Onko bannattu Citizen Vigilante katsomisen arvoinen leffa?
Onn bannattu, mutta Musk tarjoaa sen ilmaiseksi X:ssä.
Kannattaako katsoa?
Kommentit (30)
Katsoin sen toissapäivänä. Merkittävimpiä leffoja viimeisen 10-20 vuoden ajalta.
- taiteen maisteri
Kaipa se jotain arkitodellisuutta kuvaa, jos on bannattu?
Ja pääosassa wannabe kannibaali Armie Hammer.
Uwe aliarvotetuttu mestariteos Bloodrayne jossa se naisterminaattori
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on bannattu?
Ei se ole bannattu kuin Saksassa.
https://www.yahoo.com/lifestyle/articles/migrant-killing-vigilante-film…
Ihmissyönnistä haaveileva, naisia hakkaava Arnie Hammer sai sitten lopultakin töitä.
Persut ainakin tykkää.
Moniko tietää että sellaiset elokuvat kuin Stanley Kubrickin Kellopeli Appelsiini ja Monty Pythonien Life of Brian aiheuttivat massiivisia boikotteja ja ne kiellettiin aluksi ties miten monessa maassa. Stanley Kubrick veti itse Clockwork Orangen levityksestä UK:ssa eikä sitä näytetty ensimmäisen kerran teattereissa kuin joskus 2000-luvulla.
OK, eivät bannit tee elokuvasta klassikkoa tai edes hyvää. Voihan se olla ihan vaan paskakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmissyönnistä haaveileva, naisia hakkaava Arnie Hammer sai sitten lopultakin töitä.
Persut ainakin tykkää.
Mistä onko persut ihmissyönnistä haaveilevia?
Jos jokin bannataan, niin se on käytännössä pakko katsoa, jos siihen saa mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Moniko tietää että sellaiset elokuvat kuin Stanley Kubrickin Kellopeli Appelsiini ja Monty Pythonien Life of Brian aiheuttivat massiivisia boikotteja ja ne kiellettiin aluksi ties miten monessa maassa. Stanley Kubrick veti itse Clockwork Orangen levityksestä UK:ssa eikä sitä näytetty ensimmäisen kerran teattereissa kuin joskus 2000-luvulla.
OK, eivät bannit tee elokuvasta klassikkoa tai edes hyvää. Voihan se olla ihan vaan paskakin.
Eyes wides shot kuvattiin sen kuvaajan mukaan toiseen kertaan kun Kubrik kuoli sen aikana ja alkuperäisaineisto "katosi".
Uwen leffan budjetti 750 000 ja kuumottava bannausleffa samaan aikaan poliittisesti oikeanlainen supergirl 850 miljoonan budjetilla totaalinen floppi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on bannattu?
Ei se ole bannattu kuin Saksassa.
https://www.yahoo.com/lifestyle/articles/migrant-killing-vigilante-film…
Ohjaaja puhuu asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Moniko tietää että sellaiset elokuvat kuin Stanley Kubrickin Kellopeli Appelsiini ja Monty Pythonien Life of Brian aiheuttivat massiivisia boikotteja ja ne kiellettiin aluksi ties miten monessa maassa. Stanley Kubrick veti itse Clockwork Orangen levityksestä UK:ssa eikä sitä näytetty ensimmäisen kerran teattereissa kuin joskus 2000-luvulla.
OK, eivät bannit tee elokuvasta klassikkoa tai edes hyvää. Voihan se olla ihan vaan paskakin.
Joo en jotenkin näe Sodoman 120 päivääkään minään helvetin klassikkona 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissyönnistä haaveileva, naisia hakkaava Arnie Hammer sai sitten lopultakin töitä.
Persut ainakin tykkää.
Mistä onko persut ihmissyönnistä haaveilevia?
Persut tykkää kaikesta missä on väkivaltaa, ja tässä tapauksessa vieläpä maahan muuttajia kohtaan.
Katsovat ja tumputtavat.
Vierailija kirjoitti:
Moniko tietää että sellaiset elokuvat kuin Stanley Kubrickin Kellopeli Appelsiini ja Monty Pythonien Life of Brian aiheuttivat massiivisia boikotteja ja ne kiellettiin aluksi ties miten monessa maassa. Stanley Kubrick veti itse Clockwork Orangen levityksestä UK:ssa eikä sitä näytetty ensimmäisen kerran teattereissa kuin joskus 2000-luvulla.
OK, eivät bannit tee elokuvasta klassikkoa tai edes hyvää. Voihan se olla ihan vaan paskakin.
Me eletään nykyään Clockwork Orangen todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissyönnistä haaveileva, naisia hakkaava Arnie Hammer sai sitten lopultakin töitä.
Persut ainakin tykkää.
Mistä onko persut ihmissyönnistä haaveilevia?
Persut tykkää kaikesta missä on väkivaltaa, ja tässä tapauksessa vieläpä maahan muuttajia kohtaan.
Katsovat ja tumputtavat.
Hyvin tunnut tietävän niiden tumputukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissyönnistä haaveileva, naisia hakkaava Arnie Hammer sai sitten lopultakin töitä.
Persut ainakin tykkää.
Mistä onko persut ihmissyönnistä haaveilevia?
Persut tykkää kaikesta missä on väkivaltaa, ja tässä tapauksessa vieläpä maahan muuttajia kohtaan.
Katsovat ja tumputtavat.
Maahan muuttajat rais kaa ja pahoinpitelee paikallisia liukuhihnalta ympäri Eurooppaa, ja pitäisi vain lallatella maahan muuton ihanuudesta, niinkö?
Kyllähän toi on pakko katsoa, kerrankin kunnon anti-woke leffa. 😂