Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koira pitää viedä kauppaan?

Vierailija
27.07.2026 |

Miksi? En keksi yhtään järkevää syytä, vaikka kuinka mietin. 

Kommentit (198)

Vierailija
161/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan hengenahdistusta ja voimakkaita pelkotiloja noista koiranvihaajista. Onko niiden pakko liikkua ihmisten ilmoilla? Kuka korvaa jos ja kun joudun sairaalaan?

Vedä ittes kiikkuun, problem solved 😊

Vierailija
162/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu? Kauppias on toivottanut koirani tervetulleeksi kauppaan.

Keskustelkoot kauppiaan, joka on koirat sallinut, kanssa, ei muiden asiakkaiden. 

Meilläkin ei missään ruokakaupassa saa koiria tuoda sisälle.  Kyllähän jos kauppiaalle alkaa satelemaan valituksia niin se loppuu ja elukat jätetään kotiin. 

Jaxuhali sulle, koska meillä puolestaan saa kaikkiin kolmeen. Mitä ajattelet tehdä asialle? 

Onneksi minulla on aina terästettyjä koiran makupaloja taskussa. Kun katseesi harhautuu maitohyllyyn, niin namia saa koirasi.

Nettipoliisille ilmoitettu.

Ilmoita minutkin. Minä vien rotanmyrkkyä lihapullia postilaatikkoihin tolpan juureen.  Se on minun tontin puolella.  Loppuu tai vähenee koirien kuseminen siihen  🤣🤣🤣🤣🤣

Paitsi ettei rotanmyrkkyä ole voinut ostaa enää vuosiin, tomppeli 😂

Juujuu, on varastoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattuako se sinulle kuuluu. Minun koira on minun ongelma.

Vierailija
164/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan hengenahdistusta ja voimakkaita pelkotiloja noista koiranvihaajista. Onko niiden pakko liikkua ihmisten ilmoilla? Kuka korvaa jos ja kun joudun sairaalaan?

Vedä ittes kiikkuun, problem solved 😊

Samalla logiikalla myös te naisten ja koirien vihaajat voisitte vetää itsenne kiikkuun ja kas, maailma olisi paljon parempi paikka. 

Vierailija
165/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen vaihtoehto on jättää autoon ja on helle (eli autoon jättäminen ei ole vaihtoehto eikä laillista).

Mielestäni koira pitää lenkittää  ja kaupassa käydä eri aikaan. Ihmiset on laiskoja.

Lenkitätkö sä koiria autolla????

Meillä lenkit tehdään kävellen tai juosten. Jos ollaan koiran kanssa autossa, silloin ollaan reissussa. Ja helteellä koiraa ei voi jättää autoon kauppareissun ajaksi, kuten hyvin tiedät.

KESKITY! hän kirjoitti ERI AIKAAN.

Vierailija
166/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelkoot kauppiaan, joka on koirat sallinut, kanssa, ei muiden asiakkaiden. 

Meilläkin ei missään ruokakaupassa saa koiria tuoda sisälle.  Kyllähän jos kauppiaalle alkaa satelemaan valituksia niin se loppuu ja elukat jätetään kotiin. 

Jaxuhali sulle, koska meillä puolestaan saa kaikkiin kolmeen. Mitä ajattelet tehdä asialle? 

Onneksi minulla on aina terästettyjä koiran makupaloja taskussa. Kun katseesi harhautuu maitohyllyyn, niin namia saa koirasi.

Nettipoliisille ilmoitettu.

Ilmoita minutkin. Minä vien rotanmyrkkyä lihapullia postilaatikkoihin tolpan juureen.  Se on minun tontin puolella.  Loppuu tai vähenee koirien kuseminen siihen  🤣🤣🤣🤣🤣

Paitsi ettei rotanmyrkkyä ole voinut ostaa enää vuosiin, tomppeli 😂

Juujuu, on varastoa. 

Keksi nyt äkkiä joku muu myrkky. Paitsi ettei sellaisia ole, joten pare keksiä pirun hyvä 😂

Vierailija
167/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla kaupassa jollakin oli piski kärryissä ja se elukka sai  turkin ravistelu puuskan keskellä heviosastoa.Hyi!

Esim.irtonaiset kaalit oli muutaman kymmenen cm päässä.

Ennenkuin kaalit on kaupassa ne on pyörineet monenlaisissa paikoissa ja käsissä.

Vierailija
168/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ruoat voi tilata kotiin S-Kaupat sovelluksella tai Woltilla josta saa K-kaupan tuotteita. Ruokaa myydään myös muissa verkkokaupoissa kuten Tokmanni, Fiksuruoka ja mitä näitä nyt on. 

Suosittelen lämpimästi kaikkia joita muut ihmiset lapsineen, koirineen ja päihtymystiloineen tilaamaan ruokakassit suoraan kotiovelle. 

Säästyy kaikkien hermot. 

Itse en muista milloin viimeksi kävin kaupassa. 

Miksei ne koiranomistajat tilaa kotiin? Silloin voisi olla sen koiran kanssa ihan rauhassa kotona.

Koska koira tarvitsee lenkin. Aion huomenna kokeilla ruokakauppaa koiran kanssa. En ole kokeillut.

Vonko minä tulla sinne samalla lampaani kanssa. Mitä eroa ?

Kauppias ei tykkää lampaista. Tuskin lammaskaan tykkää kaupasta toisin kuin koira. 

Onko susista moneen kertaan rutsatut sikinsokin sudet saatu jalostetuksi sellaisiksi elukoiksi että tykkäävät kaupassa käynnistä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Itse asiassa jotkut tykkää, ei kaikki. Yleensä koira lähtee mielellään joka paikkaan omistajansa kanssa, ainakin mieluummin kuin jää yksin. 

Älä naurata että eläin muka tykkäisi olla kärryssä ihmisvilinässä.   Mikä muu eläin mahtaisi oikein tykätä...ehkä sika 🤣🤣🤣

Meidän kylällä ei ole ihmisvilinää ja toisekseen nää on tottuneet siihen, että ympärillä on paljon vieraita ihmisiä. Voit yllättyä, mutta muitakin, kuin opaskoiria voi kouluttaa. On koiria, kuten omat, jotka reissaa ympäri maailmaa ja on pomminvarmoja joka tilanteessa. Niille kauppa on todella rauhallinen ympäristö. 

Pomminvarmaa koiraa, mitään muuta eläintä tai edes ihmistä Ei OLE olemassakaan. Niin on ne "pomminvarmat" koirat vain ihmisiä purreet ja jopa tappaneet. 

Opaskoiria kaupassa perusteltiin täällä sillä, että ne on koulutettu. Ja nyt sä tulet sanomaan, ettei koulutuksella olekaan merkitystä. Koittakaa nyt päättää. 

Kai sä nyt ymmärrät opaskoiran ja lemmikin eron? 

Vierailija
169/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein kuvittelet? Jos on koira mukana, kaupassa tai missä vain, niin jollain tasolla keskityn siihen aina. Älä edes kuvittele etten huomaisi lähestymistäsi tai koirani reaktiota siihen. Tavallaan hyvä, jos toimit paikassa, jossa on noin paljon ihmisiä ympärillä ja kameravalvonta, takuuvarmasti jäät kiinni.

Vierailija
170/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Vihaan myös sinun koiraasi, jolloin se on myös minun ongelmani.

Vierailija
171/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako sinua kuinka paljon, että kävelin koiran kanssa parin kilometrin päähän kauppaan, jossa on koira kärryt ja nostin koirani sinne. Käytiin ostamassa koiralle puruluita 

Minua haittaa koirat kaupassa, sillä olen vakavasti allerginen koirille. Pahimmassa tapauksessa se sinun koirasi aiheuttaa minulle sairaalareissun. Olet itsekäs. 

No älä koske siihen koiraan.

Ei tarvitse koskea, koirarodusta riippuen saan oireita jo lähietäisyydellä. Jos joku lapsi vaikka sattuu koiraa lähellä silittelemään, niin hilse pölisee ja saan oireita. 

No voi että. Oletko ihan aikuinen ihminen? Tukehdu sitten oireisiisi jos noin avuton olet. 

Jos on noin allerginen, kannattaa syödä estolääkitystä. 

Mä.olen leppä- ja koivuallerginen, mutta en ole syyttelemässä puita, enkä vaatimassa, että ne pitää kaikki hävittää, vaan popsin lääkkeeni ja kärsin aikani. Elämä on. 

Joo, tykkäisit varmaan, jos joku laahaisi kauppaan leppää ja koivua vain ihan koska voi ja saisit siitä oireita. Kaupat on kuitenkin ensisijaisesti ihmisille. 

Voi että kun tästä maailmasta ei saa poistettua kaikkia itselleen ikäviä asioita. Jaxuhali 🤗 

Vierailija
172/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun lapset on siis sun naapurin ongelma? Tämä selvä. 

Vierailija
173/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käyn Akitani kanssa kaupassa. Se ei kuulu sinulle.

Koirarodut kirjoitetaan pienellä, mutta koiraihminen ei osaa oikeinkirjoitusta, yllätys. 

Vierailija
174/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin, mistäpä minä sen tietäisin. Vihaan koiria, kaikkia, poikkeuksetta. 

Vierailija
175/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hei, mä vihaan sua, joten olet mun ongelmani. Arvaa, mitä kannan mukanani? Sen lisäksi että toisessa kädessä muutamakymmenen geetä puruvoimaa. Tuu käymään ovella juttelemassa, jos on asiaa. Muuten kannattaa olla ihan hipi hiljaa. 

Vierailija
176/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kerrat olen väistellyt paskakasoja kaupan käytävillä, hyi helvetti. Jos ottaa koiran, niin opettakaa ne olemaan edes kauppareissun ajan yksin kotona, tai älkää ottako koiraa. Ja jos aika ei riitä ulkoiluttaa elukkaa kuin kauppareissulla, niin miksi se koira piti ottaa? 

ÄLÄ VALEHTELE !

Vierailija
177/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin, mistäpä minä sen tietäisin. Vihaan koiria, kaikkia, poikkeuksetta. 

On ne. Arvaa, mitä tapahtuu kun seuraavan kerran ne tulee tänne? Annan karkkia! 

Vierailija
178/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hei, mä vihaan sua, joten olet mun ongelmani. Arvaa, mitä kannan mukanani? Sen lisäksi että toisessa kädessä muutamakymmenen geetä puruvoimaa. Tuu käymään ovella juttelemassa, jos on asiaa. Muuten kannattaa olla ihan hipi hiljaa. 

Kappas, koiraihminen alkoi uhkailemaan. No, ei yllätä. Koiruli taitaa olla sulle munanjatke. Kuka on noin lapsellinen? "Mun iskä on vahvempi kuin sun iskä, vää, vää... "

Vierailija
179/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha nyt. Nyt mennyt hieman överiksi.

Vierailija
180/198 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran pitää antaa valita kaupassa, mitä se haluaa syödä. Ei kaveria voi uloskaan siksi aikaa jättää.