Ihanaa kun ei enää omista omakotitaloa
Joskus puistatus käy kun mietin jos edelleen olisi sidoksissa sellaiseen. Viime hetkillä saatiin myytyä ennen kuin alkoi asuntojen myynnin vaikeus.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Rivari vai kerrostalo nykyään ap?
Kerros.
Ap
Vaikka hyvä oli muksut kasvattaa ja oli kiva maalaismiljöö ja naapurusto, mutta silti. Ei enää
Ap
Me asutaan rivarissa ja meille paras vaihtoehto, Istuttiin tänäänkin iltaa terassilamme. Grillattuin ja juotiin muutama juoma. Kyllä ok-talo olisi paras jos omisi varaa.
No joo..
Oon asunu lapsuuden ok:ssa.
Kivitalo, uusi ~180m Helsingissä.
Vertailuksi; olen asunut Hgissä monen kokoisissa kerrostaloissa niin keskustassa kuin lähiöissäkin.
Iso, n.100m--> huoneisto pitää olla, niin se on mukavampi kuin tavis omakotitalo.
Ei mistään asumismuodosta voi yksioikoisesti, lapsellisesti sanoa mikä on "paras".
Vierailija kirjoitti:
Me asutaan rivarissa ja meille paras vaihtoehto, Istuttiin tänäänkin iltaa terassilamme. Grillattuin ja juotiin muutama juoma. Kyllä ok-talo olisi paras jos omisi varaa.
On se jos ei vanhuus tulisi ja ditten olisi riesa miten päästä eroon. Ap
Omistin aikoinaan. Jos olisi varaa, muuttaisin yksineläjänä takaisin vastaavaan. Oli se oma rauha ja oma talo vain jotain erityistä, murheineen päivineen.
Asuin muinoin rivitaloyhteisössä. Oli karmea isännöitsijä, joka halusi hallita kuin satraappi. Saatiin lopulta häädettyä pois. Omakotitaloon muttaminen oli helpotus.
Ärsyttää joka centti työntää huoltohommiin
Vierailija kirjoitti:
Omistin aikoinaan. Jos olisi varaa, muuttaisin yksineläjänä takaisin vastaavaan. Oli se oma rauha ja oma talo vain jotain erityistä, murheineen päivineen.
On siinä oma rauha mutta taas on paljon vastuutakin.
Mökkiosuus riittää minullekin. Kaikki on koettu. Kerrostalo on nyt ok.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää joka centti työntää huoltohommiin
Niin tekisi. Mutta kun laittaa kerralla niin ei tarvitse jatkuvasti nysvätä.
Vierailija kirjoitti:
Me asutaan rivarissa ja meille paras vaihtoehto, Istuttiin tänäänkin iltaa terassilamme. Grillattuin ja juotiin muutama juoma. Kyllä ok-talo olisi paras jos omisi varaa.
Miten niin varaa? Ok-taloja on eri kokoisia, eri kunnossa olevia, eri ikäisiä, eri sijainnilla. Hinta voi olla kymppitonnista ylöspäin lähes mitä vain.
Itse taas en vaihtaisi missään nimessä tätä torppaani mihinkään! Vaikkei ole kaikkia mukavuuksiakaan, niin on tämä maailman paras paikka 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivari vai kerrostalo nykyään ap?
Kerros.
Ap
Onko siellä mukava kuunnella naapureiden naimisen ääniä ja paskanmolskahduksia?
Rivari vai kerrostalo nykyään ap?