"Naiset voi paremmin ilman miestä"
No eikö se ole hyvä asia että menee hyvin ja yksin. Jotenkin outoa että asiasta pitää ilmoittaa ja julistaa koko maailmalle? Vai onko tarkoitus vähätellä miehiä ja jopa miesvihan lietsonta? Jos naisilla menee yksin hyvin, niin mahtavaa. Miehenä itse kaipaan rakkautta, kainaloa, saunaseuraa, lenkkikaveria... Mutta hyvä että naiset viihtyvät yksin ja nauttivat omasta elämästään.
Kommentit (15)
Niin nainenkin kaipaa. Mutta jos tarjolla on vain miehiä, jotka ottavat enemmän kuin antavat ja tuovat tullessaan lähinnä vaivaa ja pahaa mieltä, mieluummin on yksin, säilyy mielenrauha.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.
Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä. Joku menettää sinussa upean kumppanin.
Tai sitten ehkä ihan hyvä jos pysyt yksin.
Minullakin menee paremmin ilman naista. Kaikki mitä tienaa, jää omaan käyttöön.
Tuota kerrotaan siksi, että niin paljon tulee videoita ym. jossa miehet morkkaa naisia ja vaatii olemaan milloin minkäkinlainen. Ei naisia kiinnosta. Itseänikin kiinnostaa lähinnä raha, miten saisin sitä lisää, niin etten vahinhossakaan tulisi millään tavalla riippuvaiseksi kenestäkään taloudellisesti. Läheisyyttä saa kyllä jos sitä kaipaa ja ihan kivaa se toki välillä onkin. Mihinkään syvään rakkauteen miehen ja naisen välillä en usko, joten en sellaista tavoittele.
Luuleeko naiset että miehelle on jotain parempaa tarjolla? Ehkä miehet ovat vain vähempään tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.
Vaikutat todelle onneliselle, kaikkea hyvää sinulle. Ap:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.
Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä. Joku menettää sinussa upean kumppanin.
Tai sitten ehkä ihan hyvä jos pysyt yksin.
Voi lässyn lässyn. Tällaisia aloituksia on täällä jatkuvalla syötöllä. Aina ulistaan naiset sitä tätä ja tuota. Samaa trollipaskaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko naiset että miehelle on jotain parempaa tarjolla? Ehkä miehet ovat vain vähempään tyytyväisiä.
Miehet saa parisuhteesta yleensä enemmän hyvää kuin naiset. Toki miehelle se on kiva diili kun joku hoitaa kodin, keksii tekemistä, hoitaa sosiaaliset suhteet, kannustaa etenemään urallaan ym. naiset ei saa tuota parisuhteesta. Naisten oletetaan tyytyvän paljon vähempään. Miehen katsotaan olevan hyvä jos se käy töissä eikä hakkaa. Mitään muuta mieheltä ei oikein saisi vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Niin nainenkin kaipaa. Mutta jos tarjolla on vain miehiä, jotka ottavat enemmän kuin antavat ja tuovat tullessaan lähinnä vaivaa ja pahaa mieltä, mieluummin on yksin, säilyy mielenrauha.
Näinhän se menee 👵👵
Satisfyer ei lyö, ei tapa, ei sotke paikkoja ja sen ylläpito on kovin edullista.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin menee paremmin ilman naista. Kaikki mitä tienaa, jää omaan käyttöön.
Kelan tuet eivät ole tienaamista
Vierailija kirjoitti:
Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.
Vaikutat tosi fiksulta, sivistyneeltä hyväkäytöksiseltä ja miellyttävältä ihmiseltä. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.
Vaikutat tosi fiksulta, sivistyneeltä hyväkäytöksiseltä ja miellyttävältä ihmiseltä. -eri
Voi lässyn lässyn. Tällaisia aloituksia on täällä jatkuvalla syötöllä. Aina ulistaan naiset sitä tätä ja tuota. Samaa trollipaskaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Niin nainenkin kaipaa. Mutta jos tarjolla on vain miehiä, jotka ottavat enemmän kuin antavat ja tuovat tullessaan lähinnä vaivaa ja pahaa mieltä, mieluummin on yksin, säilyy mielenrauha.
En käsitä mistä te löydätte noita, kun itse olen aina saanut paljon suhteissa miehiltä. Pubistako raahaatte vai ettekö näe omia vikoja?
Joo, kyllähän naisetkin noista luetelluista asioista ilahtuvat, mutta useinkin heterosuhteessa on tarjolla jotain ihan muuta. Siksi on niin mukavaa olla omassa ja muiden naisten seurassa. Ei siinä sen kummempaa, jatkakaa.