Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset eivät kuumalla pukeudu vaaleisiin vaatteisiin? 90%:lla musta paita ja mustat polyestershortsit

Vierailija
27.06.2026 |

Miksi pitää olla vain mustaa mustan päälle kesät talvet? Musta väri myös kuumin ja tukalin kovassa paahteessa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vuokissa jonkun 15 irakilaisen teinin lauman ja kaikki oli pikimustissa. Mietin olenko fasistien kesäkokouksessa vai puistossa

Vierailija
2/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä Prismoissa ja Cittareissa myydään ja sieltä valtaosa vaatteet hankkii Ylen mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska musta hoikistaa eikä näy ruokatahrat.

Vierailija
4/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein perinnettä hellepukeutumiselle kun täällä aina ollut aika leudot kesät jotka kestää max. 2-3kk

Vierailija
5/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun mustaan vain hautajaisiin. 

Vierailija
6/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Kuvaa näiden mädättyneiden henkilön sieluntilaa oikein hyvin. Ennemminkin kannattaa olla kiitollinen että käyttävät tätä varoitusväriä, ettei joudu vahingossakaan tekemisiin heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisissa näkyy lika. Tykkään istua penkeillä ja pyöräillä

Vierailija
8/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat mustat lahkeista todella väljät gargoshortsit ilman alushousuja, mukavasti munat tuulettuu ja kaikki tarvittava + enemmänkin kulkee mukana runsaissa taskuissa. Musta läpipuhaltava urheilu tahi lätkäpaita. 

Ja eikun terdelle!

M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tyylikäs myös kesällä.

Vierailija
10/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun mustaan vain hautajaisiin. 

Värillä ei oo väliä, kunhan on musta.

Black is beatiful.

Once you turn black, you never go back.

 

...ei näy hikiläiskät, lika eikä muukaan. Huoletonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vuokissa jonkun 15 irakilaisen teinin lauman ja kaikki oli pikimustissa. Mietin olenko fasistien kesäkokouksessa vai puistossa

P a rtalapselle +25 on talvi.

Vierailija
12/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Kuvaa näiden mädättyneiden henkilön sieluntilaa oikein hyvin. Ennemminkin kannattaa olla kiitollinen että käyttävät tätä varoitusväriä, ettei joudu vahingossakaan tekemisiin heidän kanssaan.

Tuska festari on juuri oikea eheytysle iri kaltaisellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihanaa saada mustat talvivaatteet kaappiin, että saa mustat kesävaatteet käyttöön:)

Vierailija
14/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelinvaraspimpukkaa pitää hiostaa mustissa scrunch leggareissa! Ei se muuten kiinnitä tarpeeksi huomiota että voi vinkua että sitä esittelee vain itseään varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten pukeudutaan mahdollisimman niukkiin ja tiukkoihin vaatteisiin, koska "on niiin kuuma!". Helteellä kannattaisi pukeutua löysiin ja peittäviin vaatteisiin...

Vierailija
16/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten pukeudutaan mahdollisimman niukkiin ja tiukkoihin vaatteisiin, koska "on niiin kuuma!". Helteellä kannattaisi pukeutua löysiin ja peittäviin vaatteisiin...

Joo valitettavasti harvalla suomalaisella on sellaiset jalat, joihin sopisi tiukat farkkushortsit. Ne taas tuntuu olevan suomalaisnaisten suosikkivaate kesällä. Paremmalta näyttäisi jotkut liehuvat viskoosihousut.

Vierailija
17/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska inhoan vaaleita värejä. Eikä ne sovi mulle. En tunne oloani hyväksi vaaleissa väreissä. Korostavat kaikkea, mitä en halua korostaa. Mitä se kellekään kuuluu miten pukeudun. 

Vierailija
18/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten pukeudutaan mahdollisimman niukkiin ja tiukkoihin vaatteisiin, koska "on niiin kuuma!". Helteellä kannattaisi pukeutua löysiin ja peittäviin vaatteisiin...

Joo valitettavasti harvalla suomalaisella on sellaiset jalat, joihin sopisi tiukat farkkushortsit. Ne taas tuntuu olevan suomalaisnaisten suosikkivaate kesällä. Paremmalta näyttäisi jotkut liehuvat viskoosihousut.

Persejalkaiset putukat.

Vierailija
19/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rusketu ollenkaan, vaalea vaate vaalealla iholla tekee minut haamuksi :(

Vierailija
20/27 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vuokissa jonkun 15 irakilaisen teinin lauman ja kaikki oli pikimustissa. Mietin olenko fasistien kesäkokouksessa vai puistossa

kunhan eivät käytä ruskeita paitoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi