Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEIDEN vko 12

17.03.2008 |

Minä se vaan täällä pyörin pallona ympyrää :o) soittelen tänään sairaalaan kun nuo liikkeet on alkaneet väsähtää ja joudun tönimään kunnolla pitkän aikaa että saan vauvan potkimaan takaisin. Tosihan se on että ahdasta siellä on vauvalla mutta minkäs teet kun huolestuttaa. Ja se on kumma miksi se huolestuttaa aina illalla ja yöllä varsinkin...

Omppis joko menit? :o) tällä vauhdilla kyllä kiilaat edelle aika komeasti! ;o)

Niiloakseli rv 41+0 maksimissaan viikko enää..... huoh!!

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että kaikki sujui hyvin ja jäi mukavat muistot synnytyksestä!

Onnea vielä kerran!!

Tanni

Vierailija
82/82 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä(kin) viikko on vähän lyhyempi. Tykkään kyllä muuten olla töissä, mutta niinkuin kahdessa edellisessä raskaudessa, myös tässä tämä väsymys on jotain aivan kamalaa :(

Omppis; Oletkohan lähtenyt jo synnyttämään, kun ei ole kuulunut mitään?

Riesa; mukava, että on joku ihan alkumatkalainen myös kanssani täällä. Mulla siis la myös marraskuussa, taisin bongata sun nikin myös tuolta marraskuisista. Tosin itse en ole vielä sinne uskaltanut liittyä (lueskellut vain ;)), kun myös mulla yksi keskenmeno taustalla (rv 15+). Ensi viikon keskiviikkona olisi varhaisultra, joten jos siellä on kaikki kunnossa, niin ehkäpä sitten...

Niiloakseli; Oikein paljon onnea pojan syntymän johdosta ja vauvan tuoksuista arkea!!! :)

Itsellä on olo tosi epämiellyttävä, koko ajan etoo (hetkeksi taukoaa, kun on syönyt lämpimän aterian) ja muutenkin on koko ajan vetämätön olo, mitään ei saa aikaiseksi. Ja mies tietenkin jaksoi koko viikonlopun vauhkota, kun kaikki paikat on niin sekaisin :/... Itsekin olisi kyllä halunnut vähän siivota, mutta kun ei vain jaksa kuin tehdä yhden pienen asian kerrallaan. Ja tulipahan nukuttua päikkäreitäkin useampanakin päivänä...

maria80 rv 6+? (8 yötä ultraan...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla