Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa kun ei enää omista omakotitaloa

Vierailija
27.06.2026 |

Joskus puistatus käy kun mietin jos edelleen olisi sidoksissa sellaiseen. Viime hetkillä saatiin myytyä ennen kuin alkoi asuntojen myynnin vaikeus.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivari vai kerrostalo nykyään ap?

Vierailija
2/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivari vai kerrostalo nykyään ap?

Kerros.

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hyvä oli muksut kasvattaa ja oli kiva maalaismiljöö ja naapurusto, mutta silti. Ei enää

 

Ap

Vierailija
4/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan rivarissa ja meille paras vaihtoehto, Istuttiin tänäänkin iltaa terassilamme. Grillattuin ja juotiin muutama juoma. Kyllä ok-talo olisi paras jos omisi varaa.

Vierailija
5/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo.. 

Oon asunu lapsuuden ok:ssa. 

Kivitalo, uusi ~180m Helsingissä.

Vertailuksi; olen asunut Hgissä monen kokoisissa kerrostaloissa niin keskustassa kuin lähiöissäkin.

Iso, n.100m--> huoneisto pitää olla, niin se on mukavampi kuin tavis omakotitalo.

Ei mistään asumismuodosta voi yksioikoisesti, lapsellisesti sanoa mikä on "paras".

Vierailija
6/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan rivarissa ja meille paras vaihtoehto, Istuttiin tänäänkin iltaa terassilamme. Grillattuin ja juotiin muutama juoma. Kyllä ok-talo olisi paras jos omisi varaa.

On se jos ei vanhuus tulisi ja ditten olisi riesa miten päästä eroon. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistin aikoinaan. Jos olisi varaa, muuttaisin yksineläjänä takaisin vastaavaan. Oli se oma rauha ja oma talo vain jotain erityistä, murheineen päivineen.

Vierailija
8/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin muinoin rivitaloyhteisössä. Oli karmea isännöitsijä, joka halusi hallita kuin satraappi. Saatiin lopulta häädettyä pois. Omakotitaloon muttaminen oli helpotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää joka centti työntää huoltohommiin

Vierailija
10/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistin aikoinaan. Jos olisi varaa, muuttaisin yksineläjänä takaisin vastaavaan. Oli se oma rauha ja oma talo vain jotain erityistä, murheineen päivineen.

On siinä oma rauha mutta taas on paljon vastuutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiosuus riittää minullekin. Kaikki on koettu. Kerrostalo on nyt ok.

Vierailija
12/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää joka centti työntää huoltohommiin

Niin tekisi.  Mutta kun laittaa kerralla niin ei tarvitse jatkuvasti nysvätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan rivarissa ja meille paras vaihtoehto, Istuttiin tänäänkin iltaa terassilamme. Grillattuin ja juotiin muutama juoma. Kyllä ok-talo olisi paras jos omisi varaa.

Miten niin varaa? Ok-taloja on eri kokoisia, eri kunnossa olevia, eri ikäisiä, eri sijainnilla. Hinta voi olla kymppitonnista ylöspäin lähes mitä vain.

Vierailija
14/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en vaihtaisi missään nimessä tätä torppaani mihinkään! Vaikkei ole kaikkia mukavuuksiakaan, niin on tämä maailman paras paikka 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rivari vai kerrostalo nykyään ap?

Kerros.

 

Ap

Onko siellä mukava kuunnella naapureiden naimisen ääniä ja paskanmolskahduksia?