Keksitään hauskoja kursseja
Erilaisissa opistoissa ja kerhoissa aloitetaan taas syksyllä kursseja. Annetaan nyt oma panoksemme eli keksitään vaihteeksi hauskoja kursseja.
Aloitan:
Sormikoukunvedon alkeet ja jatkokurssit. Sanomalehdet WC-paperiksi entisajan tyyliin.
Onkimatojen etsintäkurssi.
Kyykäärmeen pito kotimiehenä hiirien torjumiseksi.
Sukulaisten ja tuttavien torjunta kesämökille.
Kommentit (22)
Näin askartelet itse tikkisi, kun lähiterkkari on suljettu ja maksaa liikaa - Vahvassa ja Välittävässä Suomessa. Vain etänä, maksullinen - saa käyttää tekoälyä .
Pihaleikit aikuisille ja vanhuksille.
"Suomalainen! Näin olet mahdollisimman kateellinen. Opi näkemään naapureista kaikki, mitä kannattaa kadehtia! Myös pikkujutut käydään läpi."
Naapurien elämän seuraaminen ja tapahtumien muistiinmerkitseminen excelillä.
Noituuden peruskurssi 1.
Opi noituuden perusteet. Valkean ja mustan magian perusteet käydään läpi. Opi pahan silmän käyttö ym.
Roskisdyykkaamisen perusteet.
Tee hyviä löytöjä roskiksista ja nosta elintasoasi.
Auton männänpalautusjousen asennuskurssi.
Tee se itse pienydinvoimala.
Uraanin käsittelyn perusteet, atomimiilun rakentaminen, jäähdytyksen suunnittelu.
Syyskauden kurssi,jonka aikana kurssilaiset rakentavat toimivan voimalan pihalleen tai parvekkeelleen.
Peräruiskeen annon perusteet.
Hyödyllinen taito esim. kerrostalossa pika-apuna naapuriston ummetusongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nimellä Naapurikyttäyksen alkeet??
Ketjun keksityt jutut eivät valitettavasti ole kaukana useimpien kansalais-/työväenopistojen nykyisen kurssitarjonnan tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nimellä Naapurikyttäyksen alkeet??
Periaatteessa kyllä. Mutta asia pitää kertoa kauniisti.
Pahvipurkkipuhelinten rakentaminen.
Oppijaksolla opitaan rakentamaan pahvimukipuhelimia ja valitsemaan käyttökelpoisia lankoja niiden välille.
Maija ja Minä.
Näin heteromies lähestyy suostumuksellisesti - ei ahdistavasti ( tai mistäs sitäkään tietää?) - oletettavasti sirpakkaa sussua tansseissa. Tuo oma keltainen pikee-paita.
Edellisten reinkarnaatioidenne kartoitus ja niiden opetukset nykyelämälle.