Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä

Vierailija
16.09.2026 |

Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?

Kommentit (1050)

Vierailija
421/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

Eri, mutta hauska satu naisen suusta. Ketä edes kiinnostaa kumppaneiden määrä, tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia. 

Sinä olet sekopää joka yrittää kääntää asian niin että naisten kumppaneilla ei olisi mitään merkitystä, mutta miesten on. Jos minä miehenä sanon että olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa mikä on totuus, se on naisille aivan samantien ei ei ei, mutta oudosti naisten mielestä sama toisinpäin olisi ihan ok, nainen maannut yli sadan miehen kanssa.

Et ole harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa.

Olen. Mä olen naimisissa oleva mies ja olin eilen treffeillä, laskin että hän oli 11 nainen vuoden sisään jonka kanssa olen treffaillut ja heistä 5 kanssa olen harrastanut seksiä plus oman vaimon kanssa. Olen nelikymppinen mies. Mun koko elämä on ollut tällaista samanlaista nii tähän ikään mennessä kumppaneita on ehtinyt kertyä huomattavan paljon. Mulla on huomiseksi tiedossa taas uusi nainen ja seksi on mitä todennäköisimmin mukana 🤦‍

Huo*rapukki :(

Vierailija
422/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

Eri, mutta hauska satu naisen suusta. Ketä edes kiinnostaa kumppaneiden määrä, tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia. 

Sinä olet sekopää joka yrittää kääntää asian niin että naisten kumppaneilla ei olisi mitään merkitystä, mutta miesten on. Jos minä miehenä sanon että olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa mikä on totuus, se on naisille aivan samantien ei ei ei, mutta oudosti naisten mielestä sama toisinpäin olisi ihan ok, nainen maannut yli sadan miehen kanssa.

Miksi olisi? En edelleenkään tiedä mieheni tarkkaa lukumäärää. Sen tiedän että niitä ns panosuhteita on ollut. Miksi minua edes kiinnostaisi tietää määristä?

Ei ollut kyse siitä, vaan jos kysytään vastataan niinkuin asiat ovat. Naiset ovat pahimmillaan niin ho.roja kuin olla ja voi. Kerran tein kaksi eri deitti profiilia miehenä ja lähestyin niillä samoja naisia, voi hit.to mitä huo.ria oli paljon. Olin sopinut treffit toisen naisen kanssa päivällä kello 15 ja että harrastettaisiin myös seksiä, toisena miehenä saman naisen kanssa sama kello 18 ja aina kelpasi. Jollekkin kokeilin samaa aikaa niin yllättäen lapsi tuli sairaaksi, mutta toisen kohdalla oli terve. Kun kysyin onko tutustunut muihin miehiin tai jutteleeko muiden kanssa samaan aikaan nii ei ole eikä juttele, kaikki miehet ovat olleet vain seksiä vailla. Samaa ollaan tehty kaverin kanssa tinderissä, juteltu samojen naisten kanssa, joistakin huomaa rehellisyyden, mutta suurin osa puhuu aivan mitä sattuu. Meillä on ollut miehinä sellainen asenne että jos on avoin ja rehellinen aivan kaikesta niin on mahdollista päästä hyvinkin pitkälle naisten kanssa. Miksi ei toisinpäin? M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki "jätä se sika" -huutelut?

Seurustelukumppani paljastunut valehtelevaksi ja menneisyytensä kyseenalaiseksi.

Ai niin, se oli nainen.

Kyllä, pitäisi apn jättää se mielikuvitussikatyttöystävä!! Ihmeen selkärangaton tapaus, kun ei edes siihen kykene. Ja tätä asiaa kertoilee palstalla uudestaan ja uudestaan.

Onko sulla kaikki hyvin? Miksi käyt jokaiseen keskusteluun laittamassa näitä samoja muka hauskoja kommentteja ja kertoilet niitä vähän väliä?

Miksi sua noin harmittaa, että joku ei usko sulla olevan tyttöystävää? Kuulostaa tosiaan yhä enemmän ja enemmän siltä, että sä et koskaan naiseen ole päässyt koskemaan kun noin kolahtaa. 😁 

Vierailija
424/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava ketju. Miksi menee tunteisiin? Jos teillä on ollut paljon kumppaneita, niin voitte valita sellaisen miehen joka hyväksyy historianne. Samoin miehet joiden mielestä olette olette vastenmielisiä, heillä on täysi oikeus sivuuttaa teidät parinvalinnassa. Kysyn vielä, miksi tämä menee tunteisiin?

Tulin vasta tähän keskusteluun, enkä ole lukenut, kuin ekasivun ja sitten hyppäsin tänne viimeiselle sivulle. En huomannut tunteisiin menemistä, koska kaikki tietää, että ap, on vauvan vakiotrolli ja laittaa tämänkin aloituksen tänne aika usein, vähän eri versiona vain .

Itsellä on ollut yksi kumppani koko elämäni aikana ja tämä sama on edelleen matkassa, mutta typeräähän tuo ap:n trollaaminen on. Kyllä trollille voi vastata takaisin ihan mitä haluaa, koska trollille vastataan trollaten. Ei se muuta ole ansainnut. Ja kaksinaismoraali on aina hyvä tuoda esiin. 

Sinäkin olet huvittava, kun luulet, että ihmiset täällä otsasuoni pullistellen kirjoittelee :D Eiköhän tämä ole kaikille ihan yhtä huvittavaa ja viihteen vuoksi täällä varmaan kaikki kirjoittelee. 

Vierailija
425/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menee tunteisiin? Kun ap on niin kamala ja kontrolloiva, mitä te täällää teette? Kun teillä on oikeus sivuuttaa nämä miehet ja miehillä on oikeus sivuuttaa teidät seksuaalihistorianne vuoksi, niin miksi olette täällä? 

Vierailija
426/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Kuinka monta tuollaista naista olet tavannut? Muita kuin ammattilaisia. Naisella on keskimäärin 2-11 kumppania elämänsä aikana. Miehillä enemmän. Tilastojen mukaan. Todella vaikea uskoa, että kukaan nainen sinulle avautuis, vaikka sekskumppaneita olis ollut paljonkin.

Tapasin joskus naisen joka piti kirjaa miehistä kenen kanssa on harrastanut seksiä. Kuulin että siinä oli jo aika paljon, oltiin ehkä 25v hänellä oli yli 50, minulla silloin ehkä 25. Elämä on ollut hurjaa. En pysty muistamaan kaikkia seksikumppaneitani mutta monesti olen laskenut ja päässyt sinne sataan, koko ajan tulee uusia ja uusia kumppaneita.

Eli edelleen et ole tavannut tiettävästi yhtään naista, jolla olis ollut seksikumppaneita yli sata. Vaikka sinulla on naisia ollut.

Eri

Olen. Olen käynyt pari kertaa maksullisissa. Suomalainen ja harrastanut seksiä kolmen kimpassa kahden thai tytön kanssa. Luultavasti heillä oli muitakin ollut. 

Vierailija
427/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava ketju. Miksi menee tunteisiin? Jos teillä on ollut paljon kumppaneita, niin voitte valita sellaisen miehen joka hyväksyy historianne. Samoin miehet joiden mielestä olette olette vastenmielisiä, heillä on täysi oikeus sivuuttaa teidät parinvalinnassa. Kysyn vielä, miksi tämä menee tunteisiin?

Tulin vasta tähän keskusteluun, enkä ole lukenut, kuin ekasivun ja sitten hyppäsin tänne viimeiselle sivulle. En huomannut tunteisiin menemistä, koska kaikki tietää, että ap, on vauvan vakiotrolli ja laittaa tämänkin aloituksen tänne aika usein, vähän eri versiona vain .

Itsellä on ollut yksi kumppani koko elämäni aikana ja tämä sama on edelleen matkassa, mutta typeräähän tuo ap:n trollaaminen on. Kyllä trollille voi vastata takaisin ihan mitä haluaa, koska trollille vastataan trollaten. Ei se muuta ole ansainnut. Ja kaksinaismoraali on aina hyvä tuoda esiin. 

Sinäkin olet huvittava, kun luulet, että ihmiset täällä otsasuoni pullistellen kirjoittelee :D Eiköhän tämä ole kaikille ihan yhtä huvittavaa ja viihteen vuoksi täällä varmaan kaikki kirjoittelee. 

Et kuitenkaan vastannut minun kysymykseen, vaan haukuit ketjun aloittajaa. No miksi se menee tunteisiin ettö mies saa valita naisen millä tahansa kriteereillä?

Vierailija
428/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yksikään nainen osaa vastata, miksi mies ei saisi valita naista omilla kriteereillään? Tämähän on suorastaan komediaa kun katsoo kaiken agression mitä täällä on. 

Vierailija
429/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Miksi olisi? En edelleenkään tiedä mieheni tarkkaa lukumäärää. Sen tiedän että niitä ns panosuhteita on ollut. Miksi minua edes kiinnostaisi tietää määristä?

Ei ollut kyse siitä, vaan jos kysytään vastataan niinkuin asiat ovat. Naiset ovat pahimmillaan niin ho.roja kuin olla ja voi. Kerran tein kaksi eri deitti profiilia miehenä ja lähestyin niillä samoja naisia, voi hit.to mitä huo.ria oli paljon. Olin sopinut treffit toisen naisen kanssa päivällä kello 15 ja että harrastettaisiin myös seksiä, toisena miehenä saman naisen kanssa sama kello 18 ja aina kelpasi. Jollekkin kokeilin samaa aikaa niin yllättäen lapsi tuli sairaaksi, mutta toisen kohdalla oli terve. Kun kysyin onko tutustunut muihin miehiin tai jutteleeko muiden kanssa samaan aikaan nii ei ole eikä juttele, kaikki miehet ovat olleet vain seksiä vailla. Samaa ollaan tehty kaverin kanssa tinderissä, juteltu samojen naisten kanssa, joistakin huomaa rehellisyyden, mutta suurin osa puhuu aivan mitä sattuu. Meillä on ollut miehinä sellainen asenne että jos on avoin ja rehellinen aivan kaikesta niin on mahdollista päästä hyvinkin pitkälle naisten kanssa. Miksi ei toisinpäin? M41

Sinähän sairas olet. Etkä sinä voi todellakaan puhua, että miehet olisi rehellisiä, kun itsekin tuollainen koijari olet. Petkuttaja ja valehtelija pahimmasta päästä. Todellinen hu*rapukki. Häntäheikki ja jakomuna.

Vierailija
430/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se huo-ria, mutta odota jouluun.

Miks se on muuten niin, että edelleen törmää kaksois-stadardiin, jossa miestä tai miehiä ihaillaan ja mahd. kadehditaa, jos hänellä uskotaan olleen useampi seksikumppani kun taas naisia halveksitaan ka nimitellään huoraks tms., jos heillä mahd. on ollut useampi seksikumppani.

Iskisinkku mies 40+

Keskiverto ulkonäölläkin varustetun naisen on erittäin helppoa saada seksiseuraa baarista/tinderistä yms. Keskivertomiehellä "vähän" eri kokemus. Eli jos miehellä on ollut paljon hyvännäköisiä kumppaneita, niin 1. nämä tyypit on melko harvinaisia ja 2. niillä todennäköisesti on sellaisia ominaisuuksia, joita kaikki arvostavat kuten ulkonäkö, luonne, erityisesti itsevarmuus ja ovat mielenkiintoisia. Ihmiset tyypillisesti arvostavat asioita, jotka on vaikea saavuttaa. Esim. miehellä monta seksikumppania.  

nincher

Tämä ei silti selitä, miksi jotkut pitävät naista "huonona" jos hänellä on ollut paljon seksikumppaneita. Miksi siitä, että se on naiselle suht helppoa, seuraisi se, että siinä on jotain väärää?

No makunsa kullakin, mutta useimmat eivät kai halua vaimokseen ja tulevien lastensa äidiksi mitään kyläpyörää. Ja kuten tuossa joku sanoikin, mennyt käytös ennustaa aika hyvin tulevaa käytöstä ja mies haluaa olla varma lapsensa isyydestä. Että evoluutiopsykologia on varmaan muokannut tätä ajatusmaailmaa jonkin verran. Geenitesti isyyden varmistamiseksi on aika uusi juttu ja senkin tekeminen on varmasti monien mielestä väärin. Tutkimusten mukaan avioliitto kestää sitä paremmin, mitä vähemmän naisella on ollut kumppaneita ennen avioliittoa. Tämän on varmasti moni havainnut itsekin.

Nämä on kiinnostavoa nämä "tutkimukset", joihin vedotaan. Mitä tahansa voi väittää ja vedota vaan johonkin "tutkimukseen".

Niin ja tuolla kommentoijalla jäi taas mainitsematta se tosiseikka, että tuokin tutkimus koskee MOLEMPIA sukupuolia. Siis avioliitto kestää paremmin, jos sekä MIEHELLÄ että naisella on ollut vähemmän seksikumppaneita ennen avioliittoa. Jos mies on häntäheikki ennen avioliittoa on hän sitä sitten avioliitossakin ja liitto ei kestä, vaikka nainen kuinka olisi ollut neitsyt avioon astuessaan. 

Tämä pitää ainakin osittain paikkansa. Kaverini oli ns. jännämies ja kaatoi naisia. Välillä seurusteli, mutta silti oli useampi nainen samaan aikaan kierrossa. Suhteet olivat melko lyhyitä, koska jäi usein kiinni pettämisestä. Lopulta meni jopa naimisiin, mutta meininki ei muuttunut. Avioliitto päättyi, kun vaimo olikin pettänyt kaveriani. Vaikka hän itse petti vaimoaan useita kertoja eri naisten kanssa, ei hän kestänyt sitä, että vaimo petti kerran. Nyt 50v ikäisenä mies asustelee yksin lähiökaksiossa ja tapaa lapsiaan joka toinen viikonloppu. Eipä ole enää kysyntää naisten keskuudessa, kuten nuoruudessaan. En siis sano, etteikö ihmiset voisi muuttua, mutta osa ei vaan jatkaa samaan malliin.

Vierailija
431/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä yksikään nainen osaa vastata, miksi mies ei saisi valita naista omilla kriteereillään? Tämähän on suorastaan komediaa kun katsoo kaiken agression mitä täällä on. 

Minä osaan. KYLLÄ SAA. Kukaan ei estä esim ap:tä etsimästä itselleen neitsyttä. Usko jo. 

Eiköhän KAIKKI miehet valitse naisen OMILLA kriteereillään. Tuskin yksikään mies valitsee naistaan/vaimoaan sen perusteella, mitä naapurin Pirkko siitä on mieltä. Vai mitä? 

Vierailija
432/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jännä kuinka pahasti tunteisiin tämä aihe menee joillakin ihmisillä, muut ihmiset saa päättää itse mikä heille on tärkeää kumppanin valinnassa ja jättimäiselle osalla miehistä edellisten kumppanien määrä merkitsee.

Täälä syytetään miehiä luusereiksi jotka ovat siitä rehellisiä, samalla kun se vaatii rohkeutta olla siitä rehellinen koska tämä vastaanotto on äärrimäisen rumaa.

Minä epäilen että tunteet ohittaa nyt järjen täälä, suututtaa ja harmittaa omat valinnat ja miesten pitäis muuttua että se jotenkin kuittaantuisi sillä.

Kuka ihme kyselee kumppanien määrästä? Aika monilla treffeillä olen käynyt muutaman pitkän suhteeni välissä, eikä aiempien kumppanien lukumäärä tullut kertaakaan puheeksi. Opiskelun kautta tunnen sillä tavoin uskonnollisia ihmisiä, että heille tärkeää on pidättäytyä seksistä ennen avioliittoa. Heidän kohdallaan ymmärrän, jos haluavat selvittää asiaa.

Itse en ole uskonnollinen ja laittaisin moisen kyselijän samoin tein luiskaan. 

Aika moni, se on sitä kun kartoitetaan kuinka hyvin sovitaan yhteen ja että oletko sinä vaimo materiaalia.

Jos siitä alkaa tuommoinen ämpyily niin sinä menet tilapäisen leikkikalun kategoriaan.

Sinä olet oikeutettu samaan.

Ei ole olemassa mitään vaimomateriaalia. Toiset ihmiset vain sopivat yhteen paremmin kuin tousten kanssa ei voisi parisuhteessa edes olla. Ihmiset kun on erilaisia. Se mikä on ihan ok toiselle on hyvinkin vastemmielistä jollekin toiselle. Vaatimus siitä että ihmisten olisi oltava kuten sinä on vastenmielinen.

Juurikin näin. Kyllä niistä helpoista naisista tuleekin hyviä ja lojaaleja kumppaneita, kun se oikea matchi osuu kohdalle. Tiedän muutamankin tällaisen. Ja varmasti sama koskee myös näitä "auervaaroja", joka hyppivät kukasta kukkaan.

Vierailija
433/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä osaan. KYLLÄ SAA. Kukaan ei estä esim ap:tä etsimästä itselleen neitsyttä. Usko jo. 

Eiköhän KAIKKI miehet valitse naisen OMILLA kriteereillään. Tuskin yksikään mies valitsee naistaan/vaimoaan sen perusteella, mitä naapurin Pirkko siitä on mieltä. Vai mitä? 

Hienoa, se tuli kovaa ja korkealta. Miksi tämä kaikki agressio?

Vierailija
434/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, tää keskustelu on niin nähty, häntäheikit ja koko kylän polkupyörät kipuilee oman käytöksensä todellisuutta ja solmii itsensä epärehelliseen umpisolmuun mieluummin kuin kohtaavat todellisuuden.

Ketään muuta ei kiinnosta.

Ois ees vähän itsekunnioitusta tässä niin ois vähemmän noloa, mitä sitten vaikka ette olekkaan "vaimomateriaalia", lähestulkoon kaikki tykkää lutkista enivei

Kuitenkin aika moni näistä päätyy jollekin vaimoksi, vaikka eivät sinulle olekaan "vaimomateriaalia".

Vierailija
435/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Ei minulla ole kovin kummoista määrää kumppaneita, mutta tuollaiselle kyselijälle en vastaisi mitään, toivottaisin vain hyvät jatkot. Emme ole arvoiltamme yhteensopivat. 

N47

Vierailija
436/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta pätkääkään se mitä naiset on mieltä heidän naisvalinnoistaan. Joten miksi ihmeessä tämä herättää nikn voimakkaita tunteita?

Vierailija
437/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Olen. Mä olen naimisissa oleva mies ja olin eilen treffeillä, laskin että hän oli 11 nainen vuoden sisään jonka kanssa olen treffaillut ja heistä 5 kanssa olen harrastanut seksiä plus oman vaimon kanssa. Olen nelikymppinen mies. Mun koko elämä on ollut tällaista samanlaista nii tähän ikään mennessä kumppaneita on ehtinyt kertyä huomattavan paljon. Mulla on huomiseksi tiedossa taas uusi nainen ja seksi on mitä todennäköisimmin mukana 🤦‍

Sinullahan vaimo elää aivan samoin kuin sinäkin, ei hän odota kädet ristissä sinua kotiin.

Tämä. Tiedän pariskunnan, jossa meininki on juuri tällaista. Mies käy "pettämässä", mutta niin tekee vaimokin. Mies ainakin esittää, ettei vaimo tiedä hänen puuhistaan mitään ja tuntuu aidosti siltä, ettei mies tiedä vaimon puuhista. Tai sitten mies yrittää pitää kulisseja pystyssä, mitä niistä nyt on enää jäljellä. Todennäköisesti parisuhde siinä jamassa, että yhdessä ollaan taloudellisista syistä ja siihen saakka, kunnes nuorin lapsi on muuttanut pois kotoa.

Vierailija
438/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Kuinka monta tuollaista naista olet tavannut? Muita kuin ammattilaisia. Naisella on keskimäärin 2-11 kumppania elämänsä aikana. Miehillä enemmän. Tilastojen mukaan. Todella vaikea uskoa, että kukaan nainen sinulle avautuis, vaikka sekskumppaneita olis ollut paljonkin.

Tapasin joskus naisen joka piti kirjaa miehistä kenen kanssa on harrastanut seksiä. Kuulin että siinä oli jo aika paljon, oltiin ehkä 25v hänellä oli yli 50, minulla silloin ehkä 25. Elämä on ollut hurjaa. En pysty muistamaan kaikkia seksikumppaneitani mutta monesti olen laskenut ja päässyt sinne sataan, koko ajan tulee uusia ja uusia kumppaneita.

Eli edelleen et ole tavannut tiettävästi yhtään naista, jolla olis ollut seksikumppaneita yli sata. Vaikka sinulla on naisia ollut.

Eri

Olen. Olen käynyt pari kertaa maksullisissa. Suomalainen ja harrastanut seksiä kolmen kimpassa kahden thai tytön kanssa. Luultavasti heillä oli muitakin ollut. 

Melkoinen kuppakulli. Se pitäisi tatuoida otsaasi, etteivät taudit leviä enempää.

Vierailija
439/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jännä kuinka pahasti tunteisiin tämä aihe menee joillakin ihmisillä, muut ihmiset saa päättää itse mikä heille on tärkeää kumppanin valinnassa ja jättimäiselle osalla miehistä edellisten kumppanien määrä merkitsee.

Täälä syytetään miehiä luusereiksi jotka ovat siitä rehellisiä, samalla kun se vaatii rohkeutta olla siitä rehellinen koska tämä vastaanotto on äärrimäisen rumaa.

Minä epäilen että tunteet ohittaa nyt järjen täälä, suututtaa ja harmittaa omat valinnat ja miesten pitäis muuttua että se jotenkin kuittaantuisi sillä.

Nyyh nyyh, yääää! 

Tulen tänne haukkumaan naisia, ja kun saan samalla mitalla takaisin ja jään alakynteen niin olen UHRI! Minua niin kurjasti kohdellaan! Minua pientä poloista! 

Nyyh nyyh! Yhyy! 

Vierailija
440/1050 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Loooool 😂 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän