Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAKKOSEN YRITYS uusin pino

10.08.2007 |

Heippa vaan naiset!

Päätin nyt omavaltaisesti muodostaa taas uuden pinon kun tuo edellinen paisui taas niin mahdottoman pitkäksi. Me ollaan niin aktiivisia :) Mäkin käyn itse monta kertaa päivässä katsomassa onko tullu uusia plussa uutisia tai ihmisiä mukaan.

On jotenkin mukavampi lukea kun ei oo niin hirveesti viestejä takana ja samalla päivittyy ketkä tässä pinossa oikeesti on tällähetkellä mukana, osa kun on onnellisesti siirtyny odottajiin.

Oikein ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille ja peukut pystyyn kaikille seuraaville testaajille.

Adelein kp 19/28

Ps. Monissa viesteissä on nimimerkin perässä käytetty erilaisia lyhenteitä joista kaikkia en taida tietää, voisko joku jeesaa. Yk= onko yrityskertoja vai yrityskiertoja? Ja sit oli joku O:lla alkava lyhenne jonka jo kerkisin unohtaa, mikähän se nyt oli... No jos joku keksii niin valaiskaa ;)

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun näkee plussauutisia! Onnea matkaan!

Mulla on tänään kp 28/jotain (aikaisemmin 28-30). Tein tänään aamulla testin, mihin tuli vaan yksi viiva. Eli menkkoja odotellessa :( arvaan, että alkavat huomenna... No, jospa tässä kierrossa ehtisi sitten paremmin panostamaan tähän asiaan, voisi jopa kaivella ne ovistestit laatikosta.

Huono olo ja pieni lämpö jatkuu negasta huolimatta, eli varmaan flunssakin tulossa kaupan päälle. Höh.

Olipas negatiivinen vuodatus. No positiivisesti jos yritän ajatella, niin nyt voin ottaa firman juhlissa loppuviikosta vähän rennommin ;)

Plussaonnea muille!

-piirakka

Vierailija
22/141 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ehtinyt pitkään aikaan pinoutua, joskus silloin kesän alussa varmaan viimeksi :) (olikohan ihan eka " kakkosen yritys" pino...)

On niin pitkä ketju, että en jaksa enkä ehdi lukea kaikkea, mutta kerronpa nyt kuitenkin omat kuulumiseni.

Kolmas yrityskierto on nyt menossa, ja suhteellisen jännät paikat! Nimittäin aiemmat kierrot on olleet 28 ja 27 päivää, ja nyt on menossa jo kp 30. Vähän kuumottaisi testaaminen, mutta en ole vielä uskaltanut, kun en yhtään luota kiertojeni säännöllisyyteen. Esikoista yrittäessä (täytti juuri 3v) kierrot nimittäin olivat 26, 32, 28 ja 52(tärppikierto)! Tarkistin just vanhoista " kuumeilupäiväkirjoista" :)

Että semmoista... toivotaan että menkat loistavat poissaolollaan jatkossakin, niin voisin sitten joku päivä tällä viikolla testailla :)

Onnea kaikille plussanneille ja plussasäteitä meille muille!

-alma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Nyt sain vähän luettua muidenkin kuulumisia, joten kirjoittelen taasen...)

Kuulkaas nyt neidit tai rouvat nasse ja Piirakka!

Ensiksi varovasti tiedustelen, että ei kai teillä vielä ole menkat alkaneet?

Jos ei ole, niin ei todellakaan heitetä vielä kirvestä kaivoon!!! :)

Negatiivinen testi ei tarkoita mitään niin kauan kuin menkat pysyvät poissa (nimim esikoisen tärppikierto 52kp pitkä).

Ja Piirakka79, et missään nimessä saa mennä juopottelemaan jos et ole samana aamuna tehnyt testiä (nimim kokemusta on tästä virheestä)!

Tehdäänkö niin, että otetaan kimppatestaus perjantaina aamulla, jos kiertopäivät eivät vielä silloin ole nollaantuneet? Vai onko Piirakka ne teidän bileet jo torstaina?

(en kyllä tiedä miten kestän odottaa to/pe asti, mutta pakko kai se on vähän harjoittaa itsehillintää ja ehkä säästää pennosia ja luontoa siinä samalla kun on sen verran monta testiä tullut tuhlattua näissä kuumehouruissa :)

terkuin alma

Vierailija
24/141 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos alma tsemppauksesta, mutta tämä neiti siirtyi kp 1/29 tänään, niinkuin eilen uumoilinkin :( Tiedänpähän nyt että kierto on suunnilleen sama kuin ennen synnytystä, että jotain hyötyä tästäkin. Ja torstaina pääsen vähän rentoutumaan firman juhliin ;)

Eli nyt alkaa sitten virallisesti yk 2! En tiedä, jaksanko alkaa vieläkään tikuttamaan vai otetaanko edelleen ihan omien tuntemuksien mukaan.

Plussaonnea kuitenkin nasselle ja almalle (ja muillekin tietenkin :)), mutta teillä taitaa olla menkat myöhässä.

Ja eikun puurtamaan..

-piirakka

Vierailija
25/141 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikaralle pahoittelut tädin tulosta.. Kuinka moni täällä tikullelee ja olettako missä yk:ssa sen aloittanut?

En tiedä olenko kärsimätön vai mitä, mutta nyt menossa yk 3 ja jos ei nyt nappaa niin olis kiva ens kierrossa kattoo missä se ovis oikeen on.. kun en ole ihan varma milloin se on, vaikka kierto on aika tasainen 29-31pv. Jotenkin loppuu puhti siihen ainaiseen ovis viikon puputtamiseen. Ja haluaisin kumminkin lapset suht pienellä ikä erolla, poika jo2v. voi voi.. onpas paska jotenkin paska fiilis (ja eikös vauvan teon pitänyt olla kivaa...)

Huoh.. sori sekavasta tekstistä!

Nyt kuitenkin jo...kp 23/29-31 yk3(toivottavasti täti pysyy poissa)

Vierailija
26/141 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmin paikka, että sulla Piirakka alkoi menkat :(

No mutta, uutta yritystä vaan ja hauskoja juhlia!

Tsemppiä myös sulle mariatar (ja kaikille muillekin), toivottavasti fiilikset siitä paranevat ja tärppää nopsaan :) Tikutteluista en osaa mitään sanoa, koska en ole koskaan sitä harrastanut. Meillä " puputellaan" muutenkin suht harvoin... oletetun oviksen aikoihin (ihan kiertopäivistä laskettuna) noin joka toinen päivä, ja muuten kerran-pari viikossa. Tuntuu että homma on kivempaa kun ei ihan väkisin tarvii touhuilla.

Mulla ei edelleenkään ole menkat alkaneet. Aikas toiveikas fiilis on, ja tosi hyvä mieli kun ajattelee että pieni mahdollisuus olisi ettei ne alakaan :)

Oon oikeestaan nyt päättänyt, että jos huomenna ei ala, niin torstaina aamulla testaan... testi on jo aikaa sitten ollut ostettuna. Sittenhän olisi jo kp 33. En malta mitenkään odottaa pidempään.

-alma

Vierailija
27/141 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentapäivää!

almalla alkaakin sitten olemaan jännät paikat, toivottavasti pääset testailemaan huomenna! Ja kahta viivaahan sitten toivomme peukut ja varpaat pystyssä :)

Olen lukenut useammastakin paikasta, että oviksen aikoihin ei kannattaisi sekstailla kuin joka toinen päivä, ettei siittiömäärä vähene (jos joka päivä, niin siittiöitä ei ehdi muodostua tarpeeksi). Enpä sitten tiiä :D Esikoisen aikana tikutin oviksen ja sitten kyllä peuhattiin useampi päivä putkeen ihan varmuuden vuoksi ;)

Jep, pileet lähenee ja piirakka vaikenee. Mutta vain hetkeksi (millähän mut saisikaan hiljaseksi, hah).

-piirakka

Vierailija
28/141 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä piinailu todellakin piinaa. Kp 35/n.33-34 menossa eli tädin pitäisi justiinsa tulla käymään, jos aikoo. Tosin kierrossani saattaa välillä tulla heittoja suuntaan jos toiseen, joten yritän kovasti olla innostumatta turhan helposti, jos ei tätiä heti näy. Testin ajattelin tehdä perjantaina, jos ei täti ole siihen mennessä ilmaantunut. Jännittää, varsinkin kun esikoinen sai alkunsa kp 2, joka nyt on menossa kakkosen kanssa.

Oireita olen ollut viime viikolla tuntevinani vaikka millaisia, rintojen aristusta ja menkkamaisen tyylisiä vatsakipuja lähinnä. Tällä viikolla taas ei ole tuntunut oikein mitään, paitsi että iski kamala syysflunssa. Toisaalta ensimmäisen kanssa ei myöskään ollut juurikaan oireita, pahoinvoinniltakin säästyin kokonaan. Mutta katsotaan kuinka muijan käy, olivatko vaan kuviteltuja vai oikeita oirehdintoja, se pitäisi selvitä piakkoin.

Onnittelut plussanneille ja +++++onnea kaikille muille!

j4de kp35/n.33-34, yk 2

Vierailija
29/141 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpa minäkin tulla ihan tänne teidän kanssa jänskäilemään. Toinen yk menossa ja juuri näinä päivinä pitäs olla ovulaatio. Et yritystä vaan kehiin ja sitäpä ollaan niin tehtykin. =)

Tuo esikois poika on syntynyt 9/06 eli ei mikään kauhean vanha tapaus. =) Haluan lapsen pienellä ikäerolla ja sain tuon miehen köriläänkin samalle aaltopituudelle ehkä parin kuukauden puhumisten jälkeen. Vauvakuumesta aloin " kärsiä" kesäkuun alkupuolella.

Mut seuraavalla kerralla lisää...

Leti

Vierailija
30/141 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Plussahan sieltä napsahti :)

Ensin katsoin että ei siinä toista viivaa näy, mutta sitten haalea viiva alkoikin ilmestyä ruutuun ja vahvistui ihan kunnolliseksi!

Tuntuu kyllä aika uskomattomalta!

Mutta tosi alussahan tässä mennään, eli pitää nyt rauhassa katsella miten homma lutviutuu.

Viikkoja siis käsittääkseni 4+5, laskettu aika olis 5.5.08 :)

Vierailija
31/141 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että täällä on peukut pystyssä j4de:lle, toivottavasti pääset testaileen huomenna!!!

Vierailija
32/141 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea alma tuosta plussasta! Ja onnea odotukseen :)

Vierailija
33/141 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saatkin siirtyä tonne odotus puolelle. Pääsispä itekin mahdollisimman pian. Ihan hullun malttamaton olen. Tuntuu et ajatuksesta pitäis olla raskaana. =)

Mä kyllä olen ihan varmasti hädissäni, kun/jos tulen raskaaksi, koska pelkään keskenmenoa. Yhen olen saanut ennen tuota pienokaista. Mä viime raskaudessakin pelkäsin keskenmenoa varmaan viikolle 20 asti. Se on jännä kun sitä pelkoa ei saa vaan pois.

Joo mut nyt muihin askareisiin.

Leti

Vierailija
34/141 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu u !

ei millään malttais pysyä poissa apteekin lähettyviltä.

oon jo aatellu et hommaan kans ovistikut ellei nyt heti tärppää.

vaikka eka olin kyl niitä vastaan :)

kovin epävarmaa on kyllä tän likan raskautuminen kun pupuilut jäi aika vähiin oletetun oviksen aikaan. mutta sen näkee ens viikon aikan....

yk1 ja kp 26/30-33

Vierailija
35/141 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti alkuun onnea plussien johdosta!!

Itsellä vasta kp 12/30, ovista odotellessa ja jo kuvittelen oireita, vaikka tiedän sen olevan täysin mahdotonta, kun on vasta ensimmäinen yritys.. Olen nyt jo sekopäinen, odottakaas vaan kun piinaviikko alkaa... :)

Minkäs ikäisiä teidän esikoiset on? Meillä poika on nyt 1 vee ja 2 kk. Olen kovasti miettinyt, miten kertoa pikkusisaruksesta, jos ja kun (toivottavasti) sellainen on tulossa?

36/141 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joku tuossa tais kysellä et minkä ikäsiä on esikoiset. eli meillä tyttö syntyny 12/04 eli joulukuussa jo kolme vuotias tyttönen.että nyt ois minun mielestä tosi sopiva ikäero vaikka toisenkin tulla :) niin ja sit, mie taisin jo aikasemmin kysellä näistä ovis jutuista. eli limoista ja sellasista ja onko jotain muuta miten sen vois huomata ilman testejä? ensimmäisen kanssa ei kerenny tämmösiin asioihin perehtyä.

tämä viikko on mennyt tosi oudoissa merkeissä on ollut huonoa oloa ja tosi kovaa väsymystä, ja mieskin on jäänyt vähälle huomiolla " sillä" alueella. ajatteli jo et oisko voinu olla raskaana kun viime menkat oli niin oudot, tosi lyhyet, vaan pari päivää, et ei tässä nyt oikein tiedä mitä ajatella.. muilla saman laisia kokemuksia..? tulipas pitkät höpinät mut kaikille hirveesti plussa tuulia ja toivottavasti tulis meillekin päin :)

Vierailija
37/141 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia onnitteluista :)

Taidanpa tosiaan siirtyillä tuonne odotus-puolelle... oonkin jo yrittänyt muistella, että mitä ei saanutkaan syödä ym, mutta kummasti ne on pääseet unohtumaan tässä kolmessa vuodessa.

Paljon plussia teille toivotellen,

alma

Vierailija
38/141 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tätiä alkanut näkyillä, niin tänä aamuna tein testin, mutta negaahan se näytti. Eli täällä vielä toistaiseksi roikutaan. Taitaa olla vielä kierrot sekaisin pillereiden lopetuksen jäljiltä, kun tavallista pidempiä näyttävät kierrot olevan.

Vähän tietty harmittaa, kun olin jo ehtinyt hiukan antaa itseni toivoa plussatulosta, mutta vasta kolmas yrityskierto alkamassa, joten vielä ei mitään hätää pitäisi olla. Tulisi nyt sitten vaan se täti käväisemään, niin pääsisi taas tositoimiin. Nyt taidankin ottaa ovistikut käyttöön ja ehkäpä kokeilla greippimehuakin.

Meidän ensimmäinen lapsonen on nelivuotias ja toivoisi kovasti pikkuveljeä tai -siskoa. Toivottavasti sellainen saadaan piakkoin aikaiseksi.

j4de kp 37/n.33-34, yk 2

Vierailija
39/141 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea kaikille plussanneille!!!

Minä siirryn toistaiseksi hieman taka-alalle kun sain nyt sitten vihdoinkin töitä JEE! Olen tosi innoissani ja en halua heti alkuun olla raskaana et opin homman hyvin ja pääsen sisään kunnolla. Sit varmaan loppu vuodesta jatketaan yrittelyä. Toivottavasti teistä ei kukaan ole sitten täällä ;)

Onnea kaikille yritykseen ja mukavaa syksyä!

Vierailija
40/141 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen kierros alkoi, menkat alkoivat sit kuitenkin. Viikon myöhässä, kerkesin testatakin kerran. Nooh, tätähän mä arvelinkin, mutta pettymys se oli kuitenkin. Täytyy vain toivoa, että se joskus vielä onnistuu=) tässä kuussa yrittelyt jääkin vähille, kun mies lähtee reissuun..Hyvää syksyn jatkoa muille kuumeilijoille!