Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea

Vierailija
07.08.2026 |

Odotin oikein hetken, että jospa mies ymmärtäisi avata, vaan kun ei avannut, niin avasin sitten itse tälle herralle oven. Lähetti viestin, että haluaa tavata uudestaan, eli ei ollut kyse siitä, että mies ei ollut kiinnostunut. Naiset huomaavat tällaiset pienet jutut, siksi miesten kannattaisi kiinnittää niihin huomiota.

Kommentit (292)

Vierailija
141/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran näin ja naurahdin miehelle että meinaatkos nyt avata oven mulle vai lähdenkö kotiin. Ulkomailla tälläistä ei tapahtuis IKINÄ

Suomessa miehet on opetettu tasa-arvoon. 

Vierailija
142/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi pienten juttujen sijaan kiinnittää huomiota isoihin juttuihin, niin ei tarvitsisi palstalla aina itkeä siitä kuinka mies pettää tai hakkaa tai jotain pahempaa. 

Enpä ole ikinä itkenyt tuollaista. Tai muutenkaan ulisssut mitään "miehet sitä ja miehet tätä"-juttuja. Never. Ei kuulu ollenkaan mun tyyliin eikä maailmankuvaan.

Ja kyllä, kiinnitän huomioni pieniin juttuihin, ja mm. oven avaaminen tärkeää.

Tämän paskaketjun otsikko on Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea ja täynnä tissitelineiden vinkumista, miten jonkun yhden miehen väitetty tekeminen koskee kaikkia miehiä.

Väitätkö vielä siis että olet semmonen vanhan ajan herrasmies joka availee ovia tissitelineille?

En ihan ymmärrä miten miehet vetää henkilökohtaisen loukkauksen ihan kaikesta kritiikistä mikä kohdistuu jonkun muun tekemisiin. Sama kun joku nainen yrittää puhua väkivallasta. Heti on miesjoukko huutamassa miesvihaa. 🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen tulisi pyytää anteeksi sukupuolensa toksisuutta miehiä kohtaan,

Ai samalla tavalla kun perus suomimies pyytää anteeksi sukupuolensa väkivaltaisuutta naisia kohtaan?

Vierailija
144/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.

Oven avaamisesta naiselle  ei ole kyse tasa-arvosta vaan kohteliaisuudesta.

Ja se, että mies maksaisi ensitreffeillä kahvittelun, kertoo myös kohteliaisuudesta. 

Hyvällä mielellä nainen tarjoaa seuraavalla kerralla. Se on tasa-arvoa. 

Saattaahan se sulle olla merkki kohteliaisuudesta. Jollekin toiselle se on selvä merkki patriarkaalisesta alistamisesta.

Olihan se hauska juttu kun olin menossa töihin ja ulkomailta tuleva vieras astui taksista. Kiirehti lakerikengissään talvikelillä kohti ulko-ovea. Näki, että halusi ehtiä ennen minua. No, kopsahti sitten naama edellä päin ikkunalasia. Oli siinä naurussa pitelemistä. Varsinkin kun olimme aamupalaverissa ja asiakas myymässä jotain.... 

Ei sitä tiedä milloin tapaa ihmisen, jolle olet avannut oven. 

Vierailija
145/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä avaan oven vaimolle. Sekä kannan painavammat kauppakassit jne. 

Kulkiessani yksin, en avaa ovea yhdellekään. Enkä pidä auki vaunullisille tmv. 

Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin. 

Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.

Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.

Minä rakastuin mieheeni kun näin, miten kauniisti hän kohteli muita ihmisiä. Ja leperteli vauvoille. Voi hyvänen aika miten ihanaa sellainen on!

Miehelläsi ei taida seisoa noista estrogeenitasoista päätellen?

Jos tuollaisesta pitää, eikö olisi helpompaa vain ruveta ottaa nainen kumppaniksi?

Omituinen kommentti. Eivätkö miehet sinusta kykene pitämään vauvoista ja muista ihmisistä? Onneksi olen itse tavannut sellaisia miehiä, näin hetskunaisena.

No hän on tuollainen surkimus, turha edes vastailla.

Ei ole nähnyt elämässään hyviä, normaalin tunne-elämän omaavia miehiä joilla testot todellakin jyllää toisin kuin tuollaisilla surkimuksilla, joiden ainoa keino vakuutella "miehisyyttään" on joku surkeilu ja nolo kovistelu tyyliin "mä en mistää perheest välitä, mä en millekää vauvoil lässytä" XDDDDDDDDDDDDDDDD

Niin nolo!

