minä voisin testata keskiviikkona. Mitään oireita ei kyllä ole, tosin minulla on kauhea flunssa päällä joten hyvinkin peittyisivät sen alle.
MaalisMuru
Ihana että plussia tulee, lisää vaan. Vielä piinaillaan täällä. Tekee mieli testata, mut onneks en oo vielä ostanut testiä.=)
Eilen just mietin, et ihan varmaan menkat alkaa tälläkin kertaa.. Mut eipä sitä kannattais miettiä kun vasta sitten kun ne alkaa tai on myöhässä. Vielä voi vierähtää viikkokin..Tänään kp22 tai 23 tai jotain, menin jo sekaisin. Mahassa kipristelee välillä, muistelen vaan et ekassa raskaudessa olin kans varma et menkat alkaa ku oli niin samantyyppisiä kipuja. Ei se auta ku odottaa. Tsemppiä vaa muillekin!=)
Omppulin (6kk) äiti
Täällä piinaillaan vieläkin, mut tänään ostamaan testi (tai ehkä kaks :D) ja huomenna aamusti sitte testaillaan jos ei tätiä kuulu :)
Kkamilla kp 30/28
Täälläkin toivotaan maalisvauvaa :) Täti on käynyt viimeks juhannuksena ja toivotaan ettei enään tulis. Yritystä on ollut tän vuoden huhtikuusta alkaen ja on jo sellanen olo et pikkunen nyytti olis tervetullut!
Eiköhän naiset oteta mallia ja pissitä plussia oikeen urakalla. Onhan tullut vasta muutama plussa tälle kuulle.
Omasta navasta kiertopäivä on 26/28 ja olen ollut tuntevinani (tai sitten kroppa tekee tepposia)välillä nappailua alavatsassa. Sitten sitä tunnustelee rintoja josko ne olisivat hieman hellinä. Edellisessä raskaudessa nimittäin nämä oireet olivat niin selvät jo ennen testaamista, että ilmoitin miehelle olevani raskaana ennen tikkupissiä. Ja niinhän siinä silloin kävikin.=) Nämä piinapäivät on aivan kamalat! Jos täti ei kurvaile paikalle aiemmin, niin ajattelin tuolla perjantaina koittaa testata. Tosin mulla on kaapissa kaksi testiä... Saas nähdä kuinka hermot kestää.
Plussia kovasti kaikille toivova
Jaana
Tikunen testaillaan ihan samoina päivinä.
Mikä on yrittäjän tilanne? Onko hyviä uutisia?
Kkamillalla, havella, iiralla, jaanalla, maalismurulla ja monella muulla (itseni mukaan lukien) onkin sitten piina-ajat ihan käsillä. Toivotaan paljon iloisia uutisia - maalispinoon on saatu aikaiseksi vasta KAKSI plussaa naiset!!!
Omppulin äiti täälläkin maha oli sekaisin la eli noin kiinnittymisen aikoihin. Luulosairaus nostaa myös päätään... kuviteltuina oireina janotus, nälätys ja munasarjojen särkyily ;)! Minä olen jo varustautunut kahdella halvalla CM:n liuskatestillä (puolustuksekseni voin sanoa, että tää on kyllä ihan eka kerta :))
Fantacy KIITOS puuhkuista! :) Jospa ne nyt veisi mut jo vihdoin o-puolelle. Jos ei, niin pian huuhtisissa sitten tavataan.
Maalismuru: pääsen testailee vasta la...jos oikein kärsimätön olen voisi testata jo pe tosin silloin vasta 13 dpo...
Mikä dpo olette muuten ajatellut testata?
ON: oireita siis kehittelen. Kauheasti piinaa tämä viikko. La homma sitten selvä. PMS oireita odottelen ti-ke tienoilla - Toivottavasti saan huomata niinkuin viime kierrossa, ettei niitä ilmaannukkaan :)!
kisu kp 22
Täti tulee hermo menee! Mää hermostun ny!
Onnea vaan plussanneille ja niille jotka vielä jännää...
Oman työllisyys/raha/muun tilanteen vuoksi pistän nyt yrityksen seis ja katsotaan sitten taas kun on homma hommattu... Mikään ei oo niin kivaa kun mennä haastattelusta toiseen ja pelätä että kun työpaikka tärppää niin tärppää joku muukin ja sit joutuu valehtelemaan tai jos puhuu totta ei saa työtä...
EPÄREILUA ja niin mieltä raastavaa on tämä luopuminen jo aloitetusta projektista mutta näin on nyt näppylät minun kohdallani
Oon täällä käynyt lukemassa juttujanne, mutta en vaan saanut aikaiseksi rekisteröityä uudelleen, kun uudistuksen myötä en enää päässyt sisälle. Meillä siis takana yritystä jo kaksi vuotta. Kaksi keskenmenoa ja nyt clomit ovulaatiota vauhdittamassa kolmatta kiertoa. Viime kuun pidin taukoa täältä palstalta, mutta tammikuisissa olin mukana... Taidettiin Kisu jännäillä silloin kahdestaan ihan viime metreillä ;) Pahoittelut km johdosta, itsekin kokeneena tiedän kuinka musertavaa se on...
Täällä menossa kp 26/29 (ollut tarkka 29 clomien kanssa, muuten 28-32). Piina viikko menossa, kuviteltuja oireita löytyy vaikka muille jakaa! Katsotaan miten pitkään jaksaa olla testaamatta, testejä ei ole kotona ja yritän olla ostamatta, heh
Täällä aika monilla jännät paikat käsillä, toivotaan kaikille lopuille plussaa niin ei jää toi maaliskuisten odotuspino niin pieneksi!
ONNEA plussanneille, ainakin Heidi taisi olla yks, ottakaas nyt meidät loputkin mukaan!
Emma
Testailin eilen illalla ekan kerran, ja tuli tosi haalea haamu. Kysyin vielä mieheltäkin että näkeekö seki, ja väitti nähneensä haalean viivan :)
Testailen uudestaan varmaanki huomenissa, jos tätiä ei edelleenkään kuulu.
Kkamilla kp 31/28
Ensiksi khamillalle varovaiset onnittelut:)
itse odottelen koska viitsisi testata(perjantaina pitäisi täti tulla). Ajattelin kyllä jo huomenna kokeilla, kun testejä kerran kaapissa on:)
Yrittäjä:Olen myöskin työtön ja toisaalta joo jännittää et ku saa töitä niin jos tärppääki..toisaalta en ole siitä suurta huolta ottanut koska työnantajalle ei tarvitse kertoa raskaudesta ja jos alussa niin voihan myöhemmin sanoa ettei vielä haastatteluvaiheessa tiennyt:D
En ole aiemmin tänne kirjoittanutkaan ja oli jotain ongelmia rekisteröinnin kans niin en päässy edes tänne kuumeilupuolelle ollenkaan :D
Mä sain eka haamun kp 30/28-31 ja sit selvän plussan kp 34/28-31.
Tämä oli vasta eka kierros enkä ole koskaan ollu hyvä oviksen bongailussa joten tämä oli kyllä yllätys! Ja siis kaksi kertaa oli puuhailua siihen kierron aikaan jossa ovis kai olis jossain välis ollu..ja kun vielä kierron pituuski vaihtelee, niin aika sokkona mentiin:)
Mä yritin pitää pään kylmänä kierron loppuun asti. Olen kokenu senki et oireita tulee kun tarpeeksi kuvittelee, joten ajattelin et jännäämisen voi alottaa vasta sit ku kierto alkas olla täys/menkat myöhässä.
Ja onnistuinki aika hyvin, mutta muutamia oireita tuli silti joita ehkä vaikeampi kuvitella, joten se hieman nosti toiveita. Nimittäin huomasin et jo yläkertaan portaita noustessa alkoi hengästyttää. Muistan et viime raskaudessa oli sama juttu ja olin ihmeissäni voiko tällaisia oireita jo alussa olla mutta heti eka neuvolassa kysyttiin joko tää oire on ilmaantunu ja kerrottiin et se kuuluu tosiaan asiaan.
Onko muilla ollu tällaista?
Toinen oire oli se, et shoppaillessa alkoi yhtäkkiä huimata ja muutenkin heikottaa jos seisoin kauan paikallaan.
Mutta, siirryn nyt odottajiin ja toivon vielä jännääville onnea!
ApsiDeisi
Varovaiset kiitokset havelle ja onnittelut ApsiDeisille ! :)
En malta odottaa huomiseen, ja lähden nyt testailemaan uudestaan.
Kkamilla kp 31/28
Tosiaan haamu viivoja tuli pariinkin kertaan, mutta lopulta täti kuitenkin hurautti paikalle. Täytyy kyllä ihmetellä, sillä niin on ollu oksettava olo koko ajan... liekö luulosairautta!
Yritystä on sitten vaan jatkettava...
eihän me olla yritetty kun vasta 1½ vuotta.
Kohta rupee epäilemään, että onko itessä jotain vikaa.
..:niin surullinen:..
Mutta onnittelut niille, jotka ovat plussanneet!!
Suurimmat pahoitteluni Maddeleinelle ! :( Täti on aina ikävä vieras, ja varsinki ku olet jo melko kauan yrittäny.
Mutta toivotaan sulle paljon plussatuulia huhtikuisissa ! :)
Kkamilla kp 32/28
Pahoittelut minultakin Maddeleine, onnea jatkoon!
Tilasin eilen testejä, tulevat kai huomenna. Sit vielä täytyis malttaa odottaa ennen ku testaa. Mietin pitkään et tilaisko niitä herkkiä vai "tavallisia". Päädyin tavallisiin ettei sit tulis niin herkästi väärää plussaa. Olen ainakin ymmärtänyt että herkät näyttävät niin herkästi, että vääriä plussiakin voi tulla kun "testi reagoi jo hyvin pieneen määrään HCG-hormonia ja näyttää myös hyvin varhaisessa vaiheessa tapahtuvan keskenmenon, jota nainen itse ei välttämättä edes huomaa." (Toi pätkä lainattu vilja-testin sivulta.)
Koitan välttää turhia toiveita ja mahdollista pettymystä näin.
Alavatsassa pientä kipuilua ja painon tunnetta. Väsyttää ja mielialat menee vuoristorataa..Pahoinvointikin yllättää välillä.
Omppulin äiti kp 24/27-32
Vauva olis toiveissa nyt vihdoin maaliskuulle. Lopetin pillerit huhtikuussa, ja heti sen jälkeen kierto palautu ihan normaaliksi :)
Nyt on menossa kp 29/28, mut en ole testiä tehny, kun ajattelin vielä pari päivää odottaa menkkoja.
Nyt on kuitenki niin kärsimätön olo, että huomisaamuna todennäköisesti ensi töikseni kipaisen apteekkiin ja teen sen testin ;>