Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea
Odotin oikein hetken, että jospa mies ymmärtäisi avata, vaan kun ei avannut, niin avasin sitten itse tälle herralle oven. Lähetti viestin, että haluaa tavata uudestaan, eli ei ollut kyse siitä, että mies ei ollut kiinnostunut. Naiset huomaavat tällaiset pienet jutut, siksi miesten kannattaisi kiinnittää niihin huomiota.
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin märistään tasa-arvoa ja sitten kun saadaan tasa-arvoa, niin märistään, ettei me tämmöistä tasa-arvoa tarkoitettu.
Hohhoijaa...Tasa-arvo ja käytöstavat on eri asioita. Olen minä mummunikin kanssa ihmisenä tasa-arvoinen, mutta kunnioitan vanhempaa ihmistä ja avaan oven hänelle.
Eli sinun logiikkaasi mukaillen naisen ei tarvitse kunnioittaa miestä vaan ainoastaan miehen naista, joten oven avaaminen on ainoastaan miehen tehtävä vaikka molemmat ovat tasa-arvoisia?
Oletko pudonnut päällesi lapsena?
En nyt kyllä herraksi olisi ap:n miestä kutsunut, koska ei todellakaan ollut herrasmiehen kohteliaisuudet hallussa tällä miekkosella. Mutta ei silti yhdestä oven avaamattomuudestakaan kannata jotain kynnyskysymystä minusta tehdä.
Itselleni tuntemattomat miehet avaavat joskus oven, vaikken ole edes mikään kaunotar tms. Ja tuntemani miehetkin osaavat kyllä oven avata. Mutta pillastuisin ovien suhteen vasta, jos olisi joku täysi törppö, joka ei esim. kantamuksista tms. huolimatta mitään piittaisi oven avaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat ovat ilmaisia, mutta niiden puuttuminen saattaa koitua kalliiksi.
Harmi kun palstalla päivystävät äitin kellarissa asuvat kilttimiehet eivät ole sitä vieläkään hoksanneet.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa viedä nainen deiteille vain paikkaan, missä on liukuovia. Ei tarvitse niin stressata tuosta asiasta. Esim. kauppakeskukset ja liikenneasemat on hyviä.
"ensitreffit liukuovissa" :D
Veikkaan kyllä että jos nainen kaatuu, niin mies jää hölmistyneenä odottelemaan todennäköisesti naureskellen jotain tasa-arvosta.
Jos mies kaatuu, niin nainen rientää auttamaan ja siinä ollaan yhdessä.
Naisten pikkumaisuus osa 58584849403030. Ja tämä siitä huolimatta, että tavallisesti avaan naiselle oven. Mutta iso red flag, että nainen tekee moisesta ison jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ikinä jää miehiltä avaamatta ovi kun kuljen Lolitavaatteissa kaupungilla 😀 En kylläkään harrasta treffailua, on poikaystävä.
Jos nainen on superviehättävä niin miehet menee ihan sekaisin ja kyllä aukeaa ovet ja oikein etsitään jotain mitä vois tehdä, kantaa laukkua tms., halutaan saman tien viedä kahville/syömään/elokuviin tms. Olen nähnyt tilanteita.
Mulle yksi poikaystävä sanoi että on kesäisin hyvä kulkea mun kanssa, kun miehet antaa tietä varsinkin kun oon hame päällä. Aloin sen jälkeen huomioimaan samaa, en ollut tajunnut. Viimeksi rekkakuski pysähtyi ja katsoi oikein lismaisesti. Joskus liikennevaloissa joku valopää ihan nousi autosta vislaamaan 🤦
On varmaan samoja miehiä jotka ulisee kun naisilla on kuin helppoa ja ollaan etuoikeutettuja 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ikinä jää miehiltä avaamatta ovi kun kuljen Lolitavaatteissa kaupungilla 😀 En kylläkään harrasta treffailua, on poikaystävä.
"Lolitavaatteissa" kulkijoista tulee mieleen lähinnä henkisesti eksysissä olevat, joilla varhaisteini-ikä mennyt vähän pitkäksi. Halutaan hakea huomiota "friikkaamisella".
En ole kirjoittaja mutta miksi jokainen ei saisi kulkea tyylillään? Jos joku on tykästynyt lolitatyyliin niin se kai saa sen pitää.
Musta on surullisempaa se, kun eletään koko elämä uskaltamatta olla ja näyttää siltä mitä on, oli se lolita, punkkari tai konservatiivinen.
Tässä kaupungissa kulki aiemmin rollaattorilla kulkeva mummeli, jolla oli vaaleanpunaiset kiharat ja nahkahousut ja mä ajattelin että tolla mummolla on kyllä munaa, ihan mahtavaa. Mäkin pidin alle kakskymppisenä vielä irokeesiä ja nahkavaatteita joista pidän edelleen, mutta en ole viitsinyt kun juurikin vanhemmat ihmiset tuomitsee ja luullaan että haetaan vaan huomioo. Ehkä jokainen vaan haluais olla omia itsejään. Kaikilla muilla on lupa pukeutua miten haluaa, miksi massasta erottuvalla ei ole sitä ilman sitä että joku luulee että ollaan huomiota hakemassa?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa viedä nainen deiteille vain paikkaan, missä on liukuovia. Ei tarvitse niin stressata tuosta asiasta. Esim. kauppakeskukset ja liikenneasemat on hyviä.
Hienoa ratkaisukeskeisyyttä! Miekkosten kannattaa nyt olla kuulolla.
Vierailija kirjoitti:
Steissilläkin on nykyää liukuovet. Nyt miehet voi mennä sinnekin daamien kanssa kaffelle.
Ehkä käytöstavattomat miehet ovat tasosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat ovat ilmaisia, mutta niiden puuttuminen saattaa koitua kalliiksi.
Harmi kun palstalla päivystävät äitin kellarissa asuvat kilttimiehet eivät ole sitä vieläkään hoksanneet.
Totesi trolli kun ei muuta keksinyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin keväällä kantamassa talvirenkaita varastoon. Turkkilainen mies naapuritalosta tuli vaatimaan, että saa kantaa ne mun puolesta. Oli kyllä ihana mies. Toivotteli vielä hyvät päivänjatkot.
Panitteko?
Emme. Saatoin panna sinä(kin) iltana kyllä aviomieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastahan tässä on useamman vuoden ajan saatu kuulla että oven avaaminen on patriarkaalista alistamista.
Enää on vain arvonta, kuka pahastuu avaamisesta ja kuka avaamattomuudesta.
Itse avaan kaikille, myös miehille jos olen ekana ovella.Avaan naisille oven vaikka en treffeillä olisikaan. Varmaankin siitä syystä saan usein avata muutakin kuin oven. M52
🥰
Päätin juuri lopettaa deittailun ja keskittyä esim. liikuntaan, lukemiseen ja muuhun kehittävään harrastamiseen. Jotenkin nykymiesten kanssa säätäminen ja treffailu on yhtä ajanhukkaa, kun lopputuloksena aina menee hermot ja tulee pettymyksiä.
Jännä juttu, kun kyseessä paperilla hyvinkin tasokkaan oloisia miehiä, jotka antavat ymmärtää vaikka mitä, mutta lopulta kaikista kyllä nopeasti selviää, miksi ovat sinkkuja.
No höh.
Oma mies avaa oven, kantaa kauppakassit, maksaa kahvit kun ollaan liikenteessä, tuo kukkia talvella joka lauantai jne vielä näin 30v yhdessäolon jälkeenkin.
Ja oma poikamme puolestaan samat vaimolleen ja tyttärilleen. Hyvin on kasvatettu hänetkin
Oven avaamisesta moinen kalabaliikki. Luonnevikaista!
Ainoastaan jos seurustelee mummon kanssa. Kannattaa ottaa nuori nainen.