Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder epäkohdat liioittelua!

Vierailija
13.12.2022 |

Täälläkin näkee jatkuvasti väitteitä siitä, että Tinderin kautta naisille tulisi tonneittain törkyviestejä, Ei pidä paikkaansa. Kyllä ne on todella harvinaisia tai sitten kyse on ns. "herne patjan alla" naisista, jotka eivät kestä normaalia katuelämääkään. Totta kai satojen tuhansien ihmisten joukossa on varmasti monenlaisia, mutta naiset , jotka saavat törkyviestejä Tinderissä voivat lähinnä syyttää itseään. Itse olen ollut vuosia Tinderissä ja kerran on tullut epäilyttävä viesti ja sekin oli sitten väärinkäsitys. Sen sijaan tykkäysten järkyttävä määrä aiheuttaa kyllä rasitusta ja jopa ahdistusta, kun viestejä tulee maailman ympäri ihan suomenkieliseen profiiliin. N43

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kaikki negatiiviset valittajat luo aivan väärän mielikuvan Tinder todellisuudesta.

Vierailija
2/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa törkyviestejä, kun en oikein saa mitään muitakaan viestejä :D Miehet ovat mykkiä, ja jos minä aloitan keskustelun niin vastaavat kahdella sanalla ja vuorokauden viiveellä..

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samaa mieltä, että Tinder viesteistä 99% on asiallisia. Sen sijaan ghostaus treffien yhteydessä on rasittavaa. Ei niitä monta tarvitse, kun vie maun koko treffailusta. Onhan niihin joka kerta aina vähän valmistautunut.

N36

Vierailija
4/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut vuosia Tinderissä. Olisi kiva kuulla syyt siihen miksi siellä noin pitkiä aikoja olet.

Vierailija
5/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit saada viestejä ympäri maailmaa, ellet itse ole niitä ulkomaalaisia matchannyt? Ja jos et kaipaa, niin kai laitat rajaukset siten, ettei ylety Tallinnaan asti?

Vierailija
6/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ollut vuosia Tinderissä. Olisi kiva kuulla syyt siihen miksi siellä noin pitkiä aikoja olet.

Enhän siellä koko aikaa ole ollut. Välillä olen siellä tavannut mukavan tyypin ja sitten on alettu suhde. En silloin ole ollut aktiivisesti Tinderissä.

Ap

Vierailija
7/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit saada viestejä ympäri maailmaa, ellet itse ole niitä ulkomaalaisia matchannyt? Ja jos et kaipaa, niin kai laitat rajaukset siten, ettei ylety Tallinnaan asti?

Näin oli pakko tehdä. Ensimmäinen pitkä suhteeni oli ulkomailla asuvan suomaisen kanssa, joten ajattelin, että kieli olisi rajannut kiinnostuneet.

Vierailija
8/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tällainenkin postaus. Törkyviestit ei todellakaan ole Tinderin suurin ongelma vaan ihan järkyttävät tykkäysmäärät. N34

Vierailija
9/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on naisten vähätellä ongelmia. Sain kolme tykkäystä puolen vuoden aikana, kyllä syö miestä. M38

Vierailija
10/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika monta totuutta Tinder treffeistä, joista sitten selvitetään oikeutta myöten. 

https://www.seiska.fi/Rikos/Suutelua-ja-seksia-Tinder-treffeilla-tasta-…

Vierailija
11/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa törkyviestejä, kun en oikein saa mitään muitakaan viestejä :D Miehet ovat mykkiä, ja jos minä aloitan keskustelun niin vastaavat kahdella sanalla ja vuorokauden viiveellä..

N41

Laihduta

Vierailija
12/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ainakaan ole liioittelua, että tavalliset miehet eivät saa edes matchia. sitten alfamiehille jää valtava urakka panna kaikkia naisia.

Vierailija
13/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se ei ainakaan ole liioittelua, että tavalliset miehet eivät saa edes matchia. sitten alfamiehille jää valtava urakka panna kaikkia naisia.

Et ole tavallinen mies, jos et saa yhtään matchia.

Olet tavallisen miehen alapuolella. 

Vierailija
14/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis ja normaalipainoinen, kuvia kehuttu ja livenä kehuttu myös kauniiksi. Silti miehet eivät edes vaivaudu edes aina vastaamaan, kun aloitan keskustelun ja sanon jotain kohteliasta heidän profiilistaan. Moni on sanonut, ettei olekaan kiinnostunut... Miksi sitten lähettivät tykkäyksen? Nähneet pelkät kuvat lukematta profiilitekstiäni, ja sitten kun ilmenee, että haenkin ihan vakavaa suhdetta, menee pupu pöksyyn? 

T. N39

Vierailija
15/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset, jotka luette näitä nyt, antakaa miehille matchi edes säälistä! Onhan tämä kamalaa 

Vierailija
16/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunis ja normaalipainoinen, kuvia kehuttu ja livenä kehuttu myös kauniiksi. Silti miehet eivät edes vaivaudu edes aina vastaamaan, kun aloitan keskustelun ja sanon jotain kohteliasta heidän profiilistaan. Moni on sanonut, ettei olekaan kiinnostunut... Miksi sitten lähettivät tykkäyksen? Nähneet pelkät kuvat lukematta profiilitekstiäni, ja sitten kun ilmenee, että haenkin ihan vakavaa suhdetta, menee pupu pöksyyn

T. N39

Kivasti muotoiltu ;)

Vierailija
17/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää mielenkiintoista. samaa aikaan nuoret naiset ei koe mitään epäkohtia ja miehet on ihan romahtamisen partaalla. Miten tähän on päädytty?

Vierailija
18/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset, jotka luette näitä nyt, antakaa miehille matchi edes säälistä! Onhan tämä kamalaa 

Olen antanut tykkäyksiä miehille ihan liian kepeästi epätoivon hetkellä. Sitten myöhemmin katunut, kun ei yhtään kiinnostakaan. Vastaan vaan kohteliaisuudesta takaisin niiden miesten viesteihin. Sitten rupee ahistaa, kun ne ehdottaa heti tapaamista, vaikken edes tiedä niistä mitään, kun eivät ole vaivautuneet kertomaan juuri mitään itsestään profiilissa. 

Vierailija
19/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä käänne tapahtuu suunnilleen 35 v iässä. Yhtäkkiä miehillä onkin varaa olla nirsoja ja naiset kärsii epätoivosta sen ikäisenä ainakin täällä Helsingissä. Riittää, että mies on koulutettu, siisti, tupakoimaton ja hänellä on asialliset kuvat ja profiiliteksti. Monet pakit olen saanut +35-miehiltä ekoilla treffeillä. Minussa ei kuulemma ole mitään vikaa, mutta ei vain ollut "kemiaa". Sen sijaan eräs nuori mies 26 v laittaa yhä kahden vuoden jälkeenkin viestejä ja haikailee perään, vaikka vain kerran harrastettiin seksiä... Etsin kuitenkin vakavaa suhdetta, niin pitää unohtaa mokomat pojankoltiaiset. Niistä jää vain tyhjä olo. 

T. Toinen N41

Vierailija
20/30 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut tykkäyksiä miehille ihan liian kepeästi epätoivon hetkellä. Sitten myöhemmin katunut, kun ei yhtään kiinnostakaan. Vastaan vaan kohteliaisuudesta takaisin niiden miesten viesteihin. Sitten rupee ahistaa, kun ne ehdottaa heti tapaamista, vaikken edes tiedä niistä mitään, kun eivät ole vaivautuneet kertomaan juuri mitään itsestään profiilissa. 

Ei tykkäys ole lupaus mihinkään. Sinua pitäisi kiittää. Olet pelastanut monen miehen päivän tai jopa viikon. Pidä linjasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme