Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi pahin virhe?

Vierailija
06.12.2014 |

Mikä on osoittautunut elämäsi suurimmaksi virheeksi? 

Kommentit (262)

Vierailija
201/262 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 03:12"]Lapsien tekeminen
[/quote] sama täällä

Vierailija
202/262 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ja yritin liikaa liian kauan. Sairastuin. Ymmärsin tämän vasta nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/262 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ja sain vielä alapääherpeksen mukaan.

Vierailija
204/262 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
205/262 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:11"]Pahin virheeni on kun aloitin kotileikin nuoruudensuhteeni kanssa ja jäi sitten vaihtarikuviotkin kokematta yo:lla kun piti nyhjätä kotona. Olisi pitänyt ensiksi asua yksin ja sinkkuna ja katella maailmanmenoa.
[/quote] komppaan tätä! Muut opiskelukaverit viettivät sinkkuelämää,itsenäistyivät,kävivät vaihdossa. Minä olin avoliitossa teinirakkauteni kanssa silkasta tottumuksesta.

Vierailija
206/262 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muutin lapsuuden kotiini mieheni kanssa jota en rakasta, olen jumissa.

Vierailija
207/262 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin vaimoani, erosimme ja menin suhteeni kanssa naimisiin, vaikka en rakastanut häntä. Hänellä myös aivan sietämätön lapsi, joka ei anna hetken rauhaa aikuisille (lapsi 17 v, ei aivan normaali). Nyt olen jumissa rakkaudettomassa liitossa, rakastan eksääni edelleen, mutta hän on jo jatkanut elämäänsä. Uuden vaimon myötä meni talouskin persiilleen, nyt en voi lähteä liitosta, ellen myy omaa taloani. Ahdistava tilanne kaikin puolin.

Vierailija
208/262 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttäminen, irtosuhteet ja suhde entiseen poikaystävään joka petti ja käytti fyysistä väkivaltaa.

Kaikki on taakse jäänyttä elämää, mutta kyllä sapettaa miten olen voinut olla niin tyhmä.

Vierailija
209/262 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:32"]

Tein ja yritin liikaa liian kauan. Sairastuin. Ymmärsin tämän vasta nyt.

[/quote]

Sama juttu. Liian tunnollinen, liian kiltti ja liian itsepäinen. Nyt kroonisia sairauksia mitkä vie jaksamisen täysin ja vielä olisi ainakin 1/3 elämää jäljellä. Ja vieläkin yritän sinnitellä ja selvitä!

Vierailija
210/262 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 09:05"]

Voi, mistähän aloittaisin... Kadun sitä, että annoin koulukiusaamisen vaikuttaa elämääni niin paljon. Nuoresta pitäen olen ollut niin masentunut, etten ole saanut tehtyä asioita kunnolla. Opinnot venyivät jne. Nyt olen yli 30, teen pienipalkkaista osa-aikatyötä ja välillä koen turhautumista. Toisaalta minun pitänee muistaa, että huonomminkin voisi olla. Kaikesta huolimatta olen edistynyt jonkin verran - esim. vuosi sitten en ollut missään työssä. Nyt olen rohkeampi ja itsevarmempi. Nuorena annoin kiusaamisen vaikuttaa itsetuntooni, mutta ei kai sellaiseen kukaan osaa varautua. En osannut muutakaan.

Kadun joitain seurustelusuhteita: tuhlasin aikaa "vääriin" ihmisiin, jotka pyrkivät haavoittamaan ja loukkaamaan. Kadun myös sitä, että olen itse loukannut ihmisiä. En ole ihan varma, mikä se pahin virheeni on: jotenkin tuntuu, että yksi virhe on johtanut aina toiseen ja saanut minut entistä enemmän sekaisin.

[/quote]

Olet päässyt pitkälle elämässäsi kiusaajista huolimatta, muista se aina! Zemppiä ja haleja <3

Vierailija
211/262 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tuhannen kännissä yhden ex-hoidon luoksi selittämään kuinka rakastan häntä ja plaaplaa. Todellisuudessa en häntä rakasta kyllä millään tavalla. Mikä saa ihmisen sanomaan asioita, jotka ei ole totta?? Hävetti niin saatanasti.

Vierailija
212/262 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että menneisyyden murehtimisesta ei ole mitään hyötyä ja miksi niin pitäisi tehdäkkään? Se on vain tämänpäivän onnellisuuden tiellä. Avain on vain siinä että oppiiko niistä menneisyyden "virheistä".

Vierailija
213/262 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 04:55"] [quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:50"]Nussin etelän matkoilla turkkilaisia jne. Meni kyky saada lapsia ja sen jälkeen yksikään normaali suomalainen mies ei ole enää halunnut olla kanssani, olen ns mamuloukussa. [/quote] Miten turkissa asuvat turkkilaiset liittyy mamuihin? [/quote]

Mun suurin katumuksen aihe on kanssa tuo ei-suomalaisen henkilön kanssa suoritetusta, seksuaalisesta kanssakäymisestä johtuva lapsettomuus. Herää kyllä kysymys, miksei tästä terveysriskistä tiedoteta??!!!11  [/quote] Mikä tauti lapsettomuuden sitten aiheuttaa? Tosiaankin tiedotetaan liian vähän, kun en minäkään edes tiedä...

[/quote]

Hoitamaton sukupuolitauti voi aiheuttaa lapsettomuutta. Tämä nyt on ihan julkisessa tiedossa eikä mikään salattu juttu.

Vierailija
214/262 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuun sekaantuminen

Vierailija
215/262 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:11"]

Pahin virheeni on kun aloitin kotileikin nuoruudensuhteeni kanssa ja jäi sitten vaihtarikuviotkin kokematta yo:lla kun piti nyhjätä kotona. Olisi pitänyt ensiksi asua yksin ja sinkkuna ja katella maailmanmenoa.

[/quote]  Sama vika Rahikaisella! Että pitikin muuttaa lapsuudenkodista suoraan miehen luo...

Vierailija
216/262 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan saanut sanottua elämäni rakkaudelle, mitä tunnen häntä kohtaan. Mies on siis opiskelukaveri yli kymmenen vuoden takaa. Meillä oli opiskeluaikoina vahvaa kemiaa, syvällisiä keskusteluita ja sellainen yhteys, jota en ole kenenkään kanssa koskaan kokenut. Seurustelimme molemmat aina tahoillamme. Kerran mies sitten tunnusti rakkautensa minulle, mutta minä en vain saanut sanottua, mitä häntä kohtaan tunnen. Ehkä en silloin edes tiennyt? Olin vakuuttanut päässäni, ettei siitä voisi ikinä tulla kuitenkaan mitään..

Nykyisin olemme naimisissa tahoillamme. Tapaamme satunnaisesti yhteisten ystävien kautta ja tunnelma on niin latautunut, ettei sitä kestä. Mieheni kanssa lomamatkoilla mietin, millaista minulla ja tällä toisella miehellä olisi... Huoh. Rakastan silti omalla tavallani omaa miestäni, ja meillä menee hyvin. Silti en pääse eroon ajatuksesta, mitä jos...

Vierailija
217/262 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:28"]Mikä on osoittautunut elämäsi suurimmaksi virheeksi? 
[/quote]
Yli 10v hukannut elämästäni olemalla tuon saman akan kanssa.
Eräs suuriajattelija on sanonut että 5v ihan maksimi saman muijan kanssa.

Vierailija
218/262 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pahin virhe on että luovuin uskostani pitkäksi aikaa. Siitä sitten aiheutui monta ongelmaa /virhettä jotka olisivat jääneet tapahtumatta jos olisin ollut uskossa. 

Vierailija
219/262 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotietojen menetys.

Vierailija
220/262 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:15"]Vahinkolapsen pitäminen. Toivon, että jonain päivänä ajattelen toisin.
[/quote]

Pelottava ajatus kun puntaroin että pidänkö omani vai en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän