Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä

Vierailija
16.09.2026 |

Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?

Kommentit (1052)

Vierailija
381/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä on sillä, mitä oli ennen, nyt on nyt. Vai oletko mustasukkainen eksille.

Minulla oli aikoinaan poikaystävä, joka kyttäsi menojani vielä eron jälkeenkin. Kävi ilmi keskustelussa, että sejase oli bongannut minut ravintolassa senjasen kanssa. Mutta hän olikin sairaalloisen kontrolloiva ja ero tuli siksi. Ehkä sinäkin olet takautuvasti kontrolloiva? Jos eksät vaivaa kovasti, olet ehkä väärässä seurassa. Kaikilla on entinen elämä.

Hiukan on eroa siinä, että sinun exäsi stalkkaa sinua, kuin että ap:n nykyinen tyttöystävä jäi kiinni valehtelusta. Nyt valot päälle!

Johan se on moneen kertaan todettu, ettei mitään tyttistä ole eikä tule. Nyt valot päälle!

eri

Vierailija
382/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voi sanoa, että esim 30 seksikumppania ei ole paljon. No entäs jos näkisit vaikka sen ihqun miehes aikaisemmat 30 eri seksikertaa videolta. Kuinka hänen peniksensä seilaa liukkaassa litisevässä vaginassa. Välillä saisit todeta, että jaa, sen giguli on soutanut noinkin karvaista mätästä. Seuraavassa otoksessa taas litisee turpea posliinipıllu.

Sen jälkeen varmaan taas olisit ukon kanssa kahvipöydässä kuin mitään ei olisi tapahtunut, niin rakastuneena häntä silmiin katselisit.

Miltä se näyttää miehen näkökulmasta? Näkisi kun omaa vehjettä isommat venyttävät sitä tyttöystävän koloa. Uskon, että miehiltä tulisi itku.

Tämä! Käytetty! Pilalla! Toisen miehen dna ikuisesti tyttöni sisällä, verenkierrossa ja mielessä. Vertailee, katsoo kaiheasti eteensä aiemmat miehet mielessä. Herpestä huulessa, kystiä synnytyskanavassa. Itkettää.

Pysy kaukana. Kaikista. Jookos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa kumppanin exät? Itseäni ei kiinnosta edes omat exät :D

Ja vieöäpä kavereiden exien lukumäää omien ja kumppanin lisäksi. 

Minulle ei tule milläänlailla yllätyksenä että todennäköisesti kumpikaan ei kerro totuutta ei tytyis eikä jänen ystävänsä. Kun määrä ei kiinnosta luku on joku maan ja taivaan väliltä.

Jos se kiinnostaa suosittelen valitsemaan tyttiksen joka on kiinnostunut lukumääristä niin sinun kuin ystäviesikin.

Vierailija
384/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimo materiaalia. 

Miksei?

Niin se vaan menee, hyväksy se.

Voitko perustella? Vai tykkäätkö vain huudella naisille sieltä iskän ja äiskän selän takaa?

Ei kyllä mulla on omia lapsia ja hyvä puoliso.

Jotkut asiat vaan on niin.

On aina ollut ja tulee aina oleva.

Tuollaisten naisten kanssa pidetään hauskaa, mutta ei niitä vihille viedä.

Siinä kohtaa tarvitaan muunlaisia ominaisuuksia kuin kykyä n@i da kaikkien kanssa , jotka keksii kysyä.

Seksinukkea ei kai lasketa viralliseksi puolisoksi. Ja puheittesi ja käytöksesi perusteella ennustan, että oikeaa naista et puolisoksi saa.

Se luetun ymmärtäminen. "Hyvä puoliso ja lapsia".

-eri

Aloitit lauseen Ei mulla kyllä...tais se totuus lapsahtaa tuohon...

Vierailija
385/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännetään nyt rautalangasta. Nainen voi jakaa itseään niin paljon kun ikänä haluaa, mutta turha hänen on ulista "minne kaikki hyvät miehet katosi?" Sellainen nainen kelpaa yhden illan jutuksi tai muuten vaan pantavaksi. Ei siis ole vaimo materiaalia.

Miksi kuvittelet kaikkien, tai edes yhden, haluavan olevan mitään materiaalia sinulle?

Vierailija
386/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä on sillä, mitä oli ennen, nyt on nyt. Vai oletko mustasukkainen eksille.

Minulla oli aikoinaan poikaystävä, joka kyttäsi menojani vielä eron jälkeenkin. Kävi ilmi keskustelussa, että sejase oli bongannut minut ravintolassa senjasen kanssa. Mutta hän olikin sairaalloisen kontrolloiva ja ero tuli siksi. Ehkä sinäkin olet takautuvasti kontrolloiva? Jos eksät vaivaa kovasti, olet ehkä väärässä seurassa. Kaikilla on entinen elämä.

Hiukan on eroa siinä, että sinun exäsi stalkkaa sinua, kuin että ap:n nykyinen tyttöystävä jäi kiinni valehtelusta. Nyt valot päälle!

Johan se on moneen kertaan todettu, ettei mitään tyttistä ole eikä tule. Nyt valot päälle!

eri

En ole ap, enkä tiedä, onko hänen kertomuksensa totta vai ei. On kuitenkin ihan realistinen tilanne, että jos kumppaneiden määrä tulee puheeksi, niin sitä ei välttämättä kerrota totuuden mukaisesti. Onko se fiksua, onkin sitten ihan toinen kysymys. Mikä tarve sinulla on vähän väliä jankuttaa, että mitään tyttöystävää ei ole tai että trolli 0/5, jne.? Tässähän ylipäänsä keskustellaan aiheesta, ei siitä, onko ap:n tarina totta vai ei. Se on tullut selväksi, että sinulla ei ole tyttöystävää ja se selvästi vaikuttaa mielentilaasi.

Vierailija
387/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki "jätä se sika" -huutelut?

Seurustelukumppani paljastunut valehtelevaksi ja menneisyytensä kyseenalaiseksi.

Ai niin, se oli nainen.

Kyllä, pitäisi apn jättää se mielikuvitussikatyttöystävä!! Ihmeen selkärangaton tapaus, kun ei edes siihen kykene. Ja tätä asiaa kertoilee palstalla uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
388/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas miehet vauhdissa ja paheksuu naisia, joilla on seksielämä.

Mitä hienoa huoraamisessa oikein on?

No pitäis miehen tietää! Sitähän sinäkin haluaisit. 

Vierailija
389/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki "jätä se sika" -huutelut?

Seurustelukumppani paljastunut valehtelevaksi ja menneisyytensä kyseenalaiseksi.

Ai niin, se oli nainen.

Kyllä, pitäisi apn jättää se mielikuvitussikatyttöystävä!! Ihmeen selkärangaton tapaus, kun ei edes siihen kykene. Ja tätä asiaa kertoilee palstalla uudestaan ja uudestaan.

Onko sulla kaikki hyvin? Miksi käyt jokaiseen keskusteluun laittamassa näitä samoja muka hauskoja kommentteja ja kertoilet niitä vähän väliä?

Vierailija
390/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jännä kuinka pahasti tunteisiin tämä aihe menee joillakin ihmisillä, muut ihmiset saa päättää itse mikä heille on tärkeää kumppanin valinnassa ja jättimäiselle osalla miehistä edellisten kumppanien määrä merkitsee.

Täälä syytetään miehiä luusereiksi jotka ovat siitä rehellisiä, samalla kun se vaatii rohkeutta olla siitä rehellinen koska tämä vastaanotto on äärrimäisen rumaa.

Minä epäilen että tunteet ohittaa nyt järjen täälä, suututtaa ja harmittaa omat valinnat ja miesten pitäis muuttua että se jotenkin kuittaantuisi sillä.

Vierailija
391/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

En ole ap, enkä tiedä, onko hänen kertomuksensa totta vai ei. On kuitenkin ihan realistinen tilanne, että jos kumppaneiden määrä tulee puheeksi, niin sitä ei välttämättä kerrota totuuden mukaisesti. Onko se fiksua, onkin sitten ihan toinen kysymys. Mikä tarve sinulla on vähän väliä jankuttaa, että mitään tyttöystävää ei ole tai että trolli 0/5, jne.? Tässähän ylipäänsä keskustellaan aiheesta, ei siitä, onko ap:n tarina totta vai ei. Se on tullut selväksi, että sinulla ei ole tyttöystävää ja se selvästi vaikuttaa mielentilaasi.

Olet oikeassa, minulla ei ole tyttöystävää. Ei ole koskaan ollutkaan, sillä olen heteronainen :D

Vierailija
392/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on palstanaisten mielestä enemmän ok, ja mitä se kertoo teidän moraalistanne?

1. Lukuisat ex-kumppanit.

2. Valehtelu seurustelukumppanille.

Kuinka monta on lukuisat?

Vierailija
393/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jännä kuinka pahasti tunteisiin tämä aihe menee joillakin ihmisillä, muut ihmiset saa päättää itse mikä heille on tärkeää kumppanin valinnassa ja jättimäiselle osalla miehistä edellisten kumppanien määrä merkitsee.

Täälä syytetään miehiä luusereiksi jotka ovat siitä rehellisiä, samalla kun se vaatii rohkeutta olla siitä rehellinen koska tämä vastaanotto on äärrimäisen rumaa.

Minä epäilen että tunteet ohittaa nyt järjen täälä, suututtaa ja harmittaa omat valinnat ja miesten pitäis muuttua että se jotenkin kuittaantuisi sillä.

Ei saa päättää itse koska minä otan henkilökohtaisesti jos kaikki ei halua minua tai jos minun valinnoilla on seuraamuksia senkin sovinistisika

Vierailija
394/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näissä röllijutuissa uskotaan sitä ulkopuolista tarinankertojaa silmiä räväyttämättä...

Niin minun kaverit liioittelevat. Totuus on ehkä jossain välissä

Vierailija
395/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan keskustelu äärimmäisen vastenmielinen. Ei sen takia että aloittaja ei saisi valita kumpoaniaan ihn miten haluaa. Hän haluaa kuintenkin vastuuttaa kaikki muutkin siitä että se tyttöystävä automaattisesti hänelle kelpaa. Ei se on ihan hänen vastuunsa etsiä kumppani joka on hänelle sopiva eikä arvostella muota siitä että nämä eivät sitä ole.

Vierailija
396/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se huo-ria, mutta odota jouluun.

Miks se on muuten niin, että edelleen törmää kaksois-stadardiin, jossa miestä tai miehiä ihaillaan ja mahd. kadehditaa, jos hänellä uskotaan olleen useampi seksikumppani kun taas naisia halveksitaan ka nimitellään huoraks tms., jos heillä mahd. on ollut useampi seksikumppani.

Iskisinkku mies 40+

Keskiverto ulkonäölläkin varustetun naisen on erittäin helppoa saada seksiseuraa baarista/tinderistä yms. Keskivertomiehellä "vähän" eri kokemus. Eli jos miehellä on ollut paljon hyvännäköisiä kumppaneita, niin 1. nämä tyypit on melko harvinaisia ja 2. niillä todennäköisesti on sellaisia ominaisuuksia, joita kaikki arvostavat kuten ulkonäkö, luonne, erityisesti itsevarmuus ja ovat mielenkiintoisia. Ihmiset tyypillisesti arvostavat asioita, jotka on vaikea saavuttaa. Esim. miehellä monta seksikumppania.  

nincher

Tämä ei silti selitä, miksi jotkut pitävät naista "huonona" jos hänellä on ollut paljon seksikumppaneita. Miksi siitä, että se on naiselle suht helppoa, seuraisi se, että siinä on jotain väärää?

No makunsa kullakin, mutta useimmat eivät kai halua vaimokseen ja tulevien lastensa äidiksi mitään kyläpyörää. Ja kuten tuossa joku sanoikin, mennyt käytös ennustaa aika hyvin tulevaa käytöstä ja mies haluaa olla varma lapsensa isyydestä. Että evoluutiopsykologia on varmaan muokannut tätä ajatusmaailmaa jonkin verran. Geenitesti isyyden varmistamiseksi on aika uusi juttu ja senkin tekeminen on varmasti monien mielestä väärin. Tutkimusten mukaan avioliitto kestää sitä paremmin, mitä vähemmän naisella on ollut kumppaneita ennen avioliittoa. Tämän on varmasti moni havainnut itsekin.

Nämä on kiinnostavoa nämä "tutkimukset", joihin vedotaan. Mitä tahansa voi väittää ja vedota vaan johonkin "tutkimukseen".

Vierailija
397/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme kyselee kumppanien määrästä? Aika monilla treffeillä olen käynyt muutaman pitkän suhteeni välissä, eikä aiempien kumppanien lukumäärä tullut kertaakaan puheeksi. Opiskelun kautta tunnen sillä tavoin uskonnollisia ihmisiä, että heille tärkeää on pidättäytyä seksistä ennen avioliittoa. Heidän kohdallaan ymmärrän, jos haluavat selvittää asiaa.

Itse en ole uskonnollinen ja laittaisin moisen kyselijän samoin tein luiskaan. 

Vierailija
398/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Olet oikeassa, minulla ei ole tyttöystävää. Ei ole koskaan ollutkaan, sillä olen heteronainen :D

Ai tänään Pera identifioidut heteronaiseksi?

Vierailija
399/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan keskustelu äärimmäisen vastenmielinen. Ei sen takia että aloittaja ei saisi valita kumpoaniaan ihn miten haluaa. Hän haluaa kuintenkin vastuuttaa kaikki muutkin siitä että se tyttöystävä automaattisesti hänelle kelpaa. Ei se on ihan hänen vastuunsa etsiä kumppani joka on hänelle sopiva eikä arvostella muota siitä että nämä eivät sitä ole.

Just... ja mitenkähän hän "vastuuttaa" muut tekemään yhtään mitään?

Minäkin voin odottaa että kumppanillani on kolme tissiä, se ei "vastuuta" ketään mihinkään.

Vierailija
400/1052 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

Eri, mutta hauska satu naisen suusta. Ketä edes kiinnostaa kumppaneiden määrä, tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia. 

Sinä olet sekopää joka yrittää kääntää asian niin että naisten kumppaneilla ei olisi mitään merkitystä, mutta miesten on. Jos minä miehenä sanon että olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa mikä on totuus, se on naisille aivan samantien ei ei ei, mutta oudosti naisten mielestä sama toisinpäin olisi ihan ok, nainen maannut yli sadan miehen kanssa.

Kuinka monta tuollaista naista olet tavannut? Muita kuin ammattilaisia. Naisella on keskimäärin 2-11 kumppania elämänsä aikana. Miehillä enemmän. Tilastojen mukaan. Todella vaikea uskoa, että kukaan nainen sinulle avautuis, vaikka sekskumppaneita olis ollut paljonkin.