Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naiset voi paremmin ilman miestä"

Vierailija
26.06.2026 |

No eikö se ole hyvä asia että menee hyvin ja yksin. Jotenkin outoa että asiasta pitää ilmoittaa ja julistaa koko maailmalle? Vai onko tarkoitus vähätellä miehiä ja jopa miesvihan lietsonta? Jos naisilla menee yksin hyvin, niin mahtavaa. Miehenä itse kaipaan rakkautta, kainaloa, saunaseuraa, lenkkikaveria... Mutta hyvä että naiset viihtyvät yksin ja nauttivat omasta elämästään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllähän naisetkin noista luetelluista asioista ilahtuvat, mutta useinkin heterosuhteessa on tarjolla jotain ihan muuta. Siksi on niin mukavaa olla omassa ja muiden naisten seurassa. Ei siinä sen kummempaa, jatkakaa.

Vierailija
2/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nainenkin kaipaa. Mutta jos tarjolla on vain miehiä, jotka ottavat enemmän kuin antavat ja tuovat tullessaan lähinnä vaivaa ja pahaa mieltä, mieluummin on yksin, säilyy mielenrauha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.

Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä. Joku menettää sinussa upean kumppanin.

 

Tai sitten ehkä ihan hyvä jos pysyt yksin.

Vierailija
4/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin menee paremmin ilman naista. Kaikki mitä tienaa, jää omaan käyttöön.

Vierailija
5/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kerrotaan siksi, että niin paljon tulee videoita ym. jossa miehet morkkaa naisia ja vaatii olemaan milloin minkäkinlainen. Ei naisia kiinnosta. Itseänikin kiinnostaa lähinnä raha, miten saisin sitä lisää, niin etten vahinhossakaan tulisi millään tavalla riippuvaiseksi kenestäkään taloudellisesti. Läheisyyttä saa kyllä jos sitä kaipaa ja ihan kivaa se toki välillä onkin. Mihinkään syvään rakkauteen miehen ja naisen välillä en usko, joten en sellaista tavoittele.

Vierailija
6/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko naiset että miehelle on jotain parempaa tarjolla? Ehkä miehet ovat vain vähempään tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.

Vaikutat todelle onneliselle, kaikkea hyvää sinulle. Ap:)

Vierailija
8/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.

Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä. Joku menettää sinussa upean kumppanin.

 

Tai sitten ehkä ihan hyvä jos pysyt yksin.

Voi lässyn lässyn. Tällaisia aloituksia on täällä jatkuvalla syötöllä. Aina ulistaan naiset sitä tätä ja tuota. Samaa trollipaskaa kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko naiset että miehelle on jotain parempaa tarjolla? Ehkä miehet ovat vain vähempään tyytyväisiä.

Miehet saa parisuhteesta yleensä enemmän hyvää kuin naiset. Toki miehelle se on kiva diili kun joku hoitaa kodin, keksii tekemistä, hoitaa sosiaaliset suhteet, kannustaa etenemään urallaan ym. naiset ei saa tuota parisuhteesta. Naisten oletetaan tyytyvän paljon vähempään. Miehen katsotaan olevan hyvä jos se käy töissä eikä hakkaa. Mitään muuta mieheltä ei oikein saisi vaatia.

Vierailija
10/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nainenkin kaipaa. Mutta jos tarjolla on vain miehiä, jotka ottavat enemmän kuin antavat ja tuovat tullessaan lähinnä vaivaa ja pahaa mieltä, mieluummin on yksin, säilyy mielenrauha.

Näinhän se menee 👵👵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer ei lyö, ei tapa, ei sotke paikkoja ja sen ylläpito on kovin edullista. 

Vierailija
12/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin menee paremmin ilman naista. Kaikki mitä tienaa, jää omaan käyttöön.

Kelan tuet eivät ole tienaamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.

Vaikutat tosi fiksulta, sivistyneeltä hyväkäytöksiseltä ja miellyttävältä ihmiseltä. -eri

Vierailija
14/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.

Vaikutat tosi fiksulta, sivistyneeltä hyväkäytöksiseltä ja miellyttävältä ihmiseltä. -eri

Voi lässyn lässyn. Tällaisia aloituksia on täällä jatkuvalla syötöllä. Aina ulistaan naiset sitä tätä ja tuota. Samaa trollipaskaa kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nainenkin kaipaa. Mutta jos tarjolla on vain miehiä, jotka ottavat enemmän kuin antavat ja tuovat tullessaan lähinnä vaivaa ja pahaa mieltä, mieluummin on yksin, säilyy mielenrauha.

En käsitä mistä te löydätte noita, kun itse olen aina saanut paljon suhteissa miehiltä. Pubistako raahaatte vai ettekö näe omia vikoja?