Elämäsi pahin virhe?
Mikä on osoittautunut elämäsi suurimmaksi virheeksi?
Kommentit (262)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:25"]
Lihominen. Minulla oli raskas ajanjakso lukion jälkeisenä vuonna ja lihoin yli 30 kiloa. Se pilasi koko elämäni, koska vaikka sittemmin laihduin, iho venyi, eikä palautunut kunnolla. Muutaman kuukauden virheen takia en voi koskaan seurustella, harrastaa seksiä, saada lapsia, jne. Aika kallis hinta maksettavaksi yhdestä virheestä.
[/quote]
Miksi tämä on saanut kahdeksan alapeukkua??? Tiedän, että mokasin, mutta mielestäni silti joudun maksamaan liian kalliisti! :/
[/quote] varmaan siksi että mulla on 90 kg ylipainoa, säännöllinen hyvä seksielämä, neljä lasta, onnellinen avioliitto...
Se, että annoin miehen henkisesti hyväksikäyttää ihan liian kauan. Olisi pitänyt laitta stoppi heti alkuun.
Kun en ottanut sitä mukavaa rahakasta miestä vaan ihanan värikkään maailmanmiehen. Molempia oli tarjolla. Nyt elätän puunhalailijaa, kun sen loistofirmaidea ei toimikaan ja on liian masentunut siivotakseenkaan. Vittu, kolmenkymmenen tonnin aupair. Joka vuosi.
Työkaveri tarjosi kyytiä kotiin. Kieltäydyin. Ajattelin, että oli niin kaunis kesäilta. Ei olisi pitänyt. t: tajuttomaksi hakattu ja raiskattu
panin sen ainoan miehen ketä oon rakastunut ja kenen kanssa voisin kuvitella olevani parasta ystävää jonka kanssa lähdin jatkoille baarista suoraan miehen naaman edestä. meni se juna siinä sitten.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:18"]
panin sen ainoan miehen ketä oon rakastunut ja kenen kanssa voisin kuvitella olevani parasta ystävää jonka kanssa lähdin jatkoille baarista suoraan miehen naaman edestä. meni se juna siinä sitten.
[/quote] ei tolkun tolkkua?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:25"]
Lihominen. Minulla oli raskas ajanjakso lukion jälkeisenä vuonna ja lihoin yli 30 kiloa. Se pilasi koko elämäni, koska vaikka sittemmin laihduin, iho venyi, eikä palautunut kunnolla. Muutaman kuukauden virheen takia en voi koskaan seurustella, harrastaa seksiä, saada lapsia, jne. Aika kallis hinta maksettavaksi yhdestä virheestä.
[/quote]
Miksi tämä on saanut kahdeksan alapeukkua??? Tiedän, että mokasin, mutta mielestäni silti joudun maksamaan liian kalliisti! :/
[/quote] varmaan siksi että mulla on 90 kg ylipainoa, säännöllinen hyvä seksielämä, neljä lasta, onnellinen avioliitto...
[/quote]
Joo no, 30-vuotias nainen 80-vuotiaan kropalla ei ole kovin haluttua seuraa.
[/quote] Mä oonkin jo 45v.
[/quote]
Ei kun tarkoitin itseäni, en sinua.
[/quote] Kai sä tiesit että toi ongelma on vaan sun päässäs.
[/quote]
Miehille deal-breaker on jo jotkut pienet raskausarvet tai hieman veltot rinnat, saati sitten kunnon roikot.
[/quote] Aika harvalle muuten...
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:49"]
Pikkulikkana pahoinpitelin erästä kissaa :( ja useita kertoja. sitä kadun koko loppuelämäni. En pysty antamaan itselleni sitä koskaan anteeksi. En edes ansaitse anteeksiantoa, se teko oli anteeksiantamaton!!! :'(
[/quote] Miten kisun kävi? Oliko oma?
[/quote]
katkoimme jalat ja lopulta poltimme sen turkin ja jätimme kitumaan puunoksaan. Äidille sanoimme, että kisua ei enää näy.
[/quote]
Tää en ollut minä!!! Ei kai nyt pikkulikka sentään tollasta tee, toivottavasti :( sairasta oli sitten aikuisen tai ihmisen tekemä. Taisi olla jonkun kissanvihaajan tekstiä >:(
Ei vaan kissa ei ollut oma, en tiedä mistä se tuli, ilmestyi kerran pihaamme ja kävi meillä välillä syömässä. Heittelin sitä leikkimökissäni. Muistan kuinka se itki. Sain siitä jotain sairasta nautintoa!!! :( helvetti että tekee pahaa edes muistella :(
Tehtyäni näin yhden kerran liikaa (joo vittu se joka ikinen kerta oli liikaa!!!) se lähti eikä enää koskaan palannut. Fiksu kissa sinänsä.
Eli selvisi minun käsittelyistäni hengissä.
Toivottavasti kuoli aikanaan mukavalla tavalla. Tästä on aikaa 20+ vuotta. Voi kunpa voisin muuttaa menneen siltä osin!!!! :'( häpeän ihan hirveästi ja kadun, syytä onkin.
[/quote]
Minä ehdotan, että annat anteeksi itsellesi. Tässä maailmassa tapahtuu paljon pahempaakin. Ymmärrän, että tunteesi ja kokemuksesi on subjektiivinen, mutta me kaikki teemme virheitä. Et ole yhtään pahempi :)
Kun en pystynyt avaamaan solukämpän ovea kun kämpän yhteinen puhelin oli soinut ja mua kysyttiin puhelimeen.
Kysyjä oli komea mies jonka olin just tavannut.
Ovea en kehdannut avata sotkun takia.
Kadun sitä, että olen aina "esittänyt eleetöntä". Todellisuudessa olen ollut vain epävarma itsestäni ja ottanut kaiken liian tosissani. Pitäis osata relata. Olen kyllä jo oppinut. On tuntunut, että suojelen itseäni, kun en näytä aitoja reaktioitani. Ehkä olen pelännyt hylkäämistä.
Haluaisin kyllä vielä lentää :)
Voi lässytinlää. Olispa omatkin virheet vain tuollaisia "en avannut ovea/avasin oven" -tyyppisiä.
Pahin virheeni on että koskaan kokeilin mitään huumeita. Kokeiluksi ei nimittäin liian moni lajike jäänyt. Paljon olen miettinyt mitä kaikkea olisin saanut elämässä aikaiseksi jos olisin aikaisemmin jättänyt päihteet. Eipä silti, hyvin paljon olen saanut koea ja seikkailla ja sitäsuntätä, ja tämä huumehomma on ainoa mitä todella kadun. En edes kaikkia irtosuhteita kadu niin paljon tosissani ja niitäkin sentään on.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 04:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:50"]Nussin etelän matkoilla turkkilaisia jne. Meni kyky saada lapsia ja sen jälkeen yksikään normaali suomalainen mies ei ole enää halunnut olla kanssani, olen ns mamuloukussa. [/quote] Miten turkissa asuvat turkkilaiset liittyy mamuihin?
[/quote]
Mun suurin katumuksen aihe on kanssa tuo ei-suomalaisen henkilön kanssa suoritetusta, seksuaalisesta kanssakäymisestä johtuva lapsettomuus. Herää kyllä kysymys, miksei tästä terveysriskistä tiedoteta??!!!11
[/quote]
Mikä tauti lapsettomuuden sitten aiheuttaa? Tosiaankin tiedotetaan liian vähän, kun en minäkään edes tiedä...
[/quote]
Tyhmyys. Ja klamydia
Etten uskaltanut elää ja jätin tilaisuuksia käyttämättä, koska pelotti. Paniikkihäiriö esti :/
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:18"] panin sen ainoan miehen ketä oon rakastunut ja kenen kanssa voisin kuvitella olevani parasta ystävää jonka kanssa lähdin jatkoille baarista suoraan miehen naaman edestä. meni se juna siinä sitten. [/quote] ei tolkun tolkkua? [/quote] Pokasin miehen baarista. Kävelin nokka pystyssä elämäni rakkauden ohi pokaamani miehen kanssa, joka sattui olemaan hänen kaikkein paras ystävänsä. Siinä sitten katseli perään vihaisesti&loukkaantuneesti kun menin saamaan taksiin hänen bestiksensä kanssa. minusta oli kännissä vallan hauska juttu, oli kiva näpäyttää. Että tosiaan, ei tolkun tolkkua minun toiminnassani.
[/quote] Ai, pilkut puuttui...
[/quote]
juu-u, muutama kappale :D nopsaan kun kirjoitin väsyneenä niin tuli "hieman" vaikeaselkoista tekstiä.
Pahin virheeni on kun aloitin kotileikin nuoruudensuhteeni kanssa ja jäi sitten vaihtarikuviotkin kokematta yo:lla kun piti nyhjätä kotona. Olisi pitänyt ensiksi asua yksin ja sinkkuna ja katella maailmanmenoa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:11"]
Ensimmäinen poikaystävä jota siedin vuoden vaikka petti jatkuvasti, epäili minua niin että heitti puhelimeni rikki seinään, uhkaili puukko kaulallani minua..
[/quote]
Mistä kummasta naiset onnistuvat löytämään näitä "muotovalioita"?
M40
[/quote]
Kuulostaa ihan tyypilliseltä suomalaiselta mieheltä. Suomalaisista miehistähän suurin osa pettää ja Suomessa on eniten perheväkivaltaa maailmassa.
Oikeastihan hyviä miehiä on todella todella vähän.
[/quote]
Varmaan tuotakin tapahtuu.Mutta "suurin osa miehistä pettää" kuulostaa rankalta yleistämiseltä.
Kisu raukka :'(