Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lämmöt ei laske ja kp 4 menossa?

10.10.2006 |

Siinäpä se kysymys tulikin jo,todellakin tänä aamuna taas lämmöt hypähti sinne 37 ja kp 4/30 menossa.Pikkuisen kummastuttaa kun yleensä 2 päivää ennen menkkoja jo laskeneet niin nyt kokoaajn olleet ylhäällä kummajuttu...Kiitos jos joku kehtaa vastata ja kommentoida.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itekin yrittänyt saada samalaiseen tilanteeseen vastausta. Mullakaan laskenut lämmöt ollenkaan tän kierron alussa, vaikka ihan normaalisti vuosin. Tavallisesti mulla laskee lämmöt viimeisenä kiertopäivänä ja siitä sit tiedän et huomenna alkaa. Ihmeellistä! Ootko sä tehnyt testiä, että jos sulla olis valemenkat??

Vierailija
2/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuoto ihan normaalia vai tavallista niukempaa? Ehdottaisin testin tekemistä! (Tuu sit kertomaan, kuinka kävi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin kp 28 ja kierto venyi 32 pvään niin tuolloin kp 28 oli nega.Eilen oli aivan kamalat mahakivut ja tänään myös ollut pari kertaa ihan supistustenkaltaista kipua(kaksi lasta ennestään niin tiedän miltä suppari tuntuu).Ja myöskin vähän huonoaoloa.On tullut mieleeni myös voiko endometrioosi kipuilla noin. No mutta luulen kuiteskin että menkat nää on vaik niukemmin vuotaakin niin tuon testatun negan vuoksi.Otan mielelläni lisää kommentteja vastaan...Ja testaan kyllä uudelleen jos tuntuu et raskaana voisin olla.

Vierailija
4/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituiset menkat, ensin tuhrutti reilu kolmepäivää ja sit alkoi vuoto, mutta tosi niukkana, no sitä kesti 2 päivää, kunnes alkoi vähän runsaampi, " normaali" vuoto ja sillon vasta laski lämmöt.

Sun tilanteessa voi olla sama juttu kun mulla oli tai paljon mahdollista myös et oot raskaana. Testaile jonkin ajan kuluttua uudelleen ja tuuthan sit kertoo kuinka kävi :)

Vierailija
5/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on menossa jo kp 6/26 ja lämmöt ei laskenutkaan menkkojen alettua eikä ees niitten loputtua. Edelleen on lämpö 37,5 mutta en myöskään tunne itseäni sairaaks.

Menkat oli ehkä hieman niukemmat kun normaalisti... kesti noin 3,5 vuorokautta, joista puolitoista vuorokautta oli runsasta vuotoa ja loput niukempaa. Normaalisti on runsasta vuotoa n. 2-3 vuorokautta ja sen jälkeen muutama päivä niukempaa.

En oikein usko että oisin raskaana, kun ollaan vaan keskeytelty ja kaks vuotta on jo tälleen " ehkäisty" eikä oo mitään tapahtunu. Tietysti onhan näinkin mahdollista raskautua... (Mulla siis on vauvakuume, mutta mies ei oikein vielä oo suostuvainen, mutta silti suostuu tämmöiseen epävarmaan " ehkäisyyn" ).

Tuu tosiaan kertomaan jos plussaat niin ehkä minäkin sitten testailen...