Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöyristytkö tytöttelystä? Oli sulla ikää 15 tai 45.

Vierailija
24.06.2026 |

Nyt ei ole kyse oletko Linnea metsässä, vaan ylipäätään tytöttelystä. (Siitä ketjusta sain kyllä tämän ketjun aiheen)

 

Mua ärsyttää naisena naisten tekemä miesten liiallinen kontrolloiminen. Sitä harrastaa feminístiset, verbaalisesti ylisukkelat ja tiedoatavat naiset jotka eivät tee virheitä puheessaan - mutta jotka vaativat täydellisyyttä muilta.

 

Mua on tytötelty niin kauan kuin muistan. Tytöttelijöinä eivät ole olleet irstaat lähmäkkeet, vaan mukavat ja itseäni kunnioittavat, iloiset miehet. Se on ollut lämmintä ja hauskaa rupattelua.

 

Newaflash: Miiehet muuten pojittelevat toisiaan: "laitetaan tää korjaamon pojille tehtäväksi"/kyllä ne huollon pojat tän hoitaa." Ja puhuessa viitataan 20-60-vuotiaisiin miehiin. 

 

 

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään loukkaannutaan ja otetaan itseensä ihan pikkujutuista, hyvin harvoin kukaan mitään pahaa sillä tarkoittaa jos tytöksi sanoo.

Kyllä. Tää sanoihin takertuminen on kehittynyt ihan 20 vuoden sisään. 

 

-Et saa suruvalitella kuin oikeilla sanoilla - ymmmärrän joo, sureva on heikoilla ja muistaa sanat vuosien päähän, mutta ehkä tärkeintä on että tunne välittyy?

 

-Et saa onnitella raskausmahasta/ et saa kysyä kuinka jalka voi, vaan puhua koko ihmisen voinnista. No joo, et, mutta mitäs jos vaan katsottaisiin sanoja sormien läpi?

 

Armeliaisuutta toisillemme! Kyllä jos joku haluaa olla oikeasti töykeä, se välittyy sit muutenkin.

Yleensä nämä "mitään ei nykyään saa enää sanoa"- ihmiset ovat nimenomaan niitä, jotka haluaisivat edelleen olla töykeitä ja ilkeitä. On ihan hyvä, että kokevat hiukan sosiaalista painetta siitä, ettei mitä vain sovi möläyttää.

Mä taas näen tän tarkan puhumisen vaatimuksen lähes vaarallisena, vaikka itse yritän puhua tarkkaan. Kun tärkeintä on se muu olemus, lämpö ja vuorovaikutus, jolloin ronski vitsi ei tunnu pahalle. 

 

Kun päinvastoin olen lopen kyllästynyt seuraamaan vierestä naisporukan vatvomista "mitä se sillä tarkoitti, olipa tönkösti sanottu" jonkun miehen ihan harmittomaan heittoon. 

 

Olen elänyt 80-lukua, jolloin puhuttiin ronskimmin, mutta käyttäydyttiin tilastojenkin valossa rauhallisemmin. Se ronskin iloinen puhe ei tarkoittanut niin paljon kuin tänä päivänä, jolloin pitää kävellä munankuorilla, ahdistutaan ties mistä jne.ja yhteiskunta on nykyisin oikeesti levottomampi.

Aa, itse taas muistan 80-luvun nuoruudesta nimenomaan sen ahdistavan tunnelman, kun miehet puhuivat töissä meidän nuorten naisten "avuista" hyvinkin suoraan huumorin varjolla, muistan kun piti tarkoituksella esim. pukeutua peittävästi kesäkuumalla ja tiedettiin ne tietyt tyypit, kenen kanssa ei saanut jäädä kahden vaikka varastolle, kun olivat takapuolessa ja tisseissä kiinni. Minusta tapakulttuuri tällaisten asioiden kohdalla on siistiytynyt ihan valtavasti.

Vierailija
42/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään loukkaannutaan ja otetaan itseensä ihan pikkujutuista, hyvin harvoin kukaan mitään pahaa sillä tarkoittaa jos tytöksi sanoo.

Kyllä. Tää sanoihin takertuminen on kehittynyt ihan 20 vuoden sisään. 

 

-Et saa suruvalitella kuin oikeilla sanoilla - ymmmärrän joo, sureva on heikoilla ja muistaa sanat vuosien päähän, mutta ehkä tärkeintä on että tunne välittyy?

 

-Et saa onnitella raskausmahasta/ et saa kysyä kuinka jalka voi, vaan puhua koko ihmisen voinnista. No joo, et, mutta mitäs jos vaan katsottaisiin sanoja sormien läpi?

 

Armeliaisuutta toisillemme! Kyllä jos joku haluaa olla oikeasti töykeä, se välittyy sit muutenkin.

Yleensä nämä "mitään ei nykyään saa enää sanoa"- ihmiset ovat nimenomaan niitä, jotka haluaisivat edelleen olla töykeitä ja ilkeitä. On ihan hyvä, että kokevat hiukan sosiaalista painetta siitä, ettei mitä vain sovi möläyttää.

Mä taas näen tän tarkan puhumisen vaatimuksen lähes vaarallisena, vaikka itse yritän puhua tarkkaan. Kun tärkeintä on se muu olemus, lämpö ja vuorovaikutus, jolloin ronski vitsi ei tunnu pahalle. 

 

Kun päinvastoin olen lopen kyllästynyt seuraamaan vierestä naisporukan vatvomista "mitä se sillä tarkoitti, olipa tönkösti sanottu" jonkun miehen ihan harmittomaan heittoon. 

 

Olen elänyt 80-lukua, jolloin puhuttiin ronskimmin, mutta käyttäydyttiin tilastojenkin valossa rauhallisemmin. Se ronskin iloinen puhe ei tarkoittanut niin paljon kuin tänä päivänä, jolloin pitää kävellä munankuorilla, ahdistutaan ties mistä jne.ja yhteiskunta on nykyisin oikeesti levottomampi.

Minä taas en näe ollenkaan vaarallisena sitä, että ihminen joutuu hiukan miettimään, mitä voi missäkin tilanteessa sanoa. Kun peruskäytöstavat on hallussa niin ko. tilanteita tulee eteen tositosi harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista muuten, että kaikkia naisen eri ikiä ja rooleja käytetään vähättelyyn.

Tytöt, mummot, tädit. Nuohan on kaikki positiviisia merkitykseltään alunperin.

Mä olen ollut päiväkotityössä, enkä koskaan hermostunut kun mua täditeltiin.

Toki jos putkimies sanoisi mua tädiksi, voisin keski-ikäisenä naisena kohottaa kulmakarvojani. 

Vierailija
44/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepeä tytöttely voi olla hauskaa, myös naisten kesken. Mutta lähes poikkeuksetta se ei ole sitä, vaan mallia ”kuules tyttö… blää blää kyllä minä tiedän”.

N45

Vierailija
45/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minua koskaan haitannut, vaikka olen feministinen monella tavalla. Pojittelen samoin miehiä ilman mitään halventavaa merkitystä.

 

Vanhat ihmiset puhuvat usein toisistaan tyttöinä ja poikina.

 

t. Varsin iäkäs jo

Vierailija
46/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

61-vuotiaana tytöteltiin. En nyt kauheasti ihmettele, tyttömäinen olemus on. Ei täti-tyyliä eli lyhyeksi nypittyä värjättyä tukkaa tai lisäkiloja joka puolella. Liikun kuin parikymppiset, olen iloinen ja vilkas hoikka virkeä.

Iloisuutesi kyllä paistaa tosiaan kommentistasi.

Itserakkaus ja omahyväisyys siitä paistaa. Varmaan vastenmielinen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega kutsu mua tytöntylleröksi, kun olin 35. Loppui, kun kutsuin mummonmulkeroksi.

Vierailija
48/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään loukkaannutaan ja otetaan itseensä ihan pikkujutuista, hyvin harvoin kukaan mitään pahaa sillä tarkoittaa jos tytöksi sanoo.

Kyllä alentava "keitäs tyttö kahvit kun me tehdään oikeat työt" oli ihan yhtä loukkaavaa ennenkin, mutta silloin se oli vaan tapana. Minusta on ihan ok että nykyään ollaan tasa-arvoisempia ja esimerkiksi mainittuun kahvinkeittoon oletetaan pystyvän ihan kaikkien sukupuolesta riippumatta.

Mä ottaisin tämänkin mukavana vitsailuna, jos se miesten työ on oikeesti jotain ojankaivuuta, tai jota en olisi muutenkaan ihan into piukeena tekemässä. Jos et ole itse tunkemassa innoissasi sorakasan siirtoon, voit keittää kahvia, ja jos sulla on enemmän siihen aikaa.

 

Eri asia jos työtehtävät olis miehillä ja naisilla samanlaiset jossain toimistossa - siltikin tuo ois sellainen mukava repliikki, ja olisin varma että ne miehet keittää toisessa tilanteessa kahvinsa itsekin.

