Elämäsi pahin virhe?
Mikä on osoittautunut elämäsi suurimmaksi virheeksi?
Kommentit (262)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:52"]Petin vaimoani, erosimme ja menin suhteeni kanssa naimisiin, vaikka en rakastanut häntä. Hänellä myös aivan sietämätön lapsi, joka ei anna hetken rauhaa aikuisille (lapsi 17 v, ei aivan normaali). Nyt olen jumissa rakkaudettomassa liitossa, rakastan eksääni edelleen, mutta hän on jo jatkanut elämäänsä. Uuden vaimon myötä meni talouskin persiilleen, nyt en voi lähteä liitosta, ellen myy omaa taloani. Ahdistava tilanne kaikin puolin.
[/quote]Sitä saa mitä tilaa.
Näin se kyllä on. Voin syyttää vain itseäni. Sellaista se elämä voipi olla :)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:25"]
Lihominen. Minulla oli raskas ajanjakso lukion jälkeisenä vuonna ja lihoin yli 30 kiloa. Se pilasi koko elämäni, koska vaikka sittemmin laihduin, iho venyi, eikä palautunut kunnolla. Muutaman kuukauden virheen takia en voi koskaan seurustella, harrastaa seksiä, saada lapsia, jne. Aika kallis hinta maksettavaksi yhdestä virheestä.
[/quote]
Miksi tämä on saanut kahdeksan alapeukkua??? Tiedän, että mokasin, mutta mielestäni silti joudun maksamaan liian kalliisti! :/
[/quote] varmaan siksi että mulla on 90 kg ylipainoa, säännöllinen hyvä seksielämä, neljä lasta, onnellinen avioliitto...
[/quote]
Joo no, 30-vuotias nainen 80-vuotiaan kropalla ei ole kovin haluttua seuraa.
[/quote] Mä oonkin jo 45v.
[/quote]
Ei kun tarkoitin itseäni, en sinua.
[/quote] Kai sä tiesit että toi ongelma on vaan sun päässäs.
Join itseni humalaan bileissä jonka seurauksena sammuin ja minut raiskattiin. Hitto mikä virhe, olin 14 vuotias, nuori ja typerä.
Suhde köyhästä maasta olevan kanssa. Onneksi tajusin tehdä korjausliikkeen ajoissa ja jätin hänet.
Suhde vuosisadan pahimpaan idioottiin. Miten sokea voikaan rakastuneena olla?! Onneksi huomasin lopulta millainen ääliö mies oli ja jätin.
Itsetuhoisuus. Sadat arvet käsissä, reisissä, kyljissä, nilkoissa. Muistuttavat joka päivä entisestä. En uskalla pukeutua niin kuin haluaisin, en uskalla käydä kesäisin uimassa, enkä uskalla tutustua uuteen mieheen, sillä pelkään reaktiota.
Että en rimpuillut irti, kun minua lapsena hyväksikäyttettiin.
Että jäin hullun äitini luokse asumaan kun hän erosi isästäni, silloin kun olin vielä lapsi.
Toinen suuri virhe oli jättää koulut kesken vaikka tarkoitus olisi nyt taas tammikuussa
varmaankin jatkaa koulunkäyntiä.
Kolmas virhe oli aloittaa tupakan poltto, vaikka olen lopettanut polttamisen yli vuosi sitten tekee vieläkin joskus mieli.
Suurinta virhettäni en kehtaa myöntää "ääneen"
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:28"]
Mikä on osoittautunut elämäsi suurimmaksi virheeksi?
[/quote]
Se kun 18-vuotiaana äidin kanssa riitelyyn kyllästyneenä muutin hetken mielijohteesta omilleni,tuntuu että sen jälkeen elämä on mennyt alamäkeä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:50"]Nussin etelän matkoilla turkkilaisia jne. Meni kyky saada lapsia ja sen jälkeen yksikään normaali suomalainen mies ei ole enää halunnut olla kanssani, olen ns mamuloukussa.
[/quote]
Miten turkissa asuvat turkkilaiset liittyy mamuihin?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:01"]Se, että annoin miehen henkisesti hyväksikäyttää ihan liian kauan. Olisi pitänyt laitta stoppi heti alkuun.
[/quote]
sama homma! 4 vuotta kestin sitä paskaa kunnes kuukausi sitten pakkasin kamani ja häivyin! ero on elämäni paras päätös hetkeen!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:25"]
Lihominen. Minulla oli raskas ajanjakso lukion jälkeisenä vuonna ja lihoin yli 30 kiloa. Se pilasi koko elämäni, koska vaikka sittemmin laihduin, iho venyi, eikä palautunut kunnolla. Muutaman kuukauden virheen takia en voi koskaan seurustella, harrastaa seksiä, saada lapsia, jne. Aika kallis hinta maksettavaksi yhdestä virheestä.
[/quote]
Miksi tämä on saanut kahdeksan alapeukkua??? Tiedän, että mokasin, mutta mielestäni silti joudun maksamaan liian kalliisti! :/
[/quote] varmaan siksi että mulla on 90 kg ylipainoa, säännöllinen hyvä seksielämä, neljä lasta, onnellinen avioliitto...
[/quote]
Joo no, 30-vuotias nainen 80-vuotiaan kropalla ei ole kovin haluttua seuraa.
[/quote] Mä oonkin jo 45v.
[/quote]
Ei kun tarkoitin itseäni, en sinua.
[/quote] Kai sä tiesit että toi ongelma on vaan sun päässäs.
[/quote]
Miehille deal-breaker on jo jotkut pienet raskausarvet tai hieman veltot rinnat, saati sitten kunnon roikot.
[/quote]
Länsimaissa yleistyvä vitsaushan tuo suuri ja nopea painonvaihtelu on. Seuraamuksiahan korjataan kirurgiseti tuolla suuressa maailmassa, varmaan suomessakin.
M40
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 04:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:50"]Nussin etelän matkoilla turkkilaisia jne. Meni kyky saada lapsia ja sen jälkeen yksikään normaali suomalainen mies ei ole enää halunnut olla kanssani, olen ns mamuloukussa. [/quote] Miten turkissa asuvat turkkilaiset liittyy mamuihin?
[/quote]
Mun suurin katumuksen aihe on kanssa tuo ei-suomalaisen henkilön kanssa suoritetusta, seksuaalisesta kanssakäymisestä johtuva lapsettomuus. Herää kyllä kysymys, miksei tästä terveysriskistä tiedoteta??!!!11
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:11"]
Ensimmäinen poikaystävä jota siedin vuoden vaikka petti jatkuvasti, epäili minua niin että heitti puhelimeni rikki seinään, uhkaili puukko kaulallani minua..
[/quote]
Mistä kummasta naiset onnistuvat löytämään näitä "muotovalioita"?
M40
[/quote]
Kuulostaa ihan tyypilliseltä suomalaiselta mieheltä. Suomalaisista miehistähän suurin osa pettää ja Suomessa on eniten perheväkivaltaa maailmassa.
Oikeastihan hyviä miehiä on todella todella vähän.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:11"]
Ensimmäinen poikaystävä jota siedin vuoden vaikka petti jatkuvasti, epäili minua niin että heitti puhelimeni rikki seinään, uhkaili puukko kaulallani minua..
[/quote]
Mistä kummasta naiset onnistuvat löytämään näitä "muotovalioita"?
M40
[/quote]
Kuulostaa ihan tyypilliseltä suomalaiselta mieheltä. Suomalaisista miehistähän suurin osa pettää ja Suomessa on eniten perheväkivaltaa maailmassa.
Oikeastihan hyviä miehiä on todella todella vähän.
[/quote]
Varmaan tuotakin tapahtuu.Mutta "suurin osa miehistä pettää" kuulostaa rankalta yleistämiseltä.
[/quote]Se on rankkaa yleistämistä mutta niin totta.Missä pumpulissa jotkut naiset oikein elää.Miehelle ku miehelle maistuu vieras pipari paremmin kuin hyvin.
Sairastuin homouteen.