Onko huono ihminen kun runoilijan kuolema ei kiinnosta?
Kommentit (33)
Et. Minua ei kiinnosta kenenkään kuolema. Kaikkein vähiten omani.
Vanha ihminen kuolee. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Jos ei kerta kiinnosta niin mitäs täällä asiasta hitsaat?
Luulin että joku tuon niminen oli aiemmin kuollut. Mikä yllätys.
Osaako joku oikeasti nimetä jonkun Eeva Kilven teoksen? En tietäisi ainuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ihminen kuolee. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Ei olekaan, mutta saa kai merkittävän kirjailijan kuolemasta silti uutisoida?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kerta kiinnosta niin mitäs täällä asiasta hitsaat?
En hitsaa. Sainpa sinutkin kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku oikeasti nimetä jonkun Eeva Kilven teoksen? En tietäisi ainuttakaan.
Omalla sivistymättömyydellä kannattaa aina keulia.
Tärkeät ihmiset postaavat nyt jonkun Eeva Kilven kirjankannen ja kynttilän siinä vieressä palamassa.
En kovinkaan arvostele runoilijoita. Runous ei ole koskaan oikein auennut. MInusta jokainen osaa runoilla.
En niin hänen muista teoksistaan välitä, mutta Häätanhu kuuluu mielikirjoihini. Onhan hänellä sitten joitain runojakin, joita usein siteerataan.
Vierailija kirjoitti:
En kovinkaan arvostele runoilijoita. Runous ei ole koskaan oikein auennut. MInusta jokainen osaa runoilla.
Niin kaikki me voimme tulvivia tunteitamme ja aatoksiamme vuodattaa. Mikä sitten tekee toisen vuodatuksista niin paljon paremman ja oikein kelvollisen kustantamolle?
Ei kaikki kiinnosta kaikkia eikä se tee kenestäkään huonomaa. Eeva Kilpi kyllä kirjoitti kauniita runoja ja jos ei oo tutustunut kannattaa tustua. Ei häviä mitään vaikkei sit oliskaan oma juttu.
Mä liikutun aina tästä:
Kun mummot kuolevat
heistä tulee kukkaniittyjä ja heinää
ja joistakin mummoista tulee puita
ja he humisevat lastenlastensa yllä
suojaavat heitä sateelta ja tuulelta
ja levittävät talvella oksansa
lumimajaksi heidän ylleen.
Mutta sitä ennen he ovat intohimoisia.
Mun mummo oli puu.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku oikeasti nimetä jonkun Eeva Kilven teoksen? En tietäisi ainuttakaan.
Omalla sivistymättömyydellä kannattaa aina keulia.
Sinustako se on keulimista? Minua ennemmin rasittaa tyypit jotka muka ovat niin sivistyneitä vaikka eivät olisi yhtään hänen teostaan lukeneet.
Eeva Kilpi oli merkittävä kirjailija. Kuinka monen teidän sukulaisista uutisoidaan valtakunnallisesti, ( vaikka olisivat olleet hyviä ihmisiä ) kun aika jättää ?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki kiinnosta kaikkia eikä se tee kenestäkään huonomaa. Eeva Kilpi kyllä kirjoitti kauniita runoja ja jos ei oo tutustunut kannattaa tustua. Ei häviä mitään vaikkei sit oliskaan oma juttu.
Mä liikutun aina tästä:
Kun mummot kuolevat
heistä tulee kukkaniittyjä ja heinää
ja joistakin mummoista tulee puita
ja he humisevat lastenlastensa yllä
suojaavat heitä sateelta ja tuulelta
ja levittävät talvella oksansa
lumimajaksi heidän ylleen.
Mutta sitä ennen he ovat intohimoisia.
Mun mummo oli puu.
M35
Kauniisti sanottu, mutta kaikkihan me tiedämme, että tuo on vain kaunista haavetta ja totuus jotain aivan muuta. Mummot katoavat tomuna ikuisuuteen kuten kaikki muutkin ihmiset kuoltuaan.
Runoilu on aika hyödytöntä ajankäyttöä. Jos joku siis sitä muka tekee "työkseen".
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku oikeasti nimetä jonkun Eeva Kilven teoksen? En tietäisi ainuttakaan.
"Juuri kun olin oppinut tulemaan toimeen ilman
kävi niin että ajattelin:
Tästä ihmisestä en luovu.
Ja lakanat puhkesivat kukkaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kerta kiinnosta niin mitäs täällä asiasta hitsaat?
En hitsaa. Sainpa sinutkin kommentoimaan.
Sainpa motiivit esiin. Jatka toki hitsaustasi.
Vierailija kirjoitti:
Eeva Kilpi oli merkittävä kirjailija. Kuinka monen teidän sukulaisista uutisoidaan valtakunnallisesti, ( vaikka olisivat olleet hyviä ihmisiä ) kun aika jättää ?
Kenelle on merkittävä , kenelle ei. Minulle (enkä usko että olen ainoa) hän ei ole. Eikä ole moni muukaan kirjailija. Pärjään elämässä oikein hyvin ilman Eeva Kilpeäkin - onneksi. Kepeät mullat silti.
Kaikki wannabe-kultturellit nyt surevat tietenkin somessa.