Jos sorakasa siirtyy kaivurilla niin voin hyvin mennä lapiomieheksi tai olla se neljäs seisoskelija siinä kuopan reunalla. Tarjoutuisiko joku muu kahvinkeittoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään loukkaannutaan ja otetaan itseensä ihan pikkujutuista, hyvin harvoin kukaan mitään pahaa sillä tarkoittaa jos tytöksi sanoo.

Kyllä. Tää sanoihin takertuminen on kehittynyt ihan 20 vuoden sisään. 

 

-Et saa suruvalitella kuin oikeilla sanoilla - ymmmärrän joo, sureva on heikoilla ja muistaa sanat vuosien päähän, mutta ehkä tärkeintä on että tunne välittyy?

 

-Et saa onnitella raskausmahasta/ et saa kysyä kuinka jalka voi, vaan puhua koko ihmisen voinnista. No joo, et, mutta mitäs jos vaan katsottaisiin sanoja sormien läpi?

 

Armeliaisuutta toisillemme! Kyllä jos joku haluaa olla oikeasti töykeä, se välittyy sit muutenkin.

Yleensä nämä "mitään ei nykyään saa enää sanoa"- ihmiset ovat nimenomaan niitä, jotka haluaisivat edelleen olla töykeitä ja ilkeitä. On ihan hyvä, että kokevat hiukan sosiaalista painetta siitä, ettei mitä vain sovi möläyttää.

Mä taas näen tän tarkan puhumisen vaatimuksen lähes vaarallisena, vaikka itse yritän puhua tarkkaan. Kun tärkeintä on se muu olemus, lämpö ja vuorovaikutus, jolloin ronski vitsi ei tunnu pahalle. 

 

Kun päinvastoin olen lopen kyllästynyt seuraamaan vierestä naisporukan vatvomista "mitä se sillä tarkoitti, olipa tönkösti sanottu" jonkun miehen ihan harmittomaan heittoon. 

 

Olen elänyt 80-lukua, jolloin puhuttiin ronskimmin, mutta käyttäydyttiin tilastojenkin valossa rauhallisemmin. Se ronskin iloinen puhe ei tarkoittanut niin paljon kuin tänä päivänä, jolloin pitää kävellä munankuorilla, ahdistutaan ties mistä jne.ja yhteiskunta on nykyisin oikeesti levottomampi.

Minä taas en näe ollenkaan vaarallisena sitä, että ihminen joutuu hiukan miettimään, mitä voi missäkin tilanteessa sanoa. Kun peruskäytöstavat on hallussa niin ko. tilanteita tulee eteen tositosi harvoin.

Siinä vaan voidaan mennä tosikkouden puolelle, ja se saattaa aiheuttaa enemmän ristiriitoja, kuin vähentää niitä. Ja puheesta tulee aivan tajuttoman tylsää. 

 

Tai pääosin edellytän kaikilta kivaa puhetapaa ja oikea töykeys (mm.huorittelu) pois, mutta sellaista värikkyyttä, lisämaustetta, kömpelyyttä ja eri ikäkausien kerrostumaa saa olla. Varsinkin kun tiedän monien värikkäästi puhuvien olevan oikeesti hyviä ja kunnollisia ihmisiä.

Vierailija
50/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sanojasta ja tilanteesta. 
mies42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään loukkaannutaan ja otetaan itseensä ihan pikkujutuista, hyvin harvoin kukaan mitään pahaa sillä tarkoittaa jos tytöksi sanoo.

Kyllä alentava "keitäs tyttö kahvit kun me tehdään oikeat työt" oli ihan yhtä loukkaavaa ennenkin, mutta silloin se oli vaan tapana. Minusta on ihan ok että nykyään ollaan tasa-arvoisempia ja esimerkiksi mainittuun kahvinkeittoon oletetaan pystyvän ihan kaikkien sukupuolesta riippumatta.

Mä ottaisin tämänkin mukavana vitsailuna, jos se miesten työ on oikeesti jotain ojankaivuuta, tai jota en olisi muutenkaan ihan into piukeena tekemässä. Jos et ole itse tunkemassa innoissasi sorakasan siirtoon, voit keittää kahvia, ja jos sulla on enemmän siihen aikaa.

 

Eri asia jos työtehtävät olis miehillä ja naisilla samanlaiset jossain toimistossa - siltikin tuo ois sellainen mukava repliikki, ja olisin varma että ne miehet keittää toisessa tilanteessa kahvinsa itsekin.

Jos sorakasa siirtyy kaivurilla niin voin hyvin mennä lapiomieheksi tai olla se neljäs seisoskelija siinä kuopan reunalla. Tarjoutuisiko joku muu kahvinkeittoon?

