Mies tuli vastaan metsässä.
Kommentit (15)
Kyllä minulla ainakin tulee suomalaista MIESTÄ ikävä jos kohtaisin metsässä vaikkapa karhun.
Minusta suomalainen MIES on ihana, paras.
Näin miehen kykkivän pensaan takana, sanoi että mustikoita etsii tässä ja mitäs se noin nätti tyttö täällä metsässä yksin tekee. Kiljaisin ja juoksin karkuun.
Missään tapauksessa ei saa juosta karkuun!
Pysy rauhallisena, peräänny, älä katso silmiin ja jos mies tulee lähelle, leiki kuollutta.
Mua on pari kertaa tullut vastaan marjastamassa tai sienestämässä oleva mies vaimonsa kanssa. Missähän metsissä näitä niljakkaita miehiä mahtaa pyöriä suurin joukoin kun en ole ikinä nähnyt.
Minä olen kieltänyt mieheltäni vastan kanssa leikkimisen, koska kerran näin, että hän tuli vastaan. En vanno, etteikö käy tekemässä sitä salaa metsässä.
Syysi spämmätä näitä älyvapaita aloituksia?
hui. Tarvitsitko terapiaa tapahtuneen jälkeen?
Olin metsässä kun näin miehen, rupesin kiljumaan ja soitin häkeen.poliisi tuli ja pamputti ukon.
Kyllä mies on syytä kiertää 100m päästä eikä silmiin saa katsoa missään tapauksessa. Pitää pysyä rauhallisena ja välttää äkkinäisiä liikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Olin metsässä kun näin miehen, rupesin kiljumaan ja soitin häkeen.poliisi tuli ja pamputti ukon.
Oikeasti tilanne meni niin, että sait kohtauksen nähtyäsi minut ja soitin valkotakkiset paikalle, sen jälkeen he veivät sinut hoitoon todettuaan paikalla sinun kärsineen psykoosikohtauksesta.
Parane pian.
T: metsässä ollut mies
Feminatsit voisivat alkaa elämään sanojensa mukaan : aina pakoon, kun näkyy mies. Olkoon sit metsä, katu, tori, työpaikka tai kauppa. Mielellään myös netistä karkuun.
Wautsi miten hyvä vitsi.