Miksi koira pitää viedä kauppaan?
Miksi? En keksi yhtään järkevää syytä, vaikka kuinka mietin.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
ihan samaa oon ihmetelly lapsista, ne kauppaan tuodut koirat sentään yleensä osaavat olla hiljaa
Lapset ei pöllyytä hilsettä ja karvoja saatika läähätä ja kuolaa ympäriinsä.
Kuka on käskenyt sua viemään koiran kauppaan?
Vierailija kirjoitti:
Koska koiraa ei saa jättää autoon kesällä. Voit olla koiran kanssa kahdestaan menossa mökille ja pakko ostaa ruokaa matkalla. Vaihtoehdot on koira mukaan tai syöt sammalta mökin pihasta.
Ei sitte tuu mieleen käydä etukäteen kaupassa?! 😂 kylmälaukku on vanha keksintö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska käytän koiran samalla lenkillä kun käyn kaupassa, katsos kun kaikki ei ole työttömiä loisia joilla on kaikki päivät aikaa käyttää koiraa tai käydä kaupassa.
Miksi alat heti haukkumaan ja tekemään lapsellisia oletuksia? Mikä vika on asiallisessa keskustelussa?
Oliko mielestäsi asiallista haukkua työttömiä loisiksi? -eri
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Ap:n mielestä sokean haahuilla kaupassa ilman opaskoiraansa? Jos sulla on tuollainen asenne, niin se on oikeus ja kohtuus, että sokea tökkäisee ihan kunnolla sinua sillä valkoisella kepillään.
Kaikki sokeita? Nekin, jotka istuttaa koiransa kärryyn?! Opaskoiran tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska käytän koiran samalla lenkillä kun käyn kaupassa, katsos kun kaikki ei ole työttömiä loisia joilla on kaikki päivät aikaa käyttää koiraa tai käydä kaupassa.
Olisit jättänyt koirulin ostamatta kun se noin sua vaivaa
Jospa koira on juuri se joka varastettiin kaupan koiraparkusta juuri silloin kun olit itse kaupassa hakemassa mustin murkinaa.
Vierailija kirjoitti:
Monet kerrat olen väistellyt paskakasoja kaupan käytävillä, hyi helvetti. Jos ottaa koiran, niin opettakaa ne olemaan edes kauppareissun ajan yksin kotona, tai älkää ottako koiraa. Ja jos aika ei riitä ulkoiluttaa elukkaa kuin kauppareissulla, niin miksi se koira piti ottaa?
Oikein monet kerrat. Niin varmaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin katselen kaupassa koiria kuin kirkuvia kakaroita. Koirat eivät tuhoa irtokarkkeja eikä paistopisteen tuotteita toisin kuin kakarat.
Näin juuri. Ja ne kaapukansan kakarat vasta meluavatkin! Niitä pitää vääntää yksi per vuosi eli hirveä lauma mukana mammoilla huutavia penskoja. Räkä valuu nenästä ja lähmäsormilla tökkivät kaikkea ja se ei kiinnosta näitä äitejä tippaakaan miten käyttäytyvät.
Tuota olen aina ihmetellyt. Koira on laumaeläin ja tarvitsee laumaa koko ajan.