Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun neuvotaan, että ihmissuhteet, jotka koetaan taakaksi, katkaistaan ja jatketaan elämää

Vierailija
18.09.2026 |

Niin oletko sinä ollut se taakka joka hylätty?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minä olen vaan heivannut rasittavat elämästäni. Olen kenties turhan helposti hyväksikäytettävä joka pusketaan äärirajoille.

Vierailija
2/10 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

No oikea syy oli kun mies löysi toisen naisen, mutta tottakai se syy pitää vierittää muualle. Itse tiedän että en mä yhtäkkiä viikossa oleellisesti muuttunut siitä ihanasta ja rakkaasta ihmiseksi jossa kaikki ottaa päähän ja on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Oma siskoni koki, että ei tarvitse minua eikä monia muitakaan enää lainkaan.

Vierailija
4/10 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut silloin kun meni huonosti, mies etsi uuden naisen, joka savusti ulos porukoista, huonosta voinnista tehtiin yleinen naurunaihe ja nostettiin tikunnokkaan pilkattavaksi. Ja takaisin oltiin muka tulossa, kun sain elämäni kuntoon, jotta se voitaisiin tuhota uudelleen. Näillä ihmisillä on nyt ikuinen porttikielto elämääni. Kahdesti todistivat olevansa pelkkää huonoa ja tuhoisaa seuraa.

Vierailija
5/10 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteiden ongelmia ei kukaan enää jaksa selvitellä, kaikki nähdään vaan oman itsekkyyden kautta. Jos joku asia toisessa ärsyttää tai ei enää itseä hyödytä, nykyään laitetaan välit poikki vaan.   Kummalliseksi on mennyt maailma.  Ei kaikista tarvitse aina tykätä, mutta pitäisi ymmärtää, että yhteisöissä ollaan erilaisia ja se voi olla hyödyllistäkin, toimeen pitäisi osata tulla monenlaisten ihmisten kanssa, varmasti palkitsevampaa kuin sulkea elämästä kaikki vähänkään hankalat tai erilaiset pois.

Vierailija
6/10 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion hylätä kaikki sukulaiset jotka vaan roikkuvat minussa ja minun seurassani, itse eivät anna mitään vastalahjaksi. Onneksi on puoliso joka rakastaa. 

Vierailija
7/10 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä jaksa selvitellä, jos ei sillä selvittelyllä mitään saavuta. Kiusaajien kanssa välienselvittely on yhtä tyhjän kanssa, sun pitäisi antaa kaikki anteeksi, ettet olisi heistä paha ihminen. Jollet anna, jatkavat kiusaamista. Tai sit antavat selkään tai vierittävät syyn jonkun muun niskoille tai esittävät olevansa jotenkin tosi pahoillaan: älä nyt leikistä suutu, ei käynyt kuinkaan, ota huumorilla hei tosikko! Heiltä ei saisi vaatia yhtään mitään, vaan pitäis riittää se, ettei hetkeen kiusata yhtä rankasti, mutta kohta taas mennään. Kerran kiusaaja, aina kiusaaja.

Vierailija
8/10 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut silloin kun meni huonosti, mies etsi uuden naisen, joka savusti ulos porukoista, huonosta voinnista tehtiin yleinen naurunaihe ja nostettiin tikunnokkaan pilkattavaksi. Ja takaisin oltiin muka tulossa, kun sain elämäni kuntoon, jotta se voitaisiin tuhota uudelleen. Näillä ihmisillä on nyt ikuinen porttikielto elämääni. Kahdesti todistivat olevansa pelkkää huonoa ja tuhoisaa seuraa.

Olisiko joku psykoosilääkitys paikallaan? 

Vierailija
9/10 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monillekin. Vähin äänin suhteet lakanneet. Kurjalta on tuntunut ja tullut itsekin tosi varovaiseksi ihmissuhteissa. Silloin kun elämä on aivan sekasin vierelle jäi vaan harvat tyypit. 

Vierailija
10/10 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroin ollaan taakkana, vuoroin avuksi. Oikeat ihmissuhteet sen kestävät.

Itsekästä tuollainen välitön suhteiden katkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä