Miksi koira pitää viedä kauppaan?
Miksi? En keksi yhtään järkevää syytä, vaikka kuinka mietin.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen vaihtoehto on jättää autoon ja on helle (eli autoon jättäminen ei ole vaihtoehto eikä laillista).
Mielestäni koira pitää lenkittää ja kaupassa käydä eri aikaan. Ihmiset on laiskoja.
Lenkitätkö sä koiria autolla????
Meillä lenkit tehdään kävellen tai juosten. Jos ollaan koiran kanssa autossa, silloin ollaan reissussa. Ja helteellä koiraa ei voi jättää autoon kauppareissun ajaksi, kuten hyvin tiedät.
KESKITY! hän kirjoitti ERI AIKAAN.
Lue tarkemmin. Nyt sulla menee kommentit ihan pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla kaupassa jollakin oli piski kärryissä ja se elukka sai turkin ravistelu puuskan keskellä heviosastoa.Hyi!
Esim.irtonaiset kaalit oli muutaman kymmenen cm päässä.
Ennenkuin kaalit on kaupassa ne on pyörineet monenlaisissa paikoissa ja käsissä.
Vihannekset kasvaa ulkona, miettikääpä linun- ja kärpästen kakkoja ja avllakin on esitetty väitteitä, että viljelijä levittää koko perheen ripulit viljelyksilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla kaupassa jollakin oli piski kärryissä ja se elukka sai turkin ravistelu puuskan keskellä heviosastoa.Hyi!
Esim.irtonaiset kaalit oli muutaman kymmenen cm päässä.
Ennenkuin kaalit on kaupassa ne on pyörineet monenlaisissa paikoissa ja käsissä.
Vihannekset kasvaa ulkona, miettikääpä linun- ja kärpästen kakkoja ja avllakin on esitetty väitteitä, että viljelijä levittää koko perheen ripulit viljelyksilleen.
Eikö tuotteet ole pakattu ja ne, jotka ei, pestään tai käsitellään? Vai syöttekö te ne pesemättä 🤮🤮🤮🤮💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kerrat olen väistellyt paskakasoja kaupan käytävillä, hyi helvetti. Jos ottaa koiran, niin opettakaa ne olemaan edes kauppareissun ajan yksin kotona, tai älkää ottako koiraa. Ja jos aika ei riitä ulkoiluttaa elukkaa kuin kauppareissulla, niin miksi se koira piti ottaa?
ÄLÄ VALEHTELE !
Eli, jos aika ei riitä ulkoiluttaa koiraa muualla kuin kaupassa, niin mikä siinä on valhe?
Vierailija kirjoitti:
Koirat pitäisi hävittää kaupungeista. Vain mielisairaat ottaa rakkeja.
Onko sinullakin siis koira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vattuako se sinulle kuuluu. Minun koira on minun ongelma.
Ei ole. Vihaan myös sinun koiraasi, jolloin se on myös minun ongelmani.
Hei kun nyt tykkäät ottaa muiden ongelmia harteillesi, niin voisitko vähän jeesata, kun ollut vaimon kanssa vähä hankalaa, lähinnä makuuhuoneessa, viime aikoina? Helpottaisi jos ottaisit tästäkin koppia. Kiitos jo etukäteen.
Naapurisi, Toni
Laita tulemaan tänne. Tuskin siitä apua on, kun ongelma olet sinä, mutta voin yrittää.
Onko tämä aina tää sama koiravihaaja, jauhaa koirista kaupoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hei, mä vihaan sua, joten sä olet mun ongelmani. Arvaa, mitä kannan mukanani? Sen lisäksi että toisessa kädessä muutamakymmenen geetä puruvoimaa. Tuu käymään ovella juttelemassa, jos on asiaa. Muuten kannattaa olla ihan hipi hiljaa.
Olet outo ja pelottava. Se voi olla tarkoituksesikin, mutta tulee linnakundivibat.
Tää ketju kyllä kertoo kaiken tarpeellisen tän palstan keskustelun tasosta. Miksi käytin aikaani tämän lukemiseen?
Taidan sulkea palstan pysyvästi ja lähteä koirani kanssa kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
ihan samaa oon ihmetelly lapsista, ne kauppaan tuodut koirat sentään yleensä osaavat olla hiljaa
Niin en tiedä. Sitä on aika nopeasti jos jonkinlaista viranomaista ovella, kun alat päinsä jättämään pieniä tenavia.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kyllä kertoo kaiken tarpeellisen tän palstan keskustelun tasosta. Miksi käytin aikaani tämän lukemiseen?
Niin, olisit voinut käyttää senkin ajan lemmikkisi hyvinvointiin, mutta ei. Viet sen sen sijaan kauppaan, itsekkyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hei, mä vihaan sua, joten sä olet mun ongelmani. Arvaa, mitä kannan mukanani? Sen lisäksi että toisessa kädessä muutamakymmenen geetä puruvoimaa. Tuu käymään ovella juttelemassa, jos on asiaa. Muuten kannattaa olla ihan hipi hiljaa.
Kappas, koiraihminen alkoi uhkailemaan. No, ei yllätä. Koiruli taitaa olla sulle munanjatke. Kuka on noin lapsellinen? "Mun iskä on vahvempi kuin sun iskä, vää, vää... "
Ei, kun voi tulla ovelle juttelemaan, niin kun mies miehelle. Enkä uhkaillut, vaan kerroin sulle faktat. Et voi väittää, ettet tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, koiraihminen alkoi uhkailemaan. No, ei yllätä. Koiruli taitaa olla sulle munanjatke. Kuka on noin lapsellinen? "Mun iskä on vahvempi kuin sun iskä, vää, vää... "
Joo. Tämä nyt oli. Olen koiraihminen täysin. Ei riitä ymmärrys näille, ketkä vastustavat suurinpiirtein koirien olemassa oloa. Eikä myöskään tälle kommentoijalle. Ei ole koiran asia puuttua ihmisten välisiin tilanteisiin. On tressaavaa. Vastuullinen koiranomistaja suojelee omaansa sellaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olisit voinut käyttää senkin ajan lemmikkisi hyvinvointiin, mutta ei. Viet sen sen sijaan kauppaan, itsekkyyttäsi.
Mäkin lähden kauppaan kolmen koirani kanssa. Yksi on husky, jolla just karvanlähtö 😂 Soriiiiii
mitä väliä kerran jos se koira on hyväkäytöksinen eikä pidä mitään meteliä tai sotke yms ja istuu kiltisti siinä koirakärryssä? Vai ajatellaanko tässä automaattisesti että kaikki koirat paskoo ja likaa kaiken ja syö hyllyiltä ja nuolee ruokia? Aika monta kertaa tullut todistettua että on lapsia tai muuten vaan sikamaisia ihmisiä jotka tekee jotain noista. Enemmän se kirkuva lapsi rasittaa ja onhan noita nähty kun silmä välttää niin jonkun rakkauden hedelmä on tonkimassa kuolaisilla sormilla irtokarkkilaareja.
Vertailun vuoksi vain että onko se koira kärryissä nyt sittenkään niin likainen ja häiritsevä ja ällöttävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tämä nyt oli. Olen koiraihminen täysin. Ei riitä ymmärrys näille, ketkä vastustavat suurinpiirtein koirien olemassa oloa. Eikä myöskään tälle kommentoijalle. Ei ole koiran asia puuttua ihmisten välisiin tilanteisiin. On tressaavaa. Vastuullinen koiranomistaja suojelee omaansa sellaisilta.
Ei sitä haittaa yhtään puuttua, sehän vaan leikkii 😂 Huoli pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun voi tulla ovelle juttelemaan, niin kun mies miehelle. Enkä uhkaillut, vaan kerroin sulle faktat. Et voi väittää, ettet tiennyt.
Edelleen vihaan sun koiraa.
Hei kun nyt tykkäät ottaa muiden ongelmia harteillesi, niin voisitko vähän jeesata, kun ollut vaimon kanssa vähä hankalaa, lähinnä makuuhuoneessa, viime aikoina? Helpottaisi jos ottaisit tästäkin koppia. Kiitos jo etukäteen.
Naapurisi, Toni