Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset voivat käydä mies-gynekologilla?

Vierailija
12.03.2016 |

Se että mies on lääkäri, ei muuta sitä tosiasiaa, että hän on myös mies. Mies on biologisesti ohjelmoitu katsomaan naisia "sillä silmällä" ja ihan varmasti mies-gynet ajattelevat potilaitaan illalla runkatessaan.. Hyi helvetti, miten jotkut naiset eivät ajattele tätä yhtään ja menevät kyselemättä mies-gynelle?

Kommentit (421)

Vierailija
1/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi. Entä jos se on homo? Saanko sitten mennä?

Vierailija
2/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mitenkään. Siellä ne miehet vastaanotoillaan runkkailevat halveksittuina ilman potilaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole niin kovakouraisia

Vierailija
4/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää vähemmän, siis kun värkissä on vikaa.

Vierailija
5/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkö siellä miesgynellä käy?

Vierailija
6/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mies gynekologit runkkailevat potilaitaan ajatellen. Mut silti en menisi ainakaan mielellään mies gynekologille, mutta se on oma häpeäni. Tosin sanoen, mua ujostuttaisi näyttää alapäätäni vieraalle miehelle, vaikka kyse olisi vain lääketieteellisestä toimeenpiteestä. Aika typerää oikeastaan, koska he kuitenkin tekevät vain työtään.

Vierailija
7/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu näitä uunoja. Gynekologi näkee päivässä 20 rasvaista, visvaista römpsää, jossa on laskeumia, repeytymiä, kukkakaalikondyloomia, ulostetahroja, karvaa hikeä ja pissaa. Sitä se arki on. Syy miksi gynekologiaan erikoistutaan, on se, että lisääntymisbiologia on todella monimutkaista ja mielenkiintoista, lisäksi gynekologi pääsee mm. leikkaamaan siinä tavallisen potilastyön ohella.

Gynekologia on lääketieteellisesti monipuolista ja mielenkiintoista. Teidän haisevat rupelot kropat ja römpsät eivät. Pervoilemaan pääsee ihan ilmaiseksi vaikka pimeään puistoon, ei tarvitse opiskella peruskoulun jälkeen lukiota, lääkistä ja pitkiä erikoistumisopintoja.

Vierailija
8/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä. En menis.

Vierailija
9/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NImenomaan valitse aina miehen. 

Jotenkin ajattelen, että se ei ole hänelle epämiellyttävää tutkia paikkojani. Totta kai ymmärrän, että naisgynekologi on ihan vapaaehtoisesti valinnut ammattinsa. Mutta vähän alitajuisesti kuitenkin ajattelen näin. 

Nuorena oli kyllä vähän ihmeellisiä kokemuksia miesgyneistä. Yksikin rupesi oudosti kehumaan kroppaani kesken kaiken. Ei sen kummempaa, enkä tehnyt valitusta. 

Vierailija
10/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle ei ole gynen sukupuolella hirveästi merkitystä, yleensä käyn naisgynekologeilla. Ei minulla ole mitään miesgynejä vastaan, on vain hiukan hämmentävää, miksi mies on halunnut opiskella juuri naisten vaginatutkijaksi?

Vierailija
11/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu näitä uunoja. Gynekologi näkee päivässä 20 rasvaista, visvaista römpsää, jossa on laskeumia, repeytymiä, kukkakaalikondyloomia, ulostetahroja, karvaa hikeä ja pissaa. Sitä se arki on. Syy miksi gynekologiaan erikoistutaan, on se, että lisääntymisbiologia on todella monimutkaista ja mielenkiintoista, lisäksi gynekologi pääsee mm. leikkaamaan siinä tavallisen potilastyön ohella.

Gynekologia on lääketieteellisesti monipuolista ja mielenkiintoista. Teidän haisevat rupelot kropat ja römpsät eivät. Pervoilemaan pääsee ihan ilmaiseksi vaikka pimeään puistoon, ei tarvitse opiskella peruskoulun jälkeen lukiota, lääkistä ja pitkiä erikoistumisopintoja.

Jopas vuodatus!

Ei minulla (eikä monella muullakaan) ole haisevaa, rupeloa kroppaa. Ihan olen nuorehko kaunis nainen. 

Mutta samaa mieltä toki siitä, että gynekologian alalle ei hakeuduta pillun kiilto silmissä. Toki jotain arkaaista viettiä voi olla naisten viehättymisestä naisten sukupuolielimiin. 

Eli pidän vähän eri asiana kuitenkin kuin erikoistumista jalkaterään tai korviin. 

Vierailija
12/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen gyneni oli mies. Lupsakka viisikymppinen setä eikä itse tutkimuksessa kyllä mielestäni ollut mitään seksuaalista. Erittäin asiallinen lääkäri jolle oli myös helppo puhua :)

Vierailija
13/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kaikenlaisia uutisia ollut ulkomailta miesgyneistä... Itse en IKINÄ menisi miesgynelle. Olisi todella kiusallista. Onneksi ei ole pakko :)

Vierailija
14/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vois mennä, mua ahistaa jos joku mies koskee mua edes kädestä. Tää ei oo mulle ongelma kun en ole kiinnostunut miehistä.

Vierailija
15/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jalkalääkärikin voi iltaisin runkkailla ne jalat mielessään..

Bussikuski taas kuljetettavistaan.

Vierailija
16/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan aidosti aivan sama. 

Lääkäri kuin lääkäri, en ajattele sukupuolen kautta ollenkaan tätä. 

Vierailija
17/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä juuri siitä, kun olen mies, mutta itse mm. valitsin hammaslääkärikseni tietoisesti naisen. Ajattelin, että vajaa nelikymppinen nainen on huolellinen ja kokenut, mutta kuitenkin innostunut ja ajan hermolla. Lisäksi pelkopotilaana koin, että perheenäiti on empaattinen ja ymmärtäväinen. Aikamoista stereotypiaa ja mielikuvaa siis, mutta toi paremman fiiliksen. Kai gynekologin valinnassa on samankaltaisia juttuja, mitä nyt kenelläkin.

Vierailija
18/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka eivät ymmärrä siitä lääkärin arjesta (vuostolkulla opiskelua niin, että ne ihmisen osat alkaa  muistuttaa rattaita joista rakentuu toimiva kone, kuinka kaikki se tieto pitää olla samalla hetkellä päässä kun katsoo vaikka kohdunkaulaa jotta tietää mikä voi johtua mistäkin, onko joku vialla, mitä seuraavaksi) varmaan sitten saa päähänsä että siinä helvetin kiireisessä arjessa pystyisi edes ajattelemaan mitään ylimääräistä (edes niitä visvoja tai karvoja, paitsi jos puhutaan liikakarvoituksesta tai jostain bakteeritulehduksen aiheuttamista eritteistä) tai seksuaalista... niin huoh. Vähän vastaava tunne tulee, kun yrittää selittää ulkomaalaiselle, että saunassa käynnissä ei ole mitään seksuaalista. Että perheen isä ei tuijottele pikkutyttöään.. Yritäppä sitä sitten jollekin luupäälle selittää.

Vierailija
19/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin miesgyne roplaamassa.

Vierailija
20/421 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että mies gynekologit runkkailevat potilaitaan ajatellen.

Heh, kyllä huomaa että olet nainen ;)

Ihan varmasti runkkailevat, kun nätti 2-kymppinen kaunotar tulee levittelemään sievää sheivattua pilluaan siihen nenän eteen ;)

M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän