Onko Salkkarit mielestänne lapsille sopiva sarja seurattavaksi?
Minkä ikäiset lapset saavat katsoa ko ohjelmaa?
Miksi annatte lastenne seurata Salkkareita? Toisaalta, mitkä ovat kieltämisen syyt?
Itse en ole Salkkareita ikinä katsonut mutta olen utelias :o)
Kommentit (65)
ja niinpa lastenkin annetaan katsoa. Meilla on kaksi ala-asteelaista lasta ja tv pysyy kiinni illalla, sita eivat katso aikuiset eivatka lapset. Ulkoilemme, lueskelemme, rakentelemme legoilla, pelaamme peleja. Suosittelen kaikille! Aikuisten ohjelmia aikuiset katselevat illalla lasten mentya nukkumaan.
mä en ymmärrä miten kukaan täyspäinen voi kyseistä ohjelmaa katsoa, saati antaa lastensa moista roskaa tuijottaa.
ja niinpa lastenkin annetaan katsoa. Meilla on kaksi ala-asteelaista lasta ja tv pysyy kiinni illalla, sita eivat katso aikuiset eivatka lapset. Ulkoilemme, lueskelemme, rakentelemme legoilla, pelaamme peleja. Suosittelen kaikille! Aikuisten ohjelmia aikuiset katselevat illalla lasten mentya nukkumaan.
Meillä sama juttu. En oikein ymmärrä miksi pitäisi katsoa soopaa, kun on niin paljon parempaakin tekemistä. Mutta nykyisinhän televisio korvaa yhdessäolon ja kasvatuksen ja sen kautta jopa "eletään" Ja tuo "kasvattaminen ja elämän realiteettien oppiminen" kuulostaa suorastaan pelottavalta. Ei meidän lapsia ainakaan ole kiusattu tai ihmetelty, etteivät ole kiinnostuneita salkkareista. Väitän, että lapsilla on parempiakin ja omaa mielikuvitusta liippavia puheenaiheita. Mun mielestä aikuisten (ja teinien) sarja, jonka katsomista monet puolustelevat, jotta itse voivat katsoa... Ei LASTEN ohjelma todellakaan.
meillä on kaikenikäisiä lapsia ja aika mahdoton perustella vaikka yläaste-tai lukioikäisille, miksi tv:n pitäisi olla kiinni aina, kun sellainen kuitenkin on olemassa. Niin voimissani en ole, että jaksaisin aina kytätä, kuka meidän lapsista ohimennen sitä ohjelmaa vilkaisee tai kuka sitä katsoo, kun kyseessä on kuitenkin koko perheen katsomisaikaan tuleva ohjelma, ei mikään myöhäisillan väkivaltasarja.
ei katsota enää Salkkareita, Kauniita ja Rohkeita eikä Kotikatuakaan tai Emmerdalea. Ei kukaan, kun ei vois vähempää kiinnostaa. Vieraatkin lähtee joskus kotiin siksi kun pitää Salkkarit katsoa. Meillä katsellaan Metsoloita yleensä miehen kanssa Areenasta, kun lapset nukkuu, lähinnä siksi etten mä muista koskaan ajoissa ja mies on ohjelman aikaan pelaamassa. Kätevä katsoa jälkikäteen. :)
Meillä katsotaan mielummin Disney Channelia, aikuisetkin...