2010 MAALISVAUVA
Itse olen siirtynyt jo maaliskuisesta haaveilemaan mekkojen alettua. tervetuloa mukaan muutkin maaliskuun mussua toivovat.
Kommentit (227)
Juu, eli menkat alko näköjään muutaman päivän etuajassa. Siirryn siis huhtikuisiin. muimui!
Tilasin eilen niitä superherkkiä testejä netistä, niillä ajattelin huomenna tai ylihuomenna testata. Ollaan nimittäin juhliin lähdössä viikonloppuna! Tosin en tiedä näkyykö vielä testissä jos masussa edes ketään on..
SW 22/29-30
Nyt kova yritys päällä jos tällä kierrolla tärppäis niin saattaisipa ehtiä maaliskuun puolelle vielä LA.=) Mä en oviksista tiedä mitään, mut vielä mennään sillä tyylillä, et mitä useammin, sen paremmat mahikset onnistua. Ja ainaki vielä intoakin riittää siihen touhuun onneksi.
Koitan olla miettimättä koko asiaa niin ei o niin tuskallista odottaa mahdollista testaus ajankohtaa. =)
Omppulin äiti
Mulla taitaa olla kp 14/28 ja ovulaatiota metsästän ovulaatiotikuilla. Josko jo huomenna olisi tosi kyseessä. Lapsi on lahja, mutta mies haluaisi tytölle pojan kaveriksi ja jostain olen lukenut, että pojan todennäköisyys on suurempi juuri ovulaation kohdilla peittoja pöllyttäessä. Liekö tuossa totuuden siementä? Ainakin koitetaan tällä kertaa tällaista täsmähoitoa ;). Saas nähdä kuinka mettään mennään...
Plussatuulia kaikille toivoen
Jaana YK2
Wilukissalle syvät pahoittelut. Vaikka kuinka alussa kesken jää, on se aina pieni kuolema :(
Itselläni jäi ensimmäinen raskaus kesken viikolla 8 ja ainakin mulla otti koville aika kauan, varsinkin kun seuraavan kerran tärppäsi vasta 8 kiertoa myöhemmin. Jos tahdonvoimalla pystyisi jotenkin saamaan verentulon loppumaan... mutta eihän sille mitään mahda. Voimia ja positiivisia ajatuksia toivoopi
Jaana
ja terveisiä Thaimaasta.. Huhtikuisiin sitä itsekin siirryn saman tein, täti nimittäin tuli pilaa mun loman Thaimaassa :/ Noooh olihan se arvattavissa, elimistö ei ollut vielä valmis km jälkeen kun jälkivuotoa kumminkin kesti vielä menkkojen jälkeen puoleen kiertoon asti.. Nyt vasta sitten kunnon kierto menossa =)
KISU voi eiiii, olin jo NIIN onnellinen sun puolesta kunnes luin viestiketjua etiäpäin.. Mikä tätä elämää vaivaa kun se ei voi mennä niin ku toivois :/
fantasy kp8/27-28 yk3
Vihdoin kerkeän kirjoittelemaan tänne :) Ensviikolla olis sitten taas jännät paikat,mutta voin jo nyt valaista,että ovis-viikolla ei paljon peitot heilunut. No,ollaan itsekkin siirrytty siihen,että tulee jos on tullakseen niin ei sitten tule turhia pettymyksiä kokoajan. Niitä haamuja kun on tullut ja kaikki aina sitten päättynyt itkuun.
Onnea plussaneille ja huhtivauvoille tuulia.
Heidi kp 21/28 yk3
Hei.
Ilmoittaudun tähänkin pinoon, tuolla suurperheehaaveilijoissa kirjoitellut enemmän.
Me siis päätettiin että viides saa tulla (jos on tullakseen) ja jos tästä kierrosta tärppää niin vauvan LA tulee olemaan maaliskuun lopussa. Pariksi viikoksi pitäisi saada ajatuksen johonkin muualle, mutta on se niin vaikeaa =D
Toivotaan että moni pääsee kasvattamaan pian mussumassua :)
MaalisMuru kera nelikön.
Onpas kiva kun se loma viimein koitti! Nyt saa kuukauden olla ja tehdä ihan mitä lystää :) Vois vaikka lähteä Thaimaaseen (on ihan kade)!
Tervetuloa uusille! Ja kaikille plussatuulia! Toivottavasti mahdollisimman moni siirtyisi jo tästä pinosta tuonne o-puolelle!
Täällä on ahkerasti pupuiltu mutta nyt on jäänyt pari päivää väliin. Eli kunhan tuo mies tulee töistä, niin... :D Tosin onhan nuo päivätkin jo aika pitkällä. Toisaalta kun on pitkä kierto, niin tän sivuston ovistestin mukaan vielä maanantaihin asti voisi olla otollista aikaa. On tää kanssa! Ei auta kuin pupuilla aina vaan. Ja jossainhan olikin justiin, että päivittäiset siemensyöksyt parantavat sperman laatua. Toisin kuin on aiemmin luultu. Että... Kaikki muuttuu koko ajan. Että ei auta kuin vaan toivoa, että se sieltä jossain vaiheessa tärppää.
Nyt vois alottaa tän loman kunnon päiväunilla!
Tuollaanen75, kp 19-20/31-32 tms.
ja peitto heilumaan. Tänä aamuna ovistikku antoi viimein lähtölaukauksen hurjalle pikapyrähdykselle kohti suurta voittoa. =) En ole oikein noita ovulaatioita aiemmin mitenkään noteerannut, mutta tällä kertaa nipistelyä tuntui tuolla alhaalla hiukan oikealla, joten ClearBlue vain vahvisti itse tekemäni diagnoosin. H-hetki lähestyy ja intoa riittää.
Jaana kp 16/28 yk 2
Pitkästä aikaa....
Kirjauduin uudella nimellä tänne kun en muistanut enää entisiä tunnuksia. Eli olin IIVOKKI nimellä ennen.
Joo mulla piinaviikko alkaa ens viikolla ja odotellaan.
Luovutinkin jo välillä koko touhun ja luovuin vauvatarvikkeista meidän tuttava perheelle. Ajattelin jos meille joskus se kolmonen suodaan ni kyl niitä tavaroita kaupasta sua:)
Eli tulee jos tulee, niin on kaksi ensimmäistäkin lastani tullut ja ei ole ollut tietoakaan ovulaatioista:)
Mut hitsin sade, ajattelin lähtee kitkemään kasvimaata joka on odottanut koko alku kesän kitkijää:)
Tervetuloa uusille mukaan ja toivotaan onnea lisää meille maaliskuun yrittäjille:)
Iira78 yk9? (entinen iivokki)
Moikka!
Ajauduin tänne lueskelemaan, kun alkaa kohta olla jännät paikat. Jos ovis oli siihen aikaan, kun kierron pituuden mukaan piti olla, niin voisi olla mahdollista, että olisin raskaana. Loppuviikosta testailen, jos ei tätiä näy. :) Meillä on siis pikkukakkonen toiveissa. Ei olla pahemmin yritetty tai laskeskeltu mitään, mutta nyt alkaa hiukan kuume nostaa päätään ja tuntuu, että kevätvauva olisi niiin ihana. :)
Tsempit muillekin piinailijoille!
- Jolanda kp 28/31
...Vähitellen on jo alkanut helpottamaan :)
Tervetuloa maalismuru, jolanda ja nekkunen. Nekkusella piinaviikko jo käsillä? Jolandahan pääsee jo kohta testaamaan :).
Hyvää lomaa tuollaaselle. Toivotaan, että ovis nyt hyvin hyödynnetty! Meilläkin mies oli lukenut tuon simppa jutun. Meillä tosin aina on raskauduttu harvakseltaan touhuilluista kuukausista, ja silloin kun on touhuiltu jokapv tekniikalla niin ei mitään, joten panee vähän tuotakin teoriaa epäilemään :)
Pahoittelut NM ja fantasy tädistä !
Mites SW sun tilanne?
Mitkä on kp:t omppulin äiti? Taidetaan mennä aika samoissa, vai?
Hei taas iivokki. Olitteko tässä välissä kokonaan yrittämättä? Toivotaan, että nyt jo pian tärppää!
Täällä ovis eilen. Jomotukset mahtavat ja simpat laitettu matkaan. Toiveet jälleen korkeella! Täti vierailee kahdenviikon päästä mikäli en onnistu porttikieltoa järkkäämään siihen mennessä ;). Nyt olen hölmöyksissäni jo varustautunut kahdella liuskatestillä, jotka aioin törsätä jo kovin varhaisessa vaiheessa. Empähän ole tällaistakaan ennen tehnyt :). Aina vaan kärsimättömämmäksi tulen, mitä pidempään tää homma jatkuu :(. No taas toivotaan, toivotaan meidän kaikkien puolesta.
kisu kp 14
Mä en edelleenkään pahemmin oo ovista miettinyt, kait nyt lähipäivinä on sen aika. Ollaan aktiivisesti yritetty, kun on nyt tehnyt mieli kummallakin. Toivotaan et jotain tapahtuu pian. KISU kyseli mikä kp mulla, nyt taitaapa olla kp 16 eli melko sama meillä tosiaan. Pahoittelut sulle ja onnea jatkoon!
Mulla on ollut eilen ja tänään todella huono olo ja jos olisi eri aika kierrosta menossa, niin vannoisin et olen raskaana, mut menkat oli alun tiputtelun jälkeen reilut joten en varmastikaan ole. Olo vaan on todella kuvottava ja outo..
Omppulin äiti
Täällä mennään kp 27/29-30 ja kp 25 testasin negan. Nyt on ihan olo,että se täti sieltä saapuilee,mahaan koskee,naama kukkii ja vatsaa turvottaa. Varmat tädin merkit. Vuotoa siis odotellessa ja sitten pomppaan heinäkuisiin :/
SW kp 27/29-30
wilukissa: Mulla tuo ovulaatio tuntuu niin hyvin, että ollaan ollaan oltu ovulaation aikaan, mutta ei joka päivä eikä joka toinenkaan. Taitaa olla vähän tuuriakin mukana jos tärppää:)
Mulla ois semmoinen haave, kun poikani aloittaa koulun ja tyttöni menee samana vuonna eskariin että oisin silloin kotona, mut siihen on viel 3 vuotta aikaa, jos siihen mennessä ois mahdollista saada vauva...mutta otetaan vauva ilman muuta aikaisemminkin vastaan....ja onhan mulla aina mahdollista jäädä kotiin töihin...olen päiväkodissa lastenhoitajana, niin vois
silloin kokeilla perhepäivähoitajan hommiakin:)
Mut tää viikko odotellaan menkkoja ja jos ei näy niin testaillaan:)
Aurinko esiin jooko:)
Iira78 (iivokki)
Jänniä aikoja jo monella! Oikein oottaa kun taas muutkin pääsee testaamaan :) Kyllä sais jo tärpätä! Moni on jo oottanu ihan kyllikseen!
Täällä on valvottu kun pikkumiehellä on vesirokko. Mahdottoman kurja tauti kun ei kävelemäänkään pysty :/ Menee sillä ensimmäinen viikko lomasta sylissä istumiseen, mikä ei ole sinänsä ollenkaan kurjaa.
Muutoin täällä ootellaan piinaviikkoa. Oon todennut, että tuo rintojen arkuus on tainnut ilmaantua vakio-oireena menkkoja edeltämään kierukan poiston jälkeen. Tosin kovin kummosta se ei vielä ole. Ettei sitten siitäkään voi mitään päätellä. Mutta jos vaikka kierto olis nyt aavistuksen lyhyempi. Sekin olis jo edistystä :)
Muutoin suunnitelma on karistaa kiloja. Kummasti niitä on tullut ton kierukan poiston jälkeen vaikkei muuta suurta muutosta ole mun mielestäni ollut. Kukaan muu huomannu samaa? Niin ja niistä simpoista... Mekään ei olla ryhdytty Hesarin innoittamina joka päivä puuhaileen, mut suurin osa kiertoa mennään tolla joka toinen tai joka kolmas systeemillä. Ainakin tässä kierrossa. Että ei luulis olevan siitä kiinni...
Jahas ja nyt taas kysellään syliä. Palaillaan taasen!
Tuollaanen75, kp22-23 / 31-32? yk3
kisu: kyllä tässä jo piinaillaan, kp 30/? normaalikierto ollu aina sen 30 mutta nyt tosiaan tuon oviksen takia vähän ihmeissään tässä..
miekin toivotan uusia tervetulleiksi vaikken itekään pitkään ees oo ollu:)
Mieli tekis jo testailla, mutta tuskinpa vielä näkys ees testissä. Alustavasti suunnittelin testiä lauantaille, kun ensviikolla lähetään mökkeilemään niin eipähän tarvi jäähä epätietoisuuteen.
Jos täti saapuu, niin tämä tyttö tipahtaa lujaa ja korkealta. Jotenkin odotukset korkeat hyvin bongatun oviksen, peittojen heilutuksen ajankohdan ja edellisestä helposta raskautumisesta johtuen.. Oon muutenkin tämmönen kauhian malttamaton ja mielikuvituskin tekee usein helposti tepposet, että ei kai se auta silti kuin yrittää päästä takaisin maanpinnalle ja katella kuinka käy..
Nekkunen kp30/30-???
Uusi naama näillämain täällä pyrkii paksuuntumaan. 25v naimisiin mentiin vappuna ja isäntä on 26v
Eka kierros yrittämistä oli jo varoittava ja sain heti tehdä testiä kun oli häämatkalla 2 viikkoa myöhässä... mensut olivat surkeat ja seuraava kierto anto nupille lisäpotkua ja sain kaikki mahdolliset "raskausoireet" ja monsuunikausihan se sitten alkoi ihan ajallaan mutta taas törkeen niukkana (joten testailin taas)... Nyt kolmatta kierrosta painitaan ja öööö... amatööri kun olen niin laskeskelin että huhtikuulle osuis jos nyt tärppäis tältä kierrokselta. Pissaleikkejä pääsen leikkimään ensiviikon tiistaina jos ei sitä ennen tule normaalia ilmoitusta toimituksen viivästymisestä.
Tsemppiä niille, jotka ovat keskenmenoja joutuneet kokemaan. Ja oikeita viivoja teille kaikille toivotteleepi Turkulainen "yrittäjä"
Enpä testannutkaan tänään, lämmöt oli laskussa, samanlailla kun eilenkin, eli kai ne menkat ylihuomenna alkaa. :(