Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä
Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tämä ketju kerää vauhdikkaasti kommentteja, vieläpä näin keskellä viikkoa, ei meinaa ehtiä edes lukemaan niitä samaa tahtia kuin niitä tulee, vaikken sitä kissajuttua alkua pidemmälle lukenutkaan. Mistä tulikin mieleen että pitääköhän se kissaihminen kirjaa miten moneen ketjuun on kissajuttunsa uittanut.
Trollauksiin yleensä trollataan takaisin. Se kun on viihdyttävää.
Vtun persu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä hieman asiaa sivuten oli täällä kerran hieman koominenkin keskustelu. Joku mies sanoi, ettei hän halua alkaa parisuhteeseen erään naisen kanssa, jolla on takana usean vuoden parisuhde huomattavasti isompimunaisen miehen kanssa kuin mitä mies itse on. Mies tiesi tämän naisen exän entuudestaan.
Naiset sanoi, että hohhoijjaa, kokojuttu on vain pakkopinttymä miesten omissa päissä. Että on sille syynsä että miksi se exä on exä. Sitten naisilta kysyttiin, että olisiko heille ok, jos tietäisivät että mies sai parempaa seksiä pitkäaikaiselta ex-naiseltaan, mutta siitä huolimatta haluavat olla sen nykynaisen kanssa, koska hänessä on kuitenki muita hyviä puolia. Naiset kuorossa tyrmäsivät asian, että eivät voisi elää ajatuksen kanssa ja se vaikuttaisi haluihinkin niissä seksuaalihommissa 😄
Ja tässä kohtaa nainen ei ole heikkoitsetuntoinen luuseri, vaan hänellä on oikeus tunteisiinsa. Mies taas on vastaavass tilanteessa huonoitsetuntoinen peräkammarin poika.
Tuota, asiat asioina. Itse kysyisin mieheltä, miten sitä meidän seksiämme voisi parantaa, jos se aikaisemman naisen kanssa oli parempaa.
Ja jostain syystä miehet eivät millään usko, että hyvään seksiin tarvitaan muutakin kuin iso muna, ja ollenkaan kaikki naiset eivät nauti alapäänsä repimisestä.
Eli taas se vanha viisaus, puhukaa keskenänne, ihmisiä me kaikki olemme.
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia?
0/5
Eri, mutta hauska satu naisen suusta. Ketä edes kiinnostaa kumppaneiden määrä, tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia.
Sinä olet sekopää joka yrittää kääntää asian niin että naisten kumppaneilla ei olisi mitään merkitystä, mutta miesten on. Jos minä miehenä sanon että olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa mikä on totuus, se on naisille aivan samantien ei ei ei, mutta oudosti naisten mielestä sama toisinpäin olisi ihan ok, nainen maannut yli sadan miehen kanssa.
Eli suurin ongelma on se, että muijas on pannut lentokoneellisen kanssa kun sulle on antanut pari säälistä kännissä? Eroa niin sillä se harmi päättyy
No luulet sä, että sä olisit saanut joltain muulta kuin kyläpyörältä? 🤣🤣🤣
Mitä väliä on sillä, mitä oli ennen, nyt on nyt. Vai oletko mustasukkainen eksille.
Minulla oli aikoinaan poikaystävä, joka kyttäsi menojani vielä eron jälkeenkin. Kävi ilmi keskustelussa, että sejase oli bongannut minut ravintolassa senjasen kanssa. Mutta hän olikin sairaalloisen kontrolloiva ja ero tuli siksi. Ehkä sinäkin olet takautuvasti kontrolloiva? Jos eksät vaivaa kovasti, olet ehkä väärässä seurassa. Kaikilla on entinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä hieman asiaa sivuten oli täällä kerran hieman koominenkin keskustelu. Joku mies sanoi, ettei hän halua alkaa parisuhteeseen erään naisen kanssa, jolla on takana usean vuoden parisuhde huomattavasti isompimunaisen miehen kanssa kuin mitä mies itse on. Mies tiesi tämän naisen exän entuudestaan.
Naiset sanoi, että hohhoijjaa, kokojuttu on vain pakkopinttymä miesten omissa päissä. Että on sille syynsä että miksi se exä on exä. Sitten naisilta kysyttiin, että olisiko heille ok, jos tietäisivät että mies sai parempaa seksiä pitkäaikaiselta ex-naiseltaan, mutta siitä huolimatta haluavat olla sen nykynaisen kanssa, koska hänessä on kuitenki muita hyviä puolia. Naiset kuorossa tyrmäsivät asian, että eivät voisi elää ajatuksen kanssa ja se vaikuttaisi haluihinkin niissä seksuaalihommissa 😄
Ja tässä kohtaa nainen ei ole heikkoitsetuntoinen luuseri, vaan hänellä on oikeus tunteisiinsa. Mies taas on vastaavass tilanteessa huonoitsetuntoinen peräkammarin poika.
Tuota, asiat asioina. Itse kysyisin mieheltä, miten sitä meidän seksiämme voisi parantaa, jos se aikaisemman naisen kanssa oli parempaa.
Ja jostain syystä miehet eivät millään usko, että hyvään seksiin tarvitaan muutakin kuin iso muna, ja ollenkaan kaikki naiset eivät nauti alapäänsä repimisestä.
Eli taas se vanha viisaus, puhukaa keskenänne, ihmisiä me kaikki olemme.
Sinulla ainakin on olleet aivan väärät miehet jos todella olet tuota mieltä. Itselleni ainakin miehenä hyvään seksiin tarvitaan tunteet, tunteet tuovat mukanaan rentouden, tarvitaan läheisyyttä ja kiusaamista. Kun mies tehdään hulluksi on hän kyvykäs hoitamaan esim vaikka sormin samalla yhdynnän aikana naiselle orgasmeja. Meillä toimii aina, mutta jos miehen kanssa ei ole minkäänlaista tunne yhteyttä vaan mies otetaan autotallissa, baarista, milloin mistäkin suoraan sänkyyn niin ei tarvitse ihmetellä miksi ei tapahdu mitään ihmeellistä. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia?
0/5
Eri, mutta hauska satu naisen suusta. Ketä edes kiinnostaa kumppaneiden määrä, tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia.
Sinä olet sekopää joka yrittää kääntää asian niin että naisten kumppaneilla ei olisi mitään merkitystä, mutta miesten on. Jos minä miehenä sanon että olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa mikä on totuus, se on naisille aivan samantien ei ei ei, mutta oudosti naisten mielestä sama toisinpäin olisi ihan ok, nainen maannut yli sadan miehen kanssa.
Miksi olisi? En edelleenkään tiedä mieheni tarkkaa lukumäärää. Sen tiedän että niitä ns panosuhteita on ollut. Miksi minua edes kiinnostaisi tietää määristä?
Vierailija kirjoitti:
Eli suurin ongelma on se, että muijas on pannut lentokoneellisen kanssa kun sulle on antanut pari säälistä kännissä? Eroa niin sillä se harmi päättyy
Ilmeisesti ei, vaan niinkuin naiset yleensä. Ongelma on se että siitä valehdellaan. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat pilaa itsensä irtoseksillä.
Japanilaiset naiset ovat puhtaita.
Hear, hear!
Palstan japanifanipoika on kyllä moneen kertaan kertonut, miten siellä naiset ihan tyrkyttää itseään ja saman illan aikana pääsee panemaan kahta eri naista.
Tuo on erikoista, et toisessa maassa seksi on hyvää ja oikein, ja toisessa maassa se sama on irtoseksiä. Et se seksin harrastajan kansallisuus vaikuttaa jotenkin siihen, miten se seksi määritellään.
Vierailija kirjoitti:
Yököttää tuollainen valehtelijanainen.
Mutta ei yökötä ap, joka kehittelee säännöllisesti näitä satuja?
Vierailija kirjoitti:
Yököttää tuollainen valehtelijanainen.
Kylläpä miehet reagoi täällä tunteella apn mielikuvitustyttikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ryhdyin suhteeseen naisen kanssa, joka oli lukiossa tunnettu helppona. Eleli myös villiä opiskeluaikaa. Kumppaneita hänellä varmasti kymmeniä. So what?! Hyvin on mennyt jo 25 vuotta, enkä olisi voinut toivoa parempaa ihmistä elämääni. 3 kasta saatu ja viihdymme edelleen toistemme seurassa mainiosti, teemme asioita yhdessä ja fyysistä läheisyyttäkin on paljon. Ei se aina niin mene, että menneisyys ennustaa tulevaisuutta. Ihmiset voivat muuttua, jos itse sitä haluavat.
Onko nimi Anna? Se oli tosiaan helppo ja kaikille antoi.
Eipä ole Anna hänen nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
0/5
Et ole harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin rupeat katselemaan parempaa tyttöystävää , sellainen jonka voi vihille viedä.
Eeeeiiii parempi, ettei ap katsele yhtään ketään. Edes mielikuvissaan...
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on sillä, mitä oli ennen, nyt on nyt. Vai oletko mustasukkainen eksille.
Minulla oli aikoinaan poikaystävä, joka kyttäsi menojani vielä eron jälkeenkin. Kävi ilmi keskustelussa, että sejase oli bongannut minut ravintolassa senjasen kanssa. Mutta hän olikin sairaalloisen kontrolloiva ja ero tuli siksi. Ehkä sinäkin olet takautuvasti kontrolloiva? Jos eksät vaivaa kovasti, olet ehkä väärässä seurassa. Kaikilla on entinen elämä.
Hiukan on eroa siinä, että sinun exäsi stalkkaa sinua, kuin että ap:n nykyinen tyttöystävä jäi kiinni valehtelusta. Nyt valot päälle!
Ketä kiinnostaa kumppanin exät? Itseäni ei kiinnosta edes omat exät :D
Onko nimi Anna? Se oli tosiaan helppo ja kaikille antoi.