Hyvä sinulle. Mutta suurin osaa naisista sora-ja lapiohommat ei kiinnosta, jos töissä on siistimpiäkin tehtäviä. 

Vierailija
52/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen yli 60v, kyllä ärsyttää tytöttely, tekisi mieli kysyä että, vittuiletko vai ? Eiköhän tässä jo aikuinen nainen olla.

Olet ruma ja kukaan ei pidä sinusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään loukkaannutaan ja otetaan itseensä ihan pikkujutuista, hyvin harvoin kukaan mitään pahaa sillä tarkoittaa jos tytöksi sanoo.

Kyllä. Tää sanoihin takertuminen on kehittynyt ihan 20 vuoden sisään. 

 

-Et saa suruvalitella kuin oikeilla sanoilla - ymmmärrän joo, sureva on heikoilla ja muistaa sanat vuosien päähän, mutta ehkä tärkeintä on että tunne välittyy?

 

-Et saa onnitella raskausmahasta/ et saa kysyä kuinka jalka voi, vaan puhua koko ihmisen voinnista. No joo, et, mutta mitäs jos vaan katsottaisiin sanoja sormien läpi?

 

Armeliaisuutta toisillemme! Kyllä jos joku haluaa olla oikeasti töykeä, se välittyy sit muutenkin.

Yleensä nämä "mitään ei nykyään saa enää sanoa"- ihmiset ovat nimenomaan niitä, jotka haluaisivat edelleen olla töykeitä ja ilkeitä. On ihan hyvä, että kokevat hiukan sosiaalista painetta siitä, ettei mitä vain sovi möläyttää.

Mä taas näen tän tarkan puhumisen vaatimuksen lähes vaarallisena, vaikka itse yritän puhua tarkkaan. Kun tärkeintä on se muu olemus, lämpö ja vuorovaikutus, jolloin ronski vitsi ei tunnu pahalle. 

 

Kun päinvastoin olen lopen kyllästynyt seuraamaan vierestä naisporukan vatvomista "mitä se sillä tarkoitti, olipa tönkösti sanottu" jonkun miehen ihan harmittomaan heittoon. 

 

Olen elänyt 80-lukua, jolloin puhuttiin ronskimmin, mutta käyttäydyttiin tilastojenkin valossa rauhallisemmin. Se ronskin iloinen puhe ei tarkoittanut niin paljon kuin tänä päivänä, jolloin pitää kävellä munankuorilla, ahdistutaan ties mistä jne.ja yhteiskunta on nykyisin oikeesti levottomampi.

Aa, itse taas muistan 80-luvun nuoruudesta nimenomaan sen ahdistavan tunnelman, kun miehet puhuivat töissä meidän nuorten naisten "avuista" hyvinkin suoraan huumorin varjolla, muistan kun piti tarkoituksella esim. pukeutua peittävästi kesäkuumalla ja tiedettiin ne tietyt tyypit, kenen kanssa ei saanut jäädä kahden vaikka varastolle, kun olivat takapuolessa ja tisseissä kiinni. Minusta tapakulttuuri tällaisten asioiden kohdalla on siistiytynyt ihan valtavasti.

Ehkä tässä ketjussa ei ole varsinaisesta limaisuudesta kyse.

Vierailija
54/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun jos joku vaivautuu tytöttelemään tällaista seitsemänkymppistä mummelia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä vanhat miehet pojittelee niin niille joskus nuoremmat miehet sanoo "älä sano pojaksi jos eti maksa viikkorahaa!" 😅 Ei toki kukaan pojittelusta suutu oikeasti.

 

M39

Vierailija
56/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään loukkaannutaan ja otetaan itseensä ihan pikkujutuista, hyvin harvoin kukaan mitään pahaa sillä tarkoittaa jos tytöksi sanoo.

Kyllä. Tää sanoihin takertuminen on kehittynyt ihan 20 vuoden sisään. 

 

-Et saa suruvalitella kuin oikeilla sanoilla - ymmmärrän joo, sureva on heikoilla ja muistaa sanat vuosien päähän, mutta ehkä tärkeintä on että tunne välittyy?

 

-Et saa onnitella raskausmahasta/ et saa kysyä kuinka jalka voi, vaan puhua koko ihmisen voinnista. No joo, et, mutta mitäs jos vaan katsottaisiin sanoja sormien läpi?

 

Armeliaisuutta toisillemme! Kyllä jos joku haluaa olla oikeasti töykeä, se välittyy sit muutenkin.

Yleensä nämä "mitään ei nykyään saa enää sanoa"- ihmiset ovat nimenomaan niitä, jotka haluaisivat edelleen olla töykeitä ja ilkeitä. On ihan hyvä, että kokevat hiukan sosiaalista painetta siitä, ettei mitä vain sovi möläyttää.

Mä taas näen tän tarkan puhumisen vaatimuksen lähes vaarallisena, vaikka itse yritän puhua tarkkaan. Kun tärkeintä on se muu olemus, lämpö ja vuorovaikutus, jolloin ronski vitsi ei tunnu pahalle. 

 

Kun päinvastoin olen lopen kyllästynyt seuraamaan vierestä naisporukan vatvomista "mitä se sillä tarkoitti, olipa tönkösti sanottu" jonkun miehen ihan harmittomaan heittoon. 

 

Olen elänyt 80-lukua, jolloin puhuttiin ronskimmin, mutta käyttäydyttiin tilastojenkin valossa rauhallisemmin. Se ronskin iloinen puhe ei tarkoittanut niin paljon kuin tänä päivänä, jolloin pitää kävellä munankuorilla, ahdistutaan ties mistä jne.ja yhteiskunta on nykyisin oikeesti levottomampi.

Minä taas en näe ollenkaan vaarallisena sitä, että ihminen joutuu hiukan miettimään, mitä voi missäkin tilanteessa sanoa. Kun peruskäytöstavat on hallussa niin ko. tilanteita tulee eteen tositosi harvoin.

Siinä vaan voidaan mennä tosikkouden puolelle, ja se saattaa aiheuttaa enemmän ristiriitoja, kuin vähentää niitä. Ja puheesta tulee aivan tajuttoman tylsää. 

 

Tai pääosin edellytän kaikilta kivaa puhetapaa ja oikea töykeys (mm.huorittelu) pois, mutta sellaista värikkyyttä, lisämaustetta, kömpelyyttä ja eri ikäkausien kerrostumaa saa olla. Varsinkin kun tiedän monien värikkäästi puhuvien olevan oikeesti hyviä ja kunnollisia ihmisiä.

Kuka sitten määrittelee tosikkouden. Itse en kuuntele mitään vammaista tyttöläppää näin aikuisena naisena ollenkaan, mutta en ole koskaan kuulut olevani millään tapaa tosikko.

Vierailija
57/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ja olen kuullut myös vastaavan "nätti tyttö" kommentin eikä käynyt mielessäkään, että siinä olisi jotain seksuaalista saati uhkaavaa.

Itsekin "pojittelen" miehiä aina välillä eikä siitäkään ole kukaan hernettä nenäänsä vetänyt.

Et voi olla tosissasi. Jos kävelet yksin pimeää metsätietä ja siihen tulee joku kaksi kertaa itsesi kokoinen äijä selittämään nätistä tytöstä, niin et näe tilanteessa mitään raiskauksen uhkaa? Ylipäätään kommentti ”nätti tyttö” asettaa sanojansa valta-asemaan: ”Olen sinua vanhempi, minulla on oikeus arvostella ulkonäköäsi.”

Sama kuin hintelä mies menisi vaikkapa kehonrakentajahomon kanssa hissiin ja tämä alkaisi selittää jotain ”nätistä pojasta”.

Vierailija
58/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi tuo Blake Lively -viestini poistettiin. Mutta tässä se video. Tässä on kahdenlaista naista, haastattelija Kjersti Flaa ja haastateltavat Blake Lively ja nainen-jonka-nimeä-en-muista. Kjerstillä pari aika kömpelöä kyssäriä, en itse kysyisi noin ("miltä tuntui pukea niitä hienoja vaatteita?" Öö?) mutta enemmän myötähäpeäni on haastateltavien kohdalla.

 

Haastateltavat ovat sanavalmiita, verbaalisesti taitavia naisia, mutta ignoorasivat kömpelön haastattelijan ja puhuivat toisilleen. Jos tuo on naiseutta, niin en halua olla nainen. 

Se raskausmahasta onnittelu tulee tuossa ihan alussa. 

Vierailija
59/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan sanojasta ja tilanteesta. Jos vaikka isolla parkkipaikalla joku vieras keski-ikäinen mies huutaisi, että kuules tyttö!, niin en vastaisi kovin kauniisti.

Sen sijaan jos naapurin 80v pappa sanoo minua tytöksi, se on pikemminkin välittämisen osoitus ja hellyyttävää. Hän kun on tuntenut minut aivan pikkulapsesta saakka. 

Olen viisikymppinen

Vierailija
60/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sellaista tytöttelyä SINULLA, ap. Muuten ihan vain muitin virkistämiseksi: haistapapaska!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi