Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea
Odotin oikein hetken, että jospa mies ymmärtäisi avata, vaan kun ei avannut, niin avasin sitten itse tälle herralle oven. Lähetti viestin, että haluaa tavata uudestaan, eli ei ollut kyse siitä, että mies ei ollut kiinnostunut. Naiset huomaavat tällaiset pienet jutut, siksi miesten kannattaisi kiinnittää niihin huomiota.
Kommentit (292)
Minun mieheni avasi minulle ovet. Se nyt on itsestään selvyys, eikä anna lisäpisteitä.
Mutta se, mikä minuun teki vaikutuksen oli aina taakse jättäytyminen. Eli jos oviaukko oli leveä kahdelle ihmiselle, niin hän silti päästi minut edes 20 cm edeltä. Tms.
Moukkamiset miehet eivät pääse toisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Eikä suomalainen nainen jalkoja 😄
Tämä! Täällä kun on jo moneen kertaan niin ihailtu italiaisten mammampoikien ja muiden ulkkareiden hienoja tapoja, niin toimii se toisenkin sukupuolen osalta.
Olen monella ulkomaanreissulla päätynyt oikein mukavaan seksihullutteluun paikallisten naisten kanssa. Viimeksi viime kevättalvella Italiassa laskettelureissulla.
Ei kysettäkään täkäläisestä vaikeilusta, että pitää suorittaa joku temppurata, että ehkä - ja tosiaan vain ehkä - saa väkinäistä, usein heikkolaatuista, seksiä joskus 7.treffeillä.
Voi siinä sen ovenkin avata, kun on molemmilla heti selvää, että pidetään hauskaa ja loppuillasta pannaan menemään.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat ovat ilmaisia, mutta niiden puuttuminen saattaa koitua kalliiksi.
Toisaalta eihän suomalainen ole tyytyväinen vaikka ilmaiseksi saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä avaan oven vaimolle. Sekä kannan painavammat kauppakassit jne.
Kulkiessani yksin, en avaa ovea yhdellekään. Enkä pidä auki vaunullisille tmv.
Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin.
Todella outoa. Miten ihminen ei saa hyvää mieltä siitä, että tekee pienen palveluksen kanssaeläjälle?
Siten, että niistä kanssaeläjistä ei ole itselleni mitään hyötyä. Ihan sama, olisiko heitä siinä, vai ei. Yleensä parempi, jos ei olisi.
Ja sitten miehet syyttää naisia siitä, että ollaan hyödyn perässä.
Kiitos rehellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Täällä kun on jo moneen kertaan niin ihailtu italiaisten mammampoikien ja muiden ulkkareiden hienoja tapoja, niin toimii se toisenkin sukupuolen osalta.
Olen monella ulkomaanreissulla päätynyt oikein mukavaan seksihullutteluun paikallisten naisten kanssa. Viimeksi viime kevättalvella Italiassa laskettelureissulla.
Ei kysettäkään täkäläisestä vaikeilusta, että pitää suorittaa joku temppurata, että ehkä - ja tosiaan vain ehkä - saa väkinäistä, usein heikkolaatuista, seksiä joskus 7.treffeillä.
Voi siinä sen ovenkin avata, kun on molemmilla heti selvää, että pidetään hauskaa ja loppuillasta pannaan menemään.
No jos kohteliaisuus tarkoittaa miehille seksihurjasteluja, niin taitaa olla parempi naisten olla naama norsun pimperolla.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin.
Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.
Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.
Tuohan on vain hyvä keino selvittää ne tulevaisuuden luonteenpiirteet. Sama jatkuu varmasti tulevaisuudessa ja monella eri elämän osa-alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.
Kyllä se kiinnittää huomiota, kun tuntemattomat miehet availevat mulle ovia tuon tuosta, mutta sitten mies joka on pyytänyt treffeille ei viitsi avata.
Varsinkin nuoremmat naisoletetut tasa-arvovouhottajat suuttuvat tuosta miesoletettujen ovenavaamistapahtumasta.
Mä en ainakaan mieti suuremmin, mitä mieltä ihminen on siitä että avaan sille oven. Avaan, koska pidän sitä kohteliaana ja siten minut on kasvatettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat ovat ilmaisia, mutta niiden puuttuminen saattaa koitua kalliiksi.
Toisaalta eihän suomalainen ole tyytyväinen vaikka ilmaiseksi saa
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa, ei anneta muutaman mädän omenan pilata koko koria. Luiskaan vain ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.
Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.
Minä rakastuin mieheeni kun näin, miten kauniisti hän kohteli muita ihmisiä. Ja leperteli vauvoille. Voi hyvänen aika miten ihanaa sellainen on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi vaihtaa meihin setämiehiin, me kyllä vielä avataan ovet.
Setämiehet on kauheimpia passiivisaggressiivisia vänkyttäjiä näissä asioissa.
Eläneet ajat jolloin naisten huomioiminen kuului asiaan. Silloin ei ollutkaan näitä kiihkofeministejä, vaan ihan aitoja tavallisia naisia jotka eivät uhriudu ja syyttele joka asiassa ja löydä jotain piilomerkityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.
Toisen huomioiminen ei vie tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena olisin ihan tyytyväinen, jos oma mies kohtelee tuntemattomia naisia kuin pskaa, mutta minua ja tuttuja hyvin.
Tämän palstan perusteella se ainakin kun tuppaa yleensä menemään just toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni avasi minulle ovet. Se nyt on itsestään selvyys, eikä anna lisäpisteitä.
Mutta se, mikä minuun teki vaikutuksen oli aina taakse jättäytyminen. Eli jos oviaukko oli leveä kahdelle ihmiselle, niin hän silti päästi minut edes 20 cm edeltä. Tms.
Moukkamiset miehet eivät pääse toisille treffeille.
Narsistinaisen tunnistaa siitä että kohteliaisuudesta hän ei kiitä tai ole vastavuoroisesti kohtelias, koska se on itsestäänselvyys hänen korkeudelleen että häntä palvellaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on vain hyvä keino selvittää ne tulevaisuuden luonteenpiirteet. Sama jatkuu varmasti tulevaisuudessa ja monella eri elämän osa-alueella.
Miksi SINÄ naisena et avaa ovea miehelle? Aivan yhtälailla epäkohteliasta ja kertoo vakavasti sairaasta luonteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa miehet eivät avaa edes toisille miehille, vanhuksille, lastenrattaiden tai muun "kuorman " kanssa liikkuville.
Kyse ei ole tasa-arvosta, vssn ihan käytöstapoja puutteesta.
Kyllä avaavat. Viimeksi mulle avattiin ovi tuntemattoman miehen toimesta tänä aamuna.
M46
Muistitko haukkua hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa. Miten ihminen ei saa hyvää mieltä siitä, että tekee pienen palveluksen kanssaeläjälle?
Teetkö sinä naisena miten paljon kohteliaisuuksia? Luultavasti suomalaisena naisena et, jos ei hyödytä sinua jotenkin.
Hymyilen kanssaihmisille, juttelen, avaan ovet, kehun lapset, silittelen koirat, maksan lasten puuttuvat sentit kassalla, vien naapurin vanhukselle marjoja metsästä, tarjoan ihmisille rahatilanteen ollessa hyvä mielelläni kahvit tai drinksut. En menetä tässä mitään vaan saan paljon.
Älä valehtele tai lopeta Pertti se naisen leikkiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan suomalaiset miehet pilkanneet vähän liikaa suomalaisia naisia helppoudesta, kun niistä suomalaisista naisista onkin tullut vaikeita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastuin mieheeni kun näin, miten kauniisti hän kohteli muita ihmisiä. Ja leperteli vauvoille. Voi hyvänen aika miten ihanaa sellainen on!
Miehelläsi ei taida seisoa noista estrogeenitasoista päätellen?
Jos tuollaisesta pitää, eikö olisi helpompaa vain ruveta ottaa nainen kumppaniksi?
Saattaahan se sulle olla merkki kohteliaisuudesta. Jollekin toiselle se on selvä merkki patriarkaalisesta alistamisesta.