No terve, hymiöteini. 

Kyllä minä ainakin omasta perheestäni välitän. Mutten todellakaan esimerkiksi kaverini vauvasta. Ei kukaan mies esimeriksi mene vierailemaan kaverinsa luokse nähdäkseen vauvaa. Monen läheisen kaverini skidejä olevan nähnyt vasta, kun ovat jo kouluiässä. Samoin moni kaverini, joita näen näin aikuisena ehkä kerran parissa kuussa kaljoilla, tai lounaalla jne., ei ole nähnyt minun lapsiani vuosikausiin. Miksi näkisikään?

En ole myös nähnyt itse kertaakaan, että kukaan mies alkaisi missään tapahtumassa lässyttämään tuntemattomille vauvoille. Tai oikeastaan edes vähän tutummille. Ei toisten vauvat nyt yksinkertaisesti ole kiinnostavia. Kuolaavia ja itkeviä lihamatoja. Ihan kaikki. 

Pidän hyvin epätodennäköisenä, että alkuperäisenkään mies oikeasti oli kiinnostunut pätkääkään mistään vauvasta. Tiesi varmasti, että moinen näytelmä parantaa tsäänssejä päästä petiin kirjoittajan kanssa. Vauva oli resurssi, mitä hyödynnettin. 

Vierailija
146/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sulla on pi**u ei tarkoita sitä että sulla on vain etuoikeuksia ja kaikkien on palveltava sinua. Onko naiset heikkoja vai kenties munattomia? Naiset ovat munattomia kun eivät viitsi itse tehdä mitään kohteliaisuudesta. Aina heitä saa olla palvelemassa. Pitääkö naisille myös hakea vesilasi kun ette siihen itse kykene, ja vielä täyttää se vedellä? Pitääkö vielä kantaa naisen käsilaukkua jotta hänen ei tarvitse painavaa laukkua kantaa kun on niin avuton ja heikko? Eikö jaksa ovea avata kun ei voimat riitä vaiko laiskuus ja odotetaan palvelua? Hele mitä prinsessoja!

Mitä ihmettä sä selität?

Vierailija
147/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain lisääntyy halveksunta suomalaista kulttuuria kohtaan, kun tällä palstalla käy.

Ei ole mikään häviö, että tuo porukka ei lisäänny. Surkeita miehiä ja naisia, ei tuollaisia tarvita lisää.

Vierailija
148/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä suomalainen nainen jalkoja 😄

Tämä! Täällä kun on jo moneen kertaan niin ihailtu italiaisten mammampoikien ja muiden ulkkareiden hienoja tapoja, niin toimii se toisenkin sukupuolen osalta. 

Olen monella ulkomaanreissulla päätynyt oikein mukavaan seksihullutteluun paikallisten naisten kanssa. Viimeksi viime kevättalvella Italiassa laskettelureissulla. 

Ei kysettäkään täkäläisestä vaikeilusta, että pitää suorittaa joku temppurata, että ehkä - ja tosiaan vain ehkä - saa väkinäistä, usein heikkolaatuista, seksiä joskus 7.treffeillä. 

Voi siinä sen ovenkin avata, kun on molemmilla heti selvää, että pidetään hauskaa ja loppuillasta pannaan menemään. 

Onkohan suomalaiset miehet pilkanneet vähän liikaa suomalaisia naisia helppoudesta, kun niistä suomalaisista naisista onkin tullut vaikeita :)

Että Suomalaiset naiset vaikeita😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣. Malmin puskissa pääsi kolme miestä kairamaan joka reikään ja muslimit tilaa Snapchat:in kautta hatka luntuja kotiovelleen.

Vierailija
149/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin. 

Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.

Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.

Minä rakastuin mieheeni kun näin, miten kauniisti hän kohteli muita ihmisiä. Ja leperteli vauvoille. Voi hyvänen aika miten ihanaa sellainen on!

Jos tuollaisesta pitää, eikö olisi helpompaa vain ruveta ottaa nainen kumppaniksi?

Omituinen kommentti. Eivätkö miehet sinusta kykene pitämään vauvoista ja muista ihmisistä? Onneksi olen itse tavannut sellaisia miehiä, näin hetskunaisena.

Ei ole nähnyt elämässään hyviä, normaalin tunne-elämän omaavia miehiä joilla testot todellakin jyllää toisin kuin tuollaisilla surkimuksilla, joiden ainoa keino vakuutella "miehisyyttään" on joku surkeilu ja nolo kovistelu tyyliin "mä en mistää perheest välitä, mä en millekää vauvoil lässytä" XDDDDDDDDDDDDDDDD

Niin nolo!

No terve, hymiöteini. 

Kyllä minä ainakin omasta perheestäni välitän. Mutten todellakaan esimerkiksi kaverini vauvasta. Ei kukaan mies esimeriksi mene vierailemaan kaverinsa luokse nähdäkseen vauvaa. Monen läheisen kaverini skidejä olevan nähnyt vasta, kun ovat jo kouluiässä. Samoin moni kaverini, joita näen näin aikuisena ehkä kerran parissa kuussa kaljoilla, tai lounaalla jne., ei ole nähnyt minun lapsiani vuosikausiin. Miksi näkisikään?

En ole myös nähnyt itse kertaakaan, että kukaan mies alkaisi missään tapahtumassa lässyttämään tuntemattomille vauvoille. Tai oikeastaan edes vähän tutummille. Ei toisten vauvat nyt yksinkertaisesti ole kiinnostavia. Kuolaavia ja itkeviä lihamatoja. Ihan kaikki. 

Pidän hyvin epätodennäköisenä, että alkuperäisenkään mies oikeasti oli kiinnostunut pätkääkään mistään vauvasta. Tiesi varmasti, että moinen näytelmä parantaa tsäänssejä päästä petiin kirjoittajan kanssa. Vauva oli resurssi, mitä hyödynnettin. 

Kuulostat ihan suomalaiselta naiselta.

Miksi siis sössötät sukupuolesta?

Vierailija
150/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle treffit on sama kuin paskalla käyminen.

Vierailija
151/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä suomalainen nainen jalkoja 😄

Tämä! Täällä kun on jo moneen kertaan niin ihailtu italiaisten mammampoikien ja muiden ulkkareiden hienoja tapoja, niin toimii se toisenkin sukupuolen osalta. 

Olen monella ulkomaanreissulla päätynyt oikein mukavaan seksihullutteluun paikallisten naisten kanssa. Viimeksi viime kevättalvella Italiassa laskettelureissulla. 

Ei kysettäkään täkäläisestä vaikeilusta, että pitää suorittaa joku temppurata, että ehkä - ja tosiaan vain ehkä - saa väkinäistä, usein heikkolaatuista, seksiä joskus 7.treffeillä. 

Voi siinä sen ovenkin avata, kun on molemmilla heti selvää, että pidetään hauskaa ja loppuillasta pannaan menemään. 

Onkohan suomalaiset miehet pilkanneet vähän liikaa suomalaisia naisia helppoudesta, kun niistä suomalaisista naisista onkin tullut vaikeita :)

Että Suomalaiset naiset vaikeita😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣. Malmin puskissa pääsi kolme miestä kairamaan joka reikään ja muslimit tilaa Snapchat:in kautta hatka luntuja kotiovelleen.

Luitko ollenkaan, mihin viestiin vastasin? :) Et ilmeisesti, mutta ei yllätä, että tuollaisen ulosannin omaavalla on vaikeuksia luetunymmärtämisessä...

Tässä vielä uudelleen lainaus viestistä, johon vastasin:

"Ei kysettäkään täkäläisestä vaikeilusta, että pitää suorittaa joku temppurata, että ehkä - ja tosiaan vain ehkä - saa väkinäistä, usein heikkolaatuista, seksiä joskus 7.treffeillä. "

Ja tuon viestin kirjoittaja oli kevättalvella Italiassa laskettelemassa, eli hänen kokemus naisista tuskin perustuu teidän ala-arvoisiin piireihinne. Teidän piireissä varmaan onkin tuollaista, että sivistymättömät perunamiehet (kyllä, myös ne mussslmimatut on sellaisia, ja vielä pahempiakin) käyttää hyväksi jotain heikommassa asemassa olevia alaikäisiä, tiedottomaan tilaan itsensä juoneita ressukkanaisia yms. 

Et varmaan edes tajua itse, kuinka alhainen olet.

Vierailija
152/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitää avata ovi, ottaa naisen takki tai siirtä tuolia? Etkö naisena osaa näitä tehdä itse, jos odotat niitä mieheltä. 

Itse pidän ovea, jos toinen on tulossa lähettyvillä samasta ovesta sisään. En riennä juoksujalkaa avaamaan ovea, jos toinen ( en vaikka olisi nainen) olisi oven lähellä ensin. Hän saa silloin avata oven ensin.

Vierailija
153/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nolo!

No terve, hymiöteini. 

Ikävää tuottaa pettymys, mutta mieheni ihan oikeasti pitää lapsista. Hän on erinomainen isä myös meidän lapsillemme. Sen tiesin heti kun näin hänen pitävän sylissâän kaverinsa vauvaa. Toiset vaan on lämpimiä tyyppejä ja arvostavat kaikkia ihmisiä.  

Vierailija
154/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle treffit on sama kuin paskalla käyminen.

Siltä te haisettekin useasti.

Vierailija
155/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovien availu ym. pokkurointi on vanhaa tapakulttuuria. 

Toisaalta, niin on kaksintaistelutkin, jos mies kokee daaminsa, tai omaansa, kunniaa loukatun. Jostain syystä kuitenkin, jos miehenä tuollaisessa tilanteessa isken toista miestä hansikkaalla naamaan ja vaadin taistelua kuolemaan asti, alkaa hirveä huuto väkivaltaisuudesta. 

Oletattavasti siis aikajanan siirtyessä etäämmäksi tapojen alkuhetkestä, ne alkavat tippua pois kartalta. Tuo pokkurointi siis todennäköisesti on ihan kohta myös pois länsimaisen tapakulttuurin piiristä. 

Vierailija
156/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.

Oven avaamisesta naiselle  ei ole kyse tasa-arvosta vaan kohteliaisuudesta.

Ja se, että mies maksaisi ensitreffeillä kahvittelun, kertoo myös kohteliaisuudesta. 

Hyvällä mielellä nainen tarjoaa seuraavalla kerralla. Se on tasa-arvoa. 

Eli miehen pitää kantaa taloudellinen riski deittailussa? Jos ei tule 2.treffejä, jää jokaisesta kontaktista myös taloudellisesti tappiolle. 

Aika harva nainen on sellainen, että 1.kohtaamiselle olisi valmis rahoittamaan hänen ulkoilutarpeitaan. 

Jos mä olen kiinnostunut jonkun seurasta niin mä kyllä voin piffaa sen kahvin, lonkeron tai muun, ja  jos otan jonkun kotiini niin kyllä mielellään kestitsen. Eilen kävin kaupassa ja ostin jäätelöä ja soitin kaverille tuleeko pihalle syömään. Meni muutama euro enkä tästä mitenkään kostunut, oli mukava nähdä ja höpötellä jäätelön ääressä.

Ja olen itsekin köyhyysrajan alapuolella mutta jos mä seuraa kaipaan niin se on ihan ok tarjota se kahvi, jätski, pitsa tai joku muu,se on vaan normaalia inhimillisyyttä.

Mikä ihmeen taloudellinen riski? Ei kukaan kai sua ryöstämässä ole ja jos joku kahvi ja pulla on sulle taloudellinen riski niin älä deittaile ihmisiä jotka olettaa että se euron kupponen ei sun taloutta kaada. Tai sit sano siitä.

Ja miksi siitä jäisi tappiolle ylipäätään? Jos ei natsannut niin tiedätpähän ainakin.

Jessus sentään.

Vierailija
157/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena olisin ihan tyytyväinen, jos oma mies kohtelee tuntemattomia naisia kuin pskaa, mutta minua ja tuttuja hyvin. 

Tämän palstan perusteella se ainakin kun tuppaa yleensä menemään just toisinpäin. 

Mulle ei kelpaisi mies, joka kohtelee muita kuin pskaa.

Mutta odotat miehen hyväksyvän naisen, joka kohtelee muita kuin pskaa...

Vierailija
158/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät käytöstavat on kadonneet.

Joiltain miehiltä ja joiltain naisilta, ei kaikilta.

Vierailija
159/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen kädetön vai heikko kun ei saa ovea auki?

Lukutaitosi? Nainenhan sai sen oven auki, mies ei saanut.

Vierailija
160/292 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena olisin ihan tyytyväinen, jos oma mies kohtelee tuntemattomia naisia kuin pskaa, mutta minua ja tuttuja hyvin. 

Tämän palstan perusteella se ainakin kun tuppaa yleensä menemään just toisinpäin. 

Mulle ei kelpaisi mies, joka kohtelee muita kuin pskaa.

Mutta odotat miehen hyväksyvän naisen, joka kohtelee muita kuin pskaa...

Missä niin on kukaan sanonut? Kenenkäǎn ei tarvitse hyväksyä moukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi