"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???
Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!
Kommentit (1049)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?
Miksi vanhoja miehiä sanotaan ukoiksi?
Poliisit paikalle ja sanoja putkaan?
Pitääpäs muistaa ensi kerralla tuo.." minäpäs noin kurttuinen vanha ukko metsässä tekee?"
Vois myös sanoa: miten noin hintelä mies uskaltaa yksin metsässä...
Miksi naisilla on tarve loukata? Menikö noin tunteisiin?
Jos mies on hintelä, niin miksi tosiasian kertominen on loukkaus?
Vain autistilla on tarve töksäytellä asioita, jotka tunnetusti yhteiskunnassa pidetään negatiivisena!!
Vierailija kirjoitti:
Miten tätä vieläkin veivataan? Ei voi olla niin vaikea konsepti tajuta mistä on kyse. Kyllä. Minäkin valitsen karhun. Aina.
Tämä on ainut ketju missä setämiehet ja muut alamittaiset incelit saavat edes jonkinlaista huomiota naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tätä vieläkin veivataan? Ei voi olla niin vaikea konsepti tajuta mistä on kyse. Kyllä. Minäkin valitsen karhun. Aina.
Jos et halua kohdata miehiä tai karhuja, älä mene sinne, missä niitä liikkuu jookosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo uhkaava kommentti eikä yksin liikkuvasta naisesta vitsiä nähnytkään. Miehet ei vaan tajua, että tällaista naisten elämä on ollut vuosikymmenet, silmät selässä ja avaimet käsissä on liikuttava taatakseen turvallisuutensa.
Meillä sentään on ollut 25 v isoja mustia koiria, joiden kanssa on iltapimeälläkin uskaltanut kävellä.
Ihan yhtä vaarallista ulkona on miehelle
Hyvin rauhallista on molemmille. Olen asunut Helsingissä 43 vuotta, ja 80-luvulla tuli pari kertaa turpiin. Pultsareita ja aggressiivisia juoppoja oli joka paikassa. Nykyään on aika fiksua ja rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.
Ei osunut, vaan haukkui miehiä julkisesti ja kaikki (minä mukaan lukien) ei siitä oikein tykkää.
Ei todellakaan haukkunut kaikkia miehiä vaan niitä jotka puhuivat asiattomasti!
Ei ole fiksua nimitellä LIMAISEKSI ketään ihmistä ja siitä on tässä ketjussa pohjimmiltaan kyse, ei muusta!
Tässä ketjussa miehet suurentelvat tai väheksyvät asiaa. Jotkut kokevat, että Linnea pitää kaikkia miehiä limaisina toiset eivät taas nää miesten käytöksessä mitään häiritsevää!
Jutussa mainittujen miesten käytöksessä oli korkeintaan tyylirikko. Ei todellakaan siis mitään Ylen otsikon arvoista.
Yleisesti taas varmasti jostain löytyy oikeasti paheksuttavaa ja rikollisia kun miehiä. Ja naisia.
Jutussa selvästi yleistettiin miehet, vaikka pehmentäväkin kohta oli.
Miksi syyllistyt, jos et ole tuollainen limamies? Minkä hän siis teki selväksi, ketkä niitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tätä vieläkin veivataan? Ei voi olla niin vaikea konsepti tajuta mistä on kyse. Kyllä. Minäkin valitsen karhun. Aina.
Jos et halua kohdata miehiä tai karhuja, älä mene sinne, missä niitä liikkuu jookosta.
Että miehet saa rauhassa sikailla joka paikassa ja olla luomakunnan kruununa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tätä vieläkin veivataan? Ei voi olla niin vaikea konsepti tajuta mistä on kyse. Kyllä. Minäkin valitsen karhun. Aina.
Jos et halua kohdata miehiä tai karhuja, älä mene sinne, missä niitä liikkuu jookosta.
Perussuomalaisten puoluekokous on oikein hyvä paikka. Siellä ei ole vielä miehiä näkynyt. Karhukin on tuopissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.
Siltä tosiaan vaikuttaa.
Olen pitkään seurannut tätä miesten mollaamista tällä palstalla, todella epäoikeudenmukaista ja ennakkoluuloista puhetta. Siksi en ihmettele, jos miehet loukkaantuvat tällaisista aika äärimmäisistä ja yleistävistä karhu-vertailuista ja reagoivat siihen. Ja eikös miehilläkin ole oikeus ilmaista tunteitaan, vai miten se olikaan? Onko tässä kohtaa taas kaksoisstandardi eri sukupuolille?
Etkö itse pysty sitä käsittämään, että tässä karhu-vertauksessa dissataan koko miessukupuoli, kaikki miehet, ja se on siinä vinoa.
Et ole sitten näköjään seurannut keskustelua ja n a i s v i h a s t a... jos jo katsoo aloituksia ei siellä paljon näy kuin naisia pilkkaava jm aloituksia. Joku vastaveto ONNEKSI on!
Kyllä tää mulla on siinä tapauksessa vastavedon vastaveto. Etkö muuten tiedä mihin nämä vastavedon johtavat? Islmiin
T. Eri
No sinähän aloit vastavetoon.... mihin se johtaa?
Islmiin
Koko keskustelu on täynnä kommenteja, että miehiä saa haukkua ja solvata rajattomasti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mäkin mieluummin kohtaisin karhun, suden, hirven tai supin mieluummin kuin Linnean.
Minkä veisit mieluiten sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tätä vieläkin veivataan? Ei voi olla niin vaikea konsepti tajuta mistä on kyse. Kyllä. Minäkin valitsen karhun. Aina.
Jos et halua kohdata miehiä tai karhuja, älä mene sinne, missä niitä liikkuu jookosta.
Jos haluat antaa itsestäsi fiksun kuvan, niin pidä turpasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?
Niin no, oikeasti siis nainen on käynyt paljon metsässä ja jokusen kerran kuullut t-sanan, mistä valittaminen noteerattiin valtionmedian ykkösuutisena.
Eikö häirinnästä siis mielestäsi saisi puhua jos sen kokijana on nainen, vieläpä nuori ja kaunis sellainen, vai mitä yrität sanoa?
En tiedä mistä puhut? Tämä keskustelu kuitenkin koskee keski-iän kynnyksellä olevaa vanhaapiikaa, joka on laittautuneena sievä. Ei kaunis.
Lisäksi tässä ei ole kyseessä häirintä, vaan t-sana.
Koko kommenttisi todistaa tän limaisen kultuurin olemassaolon. Uskomatonta, et on pokkaa olla noin törkeä ja samalla kuvitella puhua jotenkin miesten puolesta. Siis pahennat asenteita miehiä vastaan kaikin mahdollisin tavoin.
Ai Linnea on jo yli kolmekymppinen. Aika avoimesti kertoo is-nettisivuilla elämästään ja haasteistaan. Eipä mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.
Ei osunut, vaan haukkui miehiä julkisesti ja kaikki (minä mukaan lukien) ei siitä oikein tykkää.
Ei todellakaan haukkunut kaikkia miehiä vaan niitä jotka puhuivat asiattomasti!
Ei ole fiksua nimitellä LIMAISEKSI ketään ihmistä ja siitä on tässä ketjussa pohjimmiltaan kyse, ei muusta!
Tässä ketjussa miehet suurentelvat tai väheksyvät asiaa. Jotkut kokevat, että Linnea pitää kaikkia miehiä limaisina toiset eivät taas nää miesten käytöksessä mitään häiritsevää!
Jutussa mainittujen miesten käytöksessä oli korkeintaan tyylirikko. Ei todellakaan siis mitään Ylen otsikon arvoista.
Yleisesti taas varmasti jostain löytyy oikeasti paheksuttavaa ja rikollisia kun miehiä. Ja naisia.
Jutussa selvästi yleistettiin miehet, vaikka pehmentäväkin kohta oli.
Miksi syyllistyt, jos et ole tuollainen limamies? Minkä hän siis teki selväksi, ketkä niitä ovat.
Miten syyllistyn? Voin puolustaa oikeutta ja järkeä vaikkei se koskisi suoraan itseäni. Ne miehet eivät olleet mitenkään yksiselitteisen limaisia ja otsikossa yleistettiin kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mäkin mieluummin kohtaisin karhun, suden, hirven tai supin mieluummin kuin Linnean.
Minkä veisit mieluiten sänkyyn?
Miksi mietit kohtaamisesta sänkyynviemistä?? Veisitkö itse karhun??
Vierailija kirjoitti:
Koko keskustelu on täynnä kommenteja, että miehiä saa haukkua ja solvata rajattomasti?
B I N G O - sadas uhriutuva mies ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Koko keskustelu on täynnä kommenteja, että miehiä saa haukkua ja solvata rajattomasti?
Miksei saisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?
Joku ikääntyneempi mies yrittää olla kauniille näyttelijälle kohtelias ja sinä suutut, koska hän pitää mielestäsi naista "objektina". Itse et varmaan halua (etkä kenties saakaan) kuulla sellaista objektivointia, että joku mies pitäisi sinua kauniina? :)
Eikä kukaan nainen nykyään ole kotona hellan ääressä yksinomaan, enintään laittelemassa eineksiä uuniin. Tuo klisee on aikansa elänyt! Ne on töissä! Kotona jompikumpi puolisoista sitten väsää nopeasti jotain syötävää. Tätä on moderni elämä. Yllätys sinulle??
Ikään kuin joku kyseenalaistaisi tuon naisen oikeutta olla metsässä, kun kysyy, eikö häntä pelota siellä yksin. Usein ihmistä pelottaa yksinäisyys erämaassa. Onhan siellä petojakin, luulen, että mies viittasi niiden pelottavuuteen, ei itsensä tai muiden miesten.
Ylimalkaan, minun on vaikea uskoa, että raizkaamishaluinen mies lähtisi patikoimaan ja odottelemaan erämaahan yksinäistä naista raizkattavaksi. :D Eikös vaeltajat ole tervehenkisiä ja kuluttaa seksuaalienergiansa fyysiseen suorittamiseen?
Linnea on liian pelokas miesten suhteen. Näköjään tanssitreenitkään eivät rentouttaneet häntä ajattelemaan miehistä vähemmän pelokkaasti.
"Ylimalkaan, minun on vaikea uskoa, että raizkaamishaluinen mies lähtisi patikoimaan ja odottelemaan erämaahan yksinäistä naista raizkattavaksi. :D"
Tietoisku: raiskaajat eivät ole oma lajinsa, jonka koko elämä ja identiteetti pyörisi raiskaamisen ympärillä. Raiskaajat ovat perheenisiä, sinkkuja, työkavereita, saunakavereita, vaellusta harrastavia, urheilijoita, veljiä, isiä, enoja....
Raiskaajan otsassa ei lue "raiskaaja". Hän voi olla mies, joka harrastaa vaellusta, joka ei osaa ottaa pakkeja vastaan naisilta ja joka kokee, että hänellä on oikeus asioihin, joihin lain mukaan hänellä ei ole oikeus. Raiskaaja voi vaeltaa vaikka siellä erämaassa ihan erämaan takia, mutta sitten sopivassa tilanteessa kun kiinnijäämisen riski on pieni, päätyä väkivallan tekoon. Tai voi olla että sitä ennen hän ahdistelee lukuisia naisia, koska kokee että se on hänestä mukavaa eikä välitä miltä se muista tuntuu. Se myös antaa kivan vallan tunteen, kun näkee naisten ahdistuvan. Sitten voi tuntea olevansa voimakas, kun puuten elämässä on pomon persettä nuoleva luuseri ilman aitoa itsearvostusta.
Tämä tuntuu olevan yksi iso epäkohta yhteiskunnassamme. Varsinkin miesten on vaikea ymmärtää, että jossain tilanteessa "hyvä jätkä" voikin kyetä todella raakaan väkivaltaan ja raiskaajilla ja ahdistelijoillakin on harrastukset, kaverit ja suku.
En jaksa edes väittää vastaan. Kuinka monta erämaaraizkausta on tilastoissa, kaiva esiin ennenkuin tulet tänne tuollaista fantasioimaan. t. nainen 69 v
Vastahan oli muuten se Mira Luotinkin seks.rikos juttu, erämaassa..
Tuo edellisen pitkän kirjoituksen kirjoittaja kirjoitti täyttä asiaa, mikä siinä todella sinusta ei ollut oikein sanottu?
Ei raiskaajaa erota tavallisesti mitenkään päältäpäin. Suurin osa raiskauksista on myös läheisen tai tutun miehen tekemiä.
Paikka voi olla mikä vain, toki joko kotona tai sen miehen kotona varmasti yleinen skenaario.
Tilastoja voit itse varmastikin kaivella, jos niitä kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko keskustelu on täynnä kommenteja, että miehiä saa haukkua ja solvata rajattomasti?
B I N G O - sadas uhriutuva mies ketjussa!
Ei ole eka!
Päteekö myös lihavaan naiseen?