Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen mies ei edes treffeillä avaa ovea

Vierailija
07.08.2026 |

Odotin oikein hetken, että jospa mies ymmärtäisi avata, vaan kun ei avannut, niin avasin sitten itse tälle herralle oven. Lähetti viestin, että haluaa tavata uudestaan, eli ei ollut kyse siitä, että mies ei ollut kiinnostunut. Naiset huomaavat tällaiset pienet jutut, siksi miesten kannattaisi kiinnittää niihin huomiota.

Kommentit (297)

Vierailija
121/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin tähän vain tämän:
4 vuotta sitten kävin Edinburghissa lyhyellä lomalla. Ollessani menossa yhteen kauppaan, kadulla juuri kaupan ohi kulkeva skotlantilainen mies huomasi aikeeni, pysähtyi kannoillaan, ja kääntyi takaisin avatakseen oven minulle, tehden samalla pienen kumarruksen, valloittavan hymyn kera. Ehkä noin 10 sekunnin ohimenevä tapaaminen, mutta tuota herrasmiestä en ole ikinä unohtanut. 

Tällaisia kohtaamisia suominaisena harvoin unohtaa, valitettavasti ne ovat useimmiten ulkomaalaisten miesten aikaansaamia. Suomipoika ei viitsi vaivaa nähdä ja vänisee kitkeränä jälkeenpäin kuinka tasa-arvo on pilannut maailman.

Vierailija
122/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi vaihtaa meihin setämiehiin, me kyllä vielä avataan ovet.

Setämiehet on kauheimpia passiivisaggressiivisia vänkyttäjiä näissä asioissa.

Eläneet ajat jolloin naisten huomioiminen kuului asiaan. Silloin ei ollutkaan näitä kiihkofeministejä, vaan ihan aitoja tavallisia naisia jotka eivät uhriudu ja syyttele joka asiassa ja löydä jotain piilomerkityksiä.

Nykyään jo ikäsi perusteella sinut laitetaan setämieheksi: ällöttävä, yrjöttävä, riistäjä, sovinisti, ei saa katsoa, ei saa puhua, automaattisesti pervo, ei ole mitään oikeuksia feministien mielestä.

Haluatko avata oven tällaiselle ja maksaa kahvittelut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tavat tyystin hylätty, se on huono juttu.

Tuollaiset ihmiset on moukkia.

Vierailija
124/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 vuotta sitten kävin Edinburghissa lyhyellä lomalla. Ollessani menossa yhteen kauppaan, kadulla juuri kaupan ohi kulkeva skotlantilainen mies huomasi aikeeni, pysähtyi kannoillaan, ja kääntyi takaisin avatakseen oven minulle, tehden samalla pienen kumarruksen, valloittavan hymyn kera. Ehkä noin 10 sekunnin ohimenevä tapaaminen, mutta tuota herrasmiestä en ole ikinä unohtanut. 

Tällaisia kohtaamisia suominaisena harvoin unohtaa, valitettavasti ne ovat useimmiten ulkomaalaisten miesten aikaansaamia. Suomipoika ei viitsi vaivaa nähdä ja vänisee kitkeränä jälkeenpäin kuinka tasa-arvo on pilannut maailman.

Sun asenne paljastaa miksei sulle olla kohteliaita. He ovat oikeassa kun eivät kohtele toksista äm mää hyvin.

Vierailija
125/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ite ovet perkele, tää on nyt sitä oikeeta tasa-arvoa.

Vierailija
126/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä avaan oven vaimolle. Sekä kannan painavammat kauppakassit jne. 

Kulkiessani yksin, en avaa ovea yhdellekään. Enkä pidä auki vaunullisille tmv. 

Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin. 

Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.

Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.

Minä rakastuin mieheeni kun näin, miten kauniisti hän kohteli muita ihmisiä. Ja leperteli vauvoille. Voi hyvänen aika miten ihanaa sellainen on!

Miehelläsi ei taida seisoa noista estrogeenitasoista päätellen?

Jos tuollaisesta pitää, eikö olisi helpompaa vain ruveta ottaa nainen kumppaniksi?

Menikö surkealla miehellä tunteisiin? :D Tuollainen käytöshän on aivan normaalia, varsinkin etelän maissa... Suomestakin löytyy onneksi eloisia ja perhekeskeisiä, normaalin tunne-elämän omaavia miehiä kuitenkin.

Se, että sulla on tunnevamma ja kova luonne, ei nosta sun testoja tippaakaan.

Eri

Vierailija
127/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vaimoani, mutta tuntemattomia naisia pidän täysin yhdentekevinä. Kuten miehiäkin. Sitten taas kollegoille ja kavereille tietysti availlaan ja autetaan puolin ja toisin. 

Tää taas on mulle yksi tärkeä kriteeri miestä valitessa, että miten mies kohtelee muita - myös tuntemattomia ja niitäkin, joista ei hyödy mitään.

Ei mikään virheetön pyhimys tarvitse tietenkään olla, ei kukaan ole, mutta asenne ja käytös noin yleisesti.

Minä rakastuin mieheeni kun näin, miten kauniisti hän kohteli muita ihmisiä. Ja leperteli vauvoille. Voi hyvänen aika miten ihanaa sellainen on!

Jos tuollaisesta pitää, eikö olisi helpompaa vain ruveta ottaa nainen kumppaniksi?

Menikö surkealla miehellä tunteisiin? :D Tuollainen käytöshän on aivan normaalia, varsinkin etelän maissa... Suomestakin löytyy onneksi eloisia ja perhekeskeisiä, normaalin tunne-elämän omaavia miehiä kuitenkin.

Se, että sulla on tunnevamma ja kova luonne, ei nosta sun testoja tippaakaan.

Eri

Etelän maistahan nämä Bernerin taksiraiskaajat tulevat. Raja on auki. Tervemenoa!

Vierailija
128/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen kommentti. Eivätkö miehet sinusta kykene pitämään vauvoista ja muista ihmisistä? Onneksi olen itse tavannut sellaisia miehiä, näin hetskunaisena.

Vierailija
129/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni avasi minulle ovet. Se nyt on itsestään selvyys, eikä anna lisäpisteitä. 
Mutta se, mikä minuun teki vaikutuksen oli aina taakse jättäytyminen. Eli jos oviaukko oli leveä kahdelle ihmiselle, niin hän silti päästi minut edes 20 cm edeltä. Tms.

Moukkamiset miehet eivät pääse toisille treffeille. 

Narsistinaisen tunnistaa siitä että kohteliaisuudesta hän ei kiitä tai ole vastavuoroisesti kohtelias, koska se on itsestäänselvyys hänen korkeudelleen että häntä palvellaan.

Tämäpä juuri on suurin syy minkä takia itsekkin avalen ovia vaan miehille, ulkomaalaisille tai Venäläisille naisille. M34

Vierailija
130/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko naiset, ettei siinä ole taustalla ajatus 

a) vähintään tsekata persaus

b) mahdollisuus päästä vähän pöllyttämään. Pieni mahdollisuus, mutta niin se on Lotossakin. Toistokokeena todennäköisyys paranee kertojen myötä.

Sama juttu kuin näissä "renkaankantajissa" ym. Seuraavalla kerralla se avulias Abu onkin siinä varastolla taas - eikä välttämättä lähde ihan tyhjin käsin. 

Monissa kulttuureissa miehet tosiaan odottavat saavansa palkkion "vaivastaan" ihan automaattisesti. 

Vierailija
131/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun brittimies avaa aina oven mulle ja muillekin mahdollisesti samalla avauksella tuleville naisille ja jos on seurueessa miehiä, pitää oven auki myös heille. Toki olettaa, että seurueessa oleva seuraava mies "ottaisi" oven häneltä, ja pitäisi sitä auki muille perässätulijoille. Näin ei valitettavasti yleensä tapahdu. Hän myös esim. pesee meillä viikkosiivouksessa aina vessan koska "minun vaimoni ei tarvitse vessanpönttöjä kuurata". Naimisissa 23 vuotta. 

Vierailija
132/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon kannattajat avaavat jokainen omat ovensa. Tasa-arvoa vastustavat miehet avaavat naiselle ovia. 

Vierailija
133/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen kommentti. Eivätkö miehet sinusta kykene pitämään vauvoista ja muista ihmisistä? Onneksi olen itse tavannut sellaisia miehiä, näin hetskunaisena.

En tunne yhtäkään miestä, joka pitäisi toisten vauvoista. Etenkään tuntemattomien. Joukkueurheilua harrastavana tunnen kuitenkin aikalailla muitakin miehiä. Esim. kopissa kukaan ei koskaan puhu vauvoista, ei vaikka olisi itse, tai kaveri, juuri saanut vauvan. Voidaan onnitella toki lisääntymisestä jne. mutta ketään ei tasan kiinnosta nähdä sitä vauvaa. 

Vierailija
134/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa ite ovet perkele, tää on nyt sitä oikeeta tasa-arvoa.

Näetkö paljonkin naisia, jotka seisoskelee ovien takana odittamassa avaajaa?

Lol.

Vierailija
135/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran näin ja naurahdin miehelle että meinaatkos nyt avata oven mulle vai lähdenkö kotiin. Ulkomailla tälläistä ei tapahtuis IKINÄ

Vierailija
136/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän on tuollainen surkimus, turha edes vastailla.

Ei ole nähnyt elämässään hyviä, normaalin tunne-elämän omaavia miehiä joilla testot todellakin jyllää toisin kuin tuollaisilla surkimuksilla, joiden ainoa keino vakuutella "miehisyyttään" on joku surkeilu ja nolo kovistelu tyyliin "mä en mistää perheest välitä, mä en millekää vauvoil lässytä" XDDDDDDDDDDDDDDDD

Niin nolo!

Vierailija
137/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat ovat ilmaisia, mutta niiden puuttuminen saattaa koitua kalliiksi. 

Toisaalta eihän suomalainen ole tyytyväinen vaikka ilmaiseksi saa

Mitä tarkoitat? Suomalaiset jonottaa kaikkea ilmaista. 

Itse olen kohtelias kaikille, erityisesti aspoille. Vastaparina vanha isäni, joka on töykeä aspoille. Hän sitten ihmettelee, miksi kaikki kestää paljon pidempään kuin minulla, joka en todellakaan halua tiuskia aspoille tai näyttää, että tekisivät jotain nopeammin. 

Vierailija
138/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään miestä, joka pitäisi toisten vauvoista. Etenkään tuntemattomien. Joukkueurheilua harrastavana tunnen kuitenkin aikalailla muitakin miehiä. Esim. kopissa kukaan ei koskaan puhu vauvoista, ei vaikka olisi itse, tai kaveri, juuri saanut vauvan. Voidaan onnitella toki lisääntymisestä jne. mutta ketään ei tasan kiinnosta nähdä sitä vauvaa. 

Miten tuo eroaa suomalaisista kovisnaisista? Ei mitenkään.

Epäsosiaalisuus ja empatian puute, etäisyys, perhe-elämän inhoaminen, lasten inhoaminen ja muu surkeilu on aivan tyypillistä suomalaisuutta sukupuoleen katsomatta.

Se, että pidät sitä jonain hormonaalisena eikä kulttuurisena, opittuna asiana on naurettavaa.

Vierailija
139/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän on tuollainen surkimus, turha edes vastailla.

Ei ole nähnyt elämässään hyviä, normaalin tunne-elämän omaavia miehiä joilla testot todellakin jyllää toisin kuin tuollaisilla surkimuksilla, joiden ainoa keino vakuutella "miehisyyttään" on joku surkeilu ja nolo kovistelu tyyliin "mä en mistää perheest välitä, mä en millekää vauvoil lässytä" XDDDDDDDDDDDDDDDD

Niin nolo!

Ja huom: tällaisia on monet suomalaiset naisetkin.

Päälle sitten sekä miesten että naisten muodottomat kehot ja perunamainen olemus.

Ei loista luonne sen enempää kuin ulkonäkökään, loistaako mikään muukaan? Sivistystasollakaan ei pääse ylpeilemään, ja no, se sivistystason alhaisuushan tuossa ulkoisessa olemuksessa ja luonteessakin näkyy..

Vierailija
140/297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä suomalainen nainen jalkoja 😄

Tämä! Täällä kun on jo moneen kertaan niin ihailtu italiaisten mammampoikien ja muiden ulkkareiden hienoja tapoja, niin toimii se toisenkin sukupuolen osalta. 

Olen monella ulkomaanreissulla päätynyt oikein mukavaan seksihullutteluun paikallisten naisten kanssa. Viimeksi viime kevättalvella Italiassa laskettelureissulla. 

Ei kysettäkään täkäläisestä vaikeilusta, että pitää suorittaa joku temppurata, että ehkä - ja tosiaan vain ehkä - saa väkinäistä, usein heikkolaatuista, seksiä joskus 7.treffeillä. 

Voi siinä sen ovenkin avata, kun on molemmilla heti selvää, että pidetään hauskaa ja loppuillasta pannaan menemään. 

Onkohan suomalaiset miehet pilkanneet vähän liikaa suomalaisia naisia helppoudesta, kun niistä suomalaisista naisista onkin tullut vaikeita :)

Et taida tietää kuinka helpon maine suominaisilla on etenkin Turkissa. Suominainen on heille takuuvarma ja myös naurun aihe miesporukoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä