Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 MAALISVAUVA

03.06.2009 |

Itse olen siirtynyt jo maaliskuisesta haaveilemaan mekkojen alettua. tervetuloa mukaan muutkin maaliskuun mussua toivovat.

Kommentit (227)

Vierailija
181/227 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt toimii virallinen tunnarikin ja toiveet korkealla ainakin vielä. Maha on kuin turusen pyssy ja kp 32/37. Mulla epäsäännöllinen kierto, mutta viime vuonna tähän aikaan kesäkuu meni 32 kierrolla ja heinäkuu 37, joten luotan viime vuoteen. Juhannus sotkee jotenkin kiertoni ihmeellisesti.

Viikonloppuna tuntui juilimista oikealla ja vielä eilen illalla (yleensä istuessa tai sohvalla maatessa). Tänään ei ole tuntunut muuta kuin tuo iso maha ja herkkä hajuaisti sekä hengästyminen - johtuen kai turvotuksesta/mahan koosta. Mulla on kuitenkin kunto kohdallaan eli ei pitäisi muutamassa päivässä ihan romahtaa...Niin ja miehet saavat pääni aivan sekaisin. Muistan ensimmäisestä raskaudestani, että jossain vaiheessa tunsin töissä olevani siis aivan todella tyhmä. Kai ne hormonit veivät voiton järjestä. Jos tämä nyt on sitä itseään niin tosi kiva palata lomalta töihin aivan tyhmänä... hih..

Jännittää ja mietityttää vielä loppuviikolle. Pitäisi lähteä illanviettoon kaverin kanssa, joten kai testailen ennen sitä kaiken varalta ja olen kuskin ominaisuudessa, jos olo jatkuu.

Vierailija
182/227 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp29/29-30 ja nega testattu, eli toivo lopullisesti menetetty. Aikaisemmin jo odottelin tuolla tätiä ja sen odottelu jatkuu,luultavasti tänään alkaa. Eilen olin illalla jo vähän toiveikkaampi kaikkine "oireineni", mutta tänään sitä negan myötä tippui todellisuuteen. Paremmalla onnella ensi kiertoon :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/227 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snow: älä ihan vielä luovuta. Voihan se olla, ettei se vaan vielä näy. Aika aikaista kuitenkin. Ja muittenkin jutut edelleen kuulostaa niin tutulta. Kaikkia oireita varmaan ilmaantuu täälläkin taas.

Nyt kun on vielä ainakin viikko, ennen kuin voisi aatella testaavansa, niin ei kyllä ole oireen oiretta. Liekö se nyt sitten hyvä merkki :D Pupuiltu ollaan ainakin ahkeraan. Ja täällä alkaa vesirokkopotilaskin vähän osoittamaan toipumisen merkkejä ja saatiin jopa nukkua. Että eiköhän tämä tästä taas.

Tuollaanen75, kp 23-24 / 31-32

Vierailija
184/227 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisikaan menettää toivoaan, vielä kun pöksyihin lorahti oikein kunnolla valkkaria jota ei yleensä menkkohen kanssa samaan aikaan ilmannu :D Sori vähän yksityiskohtainen kertomus. Samoin katselin negaani uudelleen VALOA VASTEN (kuinka epätoivoinen voi ihminen olla?) ja siinä näkyi viiva, jota muissa negatesteissä ei näy :D Joo. Miksi ihmise pitää olla näin hölmö,että tuijottelee negatestejä valoa vasten :D Sit vähän oksettaa,maha on turvonnut ja rinnoista tulee taas maitoa ja ja ja ja...

Siinä tarpeeksi omia juttuja, kertokaa tee mut nyt seuraavaksi jotain :)

SW 29/29-30

Vierailija
185/227 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoista ei kyllä tule maitoa, ellei...!!!!! Että nyt voisi kyllä melkein jo onnitella :) Testaa muutaman päivän päästä uudelleen, kyllä se sieltä vielä se plussakin tulee :) On kyllä törkeetä, jos ei noilla oireilla ole toivottua tulosta! Kaiken muun voi vielä ehkä kuvitella tai saada aikaan, mut tuskin tuota maitoa... On tää vaan jännää touhua :D

Tuollaanen75, joka heti innostuu tämän suuntaisista uutisista ja omakin toivo herää :)

Vierailija
186/227 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo valkkari kuulostaa lupaavalta! Mulla toisessa raskaudessa lorahteli kunnolla silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Tämä on todellinen piinaviikko. Jotenkin vain taas alan epäillä, että kyllä tämä on unta vain ja kropan sekoilua. Olen kyllä miehelle sanonut jo useana kuukautena, että olisin niin toivonut tärppiä. Nyt jos edes pieni mahdollisuus, niin olen tarrautunut siihen kuin epätoivoinen. Mutta ei kai kroppa voisi tehdä tällaista kepposta...

Väänsin äsken pitsaa ja yök miten ällötti pitää käsissä mikrossa lämmitettyjä katkarapuja...

Vierailija
187/227 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaanen: Tosi kiva, että alkaa pikkumies olla jo paremmassa kunnossa. :) Kuinka vanha poitsu sinulla on? Meillä huitelee 2v4kk ukkeli.

SnowWhite: Et tosiaankaan luovuta vielä. Sinullahan on vaikka mitä oireita eikä tätiä näy! Tsemppiä piinailuun! ;)

Neptunukselle myös tsemppiä piinaviikolle. On se kauheaa odotella, kun toivoo niin kauheasti. On tämä naisen mieli hassu.

ON: En tiedä mitä ajatella. Odottelen huomista pelonsekaisin tuntein. Minulla ei ole minkäänlaisia oireita. Ei mitään. Huoh! Tuntuu, että täti tulee huomenna, mutta toki toivon, ettei tulisi ja pääsisin to tai pe testaamaan. Mutta voipi olla, että tuli ostettua testi liian aikaisin. Jos ovulaatio tapahtui silloin, kun laskurien mukaan sen piti, niin voisin olla raskaana, mutta sehän on voinut tapahtua muulloinkin. En tunne ovista mitenkään enkä ole tikuttanutkaan vielä. Noh, ei auta kuin odotella pari päivää tai no, huomiseen ainakin.

- Jolanda kp 30/31

Vierailija
188/227 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo maidon tulo on muuten vinkee "oire" en nyt tarkota että lumikki söis masennuslääkkeitä, mutta itse sain joskus vuosia sitten kevyen kesähepulin kun eron jälkeen vetelin masennuslääkkeitä ja kerran suihkusta tullessa valui maitoa... Voin kertoo että hetken veti aivokopassa ympyrää ja sitten luuri kouraan ja vähän vauhdilla. Kuulemma aiheuttavat toisinaan tätäkin sivuvaikutusta.

Hmmm... valkovuoto on tosissaan ollu runsaampaa tähän kaikkeen muuhun oire sekoiluun jos vielä sen liittäis :D:D:D Tästähän saadaan taas minulle oikeen kunnon sekoiluviikko kasaan (7 päivää mensujen alkuun tai aluttomuuteen)

Vierailija
189/227 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää kyllä ihan mielettömästä! Tätiä ei näy, vihloo kyllä mahaa molemmilta puolilta ja aikaisemmin päivällä tuntui kun joku olisi vasemmalle puolelle pistellyt neulalla..

Voiskohan tää olla, ei tää kyllä voi. Inhottavia nämä pari päivää odottaa :D Oli ihan pakko tilata netistä lisää raskaustestejä jos vaikka huomenna aamusta taas testailis :D

Vielä siitä maidon tulosta,että minulla ei ole mitään lääkitystä mikä sen voisi aiheuttaa :)

SW 29/29-30

Vierailija
190/227 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla kirjoittelemaan, kun oltiin tuossa poitsun kanssa ulkona ja tuntui, että jotain lirahti housuun ja olin jo varma, että nyt ne menkat sitte alko. Mutta olikin kuitenkin valkovuotoa.. Eli toivoa on vielä. :)

Vierailija
191/227 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei ollakkaan saatu tähän maalis pinoon vissiin vielä yhtään plussaa!!! Voiko olla totta?!?!

Jolandalla ja SW kuulostaa kyllä nyt jo lupaavalta! Muikeanmustikan plussan bongasin tuolta toisesta pinosta vaan ei oo hän tänne pitkilleen kirjoitellut...

Nyt niitä plussia kehiin :)

kiinnittymistä näinä päivinä toivova,

kisu

Vierailija
192/227 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt tarvitaan sit loppukiri :P Mulla on nyt jo heti kaikki teitin oireet (niinkuin myös tuon pojan vesirokkokutina)... Poika on muuten 3½ kun joku kyseli. Hauska tyyppi ja tahtoo vauvan kans :)Juu. Niin no ei sentään kaikkia oireita. Mut nyt ihmettelen, et miks nyt jo tuntuu, et menkat alkaisi. Vasta kp24 tai 25. Ja kierto kai aina ollut pitkähkö. No, kahtotaan tuleeko täti jo aikaisin päästämään mut piinasta. Reissuunkin pitäisi sopivasti lähteä... Toivottavasti pysyy pois! Täti on tässä pinossa kyllä vieraillut ihan riittämiin!

Tuollaanen75

Vierailija
193/227 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan istun täällä enkä uskalla tehdä testiä. Se nega pelottaa niin paljon. Lisäksi eilisillalla alkaneet aivan järkyytävät mahakivut kyllä enteilevät tätiä :/ Tätiä ei kyllä vielä ole näkynyt enkä haluaisi sen tulevankaan >:(

Viime yönä näin vielä ihanaa unta raskaudesta! Testasin unessa neljällä testillä ennen kuin uskoin :D

SW 30/29-30

Vierailija
194/227 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän mulla tänään pitänykään alkaa menkat vaan vasta huomenna, kun tänään on kierron vika päivä. Eli sekoilin eilen.

SW: Meinaatko tehdä testin tänään? Tiedän tunteen, kun ei uskaltaisi sitä testiä tehdä, kun pelkää, että tulee nega kuitenkin. Itse olin ajatellut, että odottelisin vielä huomista ja että alkaako ne menkat ja jos ei ala, niin testaisin sitten huomenna tai perjantaina. Mutta en tiedä maltanko odotella vielä pari päivää. Vien pojan yökylään tänään ja mies on työmatkalla, joten ihan yksikseni kärvistelen kotona tämän illan.

Plussia tähän ketjuun toivotaan!

- Jolanda kp 31/31

Vierailija
195/227 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Kisulle piti sanomani, että tosiaan toivotaan kiinnittymistä! Peukut!

Vierailija
196/227 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamujen haamu. Siis nyt sen erottaa jo ilman valoa vasten katsomista,mutta silti aika heikosti, varsinkin kun kyseessä pitäisi olla herkkä liuskatesti! Katsellaan huomisaamuun ja sitten uudestaan jos täti nyt ei kurvaa paikalle.

Onko muilla kokemusta noista halpisliuskatesteistä? Miten ne yleensä näyttää? Onko niissä viivanpaikkoja?

SW 30/29-30

Muokkaus.

Kyllä se ihan haamu on :o Mutta viimeeksikin kävi näin ja vuoto alkoi. Ja noissa liuskatesteissä on kuulema vääriä plussiakin..

Vierailija
197/227 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA SnowWhite!!!

Nyt toivotaan, että haamu senkun vahvistuu!!!

198/227 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päätimme noin 1½ vuotta sitten, että tulee jos on tullakseen. Monesti on ollut ihan hirveä vauvakuume ja kun mitään tuloksia ei ole ilmennyt on asia välillä melkein unohtunut. Kesäkuun alussa päätimmekin, että nyt yritetään ihan tosissaan... . . No.. . .

Tänään tein testin ja haamuviivahan sieltä ilmestyi! Ei oikein jaksa uskoa, pitänee kuitenkin tehdä vielä toinen testi tossa parin päivän päästä. Mutta testi tulos kyllä selittää tän pahoinvointi olotilan, jota on kestänyt jo melkein viikon.

Täytyy vaan toivoa, että viiva vahvistuu ja kaikki menisi hyvin!

Vierailija
199/227 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA SW!!! Toivotaan, et pikkuinen pysyy kyydissä! :)

Tsemppiä jolanda! Peukut on täällä pystyssä.

Tervetuloa Maddeleine ja onnea!

kisu kp 17

Vierailija
200/227 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoihan niitä plussia pompata kun vaan päätettiin! Toivotaan nyt, että tepsii päättäminen kaikkien kohdalla! Onnea Snow White ja Maddeleine! Uskomme noihin haamuihin! Ja nyt vaan lisää plussia!!! Itse toivon kuuluvani samaan kasaan :P Mutta jos vähän vielä malttaisi mielensä... Piinaviikko alkakoon!

Tuollaanen75, kp 24-25/31-32