"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???
Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!
Kommentit (1037)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?
Oletko sinä nyrkin ja hellan välissä, vai Linneanko elämästä kerrot? Onpa kurjasti asiat. : (
Olipas ylimielinen kommentti. Eiköhän naisvihasta ole lupa puhua yleisellä tasolla ja ilman tuollaista alentavaa kielenkäyttöä, vaikka toki se voi olla teille sedille haastava paikka.
Ei se ollut kommentti. Se oli kysymys. Miten siis on?
Joku Harri-setäkö se siellä kalastelee tietoja palstan naisasianaisista? Hehhehhehh, mitäpä jos menisit siitä keittämään itsellesi kahvit ja laittamaan iltapalan pöytään..
Ihan nainen olen. Mitenkäs sinun kommenttisi nyt vei asiaa eteenpäin. Ei mitenkään. Ei kenenkään asiaa. Komiaa touhua.
No, hyvää yötä Harrille ja kaikille muillekin sedille joka tapauksessa. Aurinko laskee, aivan kuin vanhan miehen erektio..
Ei ne vanhan naisen säkkimäiset tissitkään mikään silmiä hivelevä näky ole, sille se sinullakin on edessä🤷🤷
Kuitenkin ne tuntuvat sinulla olevan mielessä. Kerro terveisiä äidillesi.
Tuolla tyypillä (akalla) on paha äitisyndrooma/-fetissi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.
Ei osunut, vaan haukkui miehiä julkisesti ja kaikki (minä mukaan lukien) ei siitä oikein tykkää.
Ei todellakaan haukkunut kaikkia miehiä vaan niitä jotka puhuivat asiattomasti!
Sanoi, että kohtaa ennemmin karhun kuin tuntemattoman miehen ja perusteli joillakin esimerkeillä ja väkivallan pelolla. Eli yleisti haukkumisen kaikkiin miehiin. Sinänsä hullua, koska feminismi lähtee siitä, ettei miehissä ja naisissa ole eroa
Sellainen ymmärtämättömyys vaihteeks feminismistä. Se ei kuitenkaan liity mitenkään pelkoon. Kyllä sinäkin pelkäisit esim. pimeällä kujalla isokokoista möykkääjämiesjoukkoa. Feminismistä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.
Siltä tosiaan vaikuttaa.
Olen pitkään seurannut tätä miesten mollaamista tällä palstalla, todella epäoikeudenmukaista ja ennakkoluuloista puhetta. Siksi en ihmettele, jos miehet loukkaantuvat tällaisista aika äärimmäisistä ja yleistävistä karhu-vertailuista ja reagoivat siihen. Ja eikös miehilläkin ole oikeus ilmaista tunteitaan, vai miten se olikaan? Onko tässä kohtaa taas kaksoisstandardi eri sukupuolille?
Etkö itse pysty sitä käsittämään, että tässä karhu-vertauksessa dissataan koko miessukupuoli, kaikki miehet, ja se on siinä vinoa.
Karhuja on turha syyttää siitä, että miehet ovat itse auheuttaneet käytöksellään sen maineen mikä heillä on. Miesten itse luoma ongelma, joten miehet varmasti myös korjaavat tämän ongelman, vai tarvitaanko taas naisia siihenkin?
Mitäs jos ei korjatakkaan?
En näe sille mitään tarvetta. Yhteskunta joutaa hajota vielä paljon pahemmaksi, ennenkuin muistellaan niitä haikeita aikoja, kun valkoisten limaisten setämiesten luomista ongelmista suurin oli köyhien ylipaino.
Sekin oli varmaan naisten vika kun syöttivät liikaa miehille pullamössöä.
Mitähän sä oikein selität?
Se yhteiskunta jonka tunsit ja joka oli sinulle turvallinen on hajoamassa, enkä näe sen korjaamiseen mitään tarvetta. Tilalle tulee jännempi yhteiskunta, jossa heikot kuten naiset kärsii, koska se tuo elämään rajoituksia, kuten sen ettei naisten ole turvallista liikkua yksin.
Ei voi mitään eikä se mua haittaa.
Jännää tässä sinun "jännässä yhteiskunnassa" on vain se, että edes suomalaiset miehet eivät enää naisia puolusta, kuten oli ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?
Oletko sinä nyrkin ja hellan välissä, vai Linneanko elämästä kerrot? Onpa kurjasti asiat. : (
Olipas ylimielinen kommentti. Eiköhän naisvihasta ole lupa puhua yleisellä tasolla ja ilman tuollaista alentavaa kielenkäyttöä, vaikka toki se voi olla teille sedille haastava paikka.
Ei se ollut kommentti. Se oli kysymys. Miten siis on?
Joku Harri-setäkö se siellä kalastelee tietoja palstan naisasianaisista? Hehhehhehh, mitäpä jos menisit siitä keittämään itsellesi kahvit ja laittamaan iltapalan pöytään..
Ihan nainen olen. Mitenkäs sinun kommenttisi nyt vei asiaa eteenpäin. Ei mitenkään. Ei kenenkään asiaa. Komiaa touhua.
No, hyvää yötä Harrille ja kaikille muillekin sedille joka tapauksessa. Aurinko laskee, aivan kuin vanhan miehen erektio..
Ei ne vanhan naisen säkkimäiset tissitkään mikään silmiä hivelevä näky ole, sille se sinullakin on edessä🤷🤷
Kuitenkin ne tuntuvat sinulla olevan mielessä. Kerro terveisiä äidillesi.
Eipä taida mun äitiäni kiinnosta sun tisulisi. Anna vaan veljesi hieroa jatkossakin. =D
Vai sellainen fantasia sulla.
Outo oli sinullakin, vaan mikäpä minä olen tuomitsemaan. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Linnean kohtaisin vaelluksella ja apua tarvis niin ehkä jättäisin oman onnensa nojaan.
Sanoo incel joka on juurtunut perseestään pelituoliin....
Sanoo 40v läski yhmamma
He ovatkin monesti oikeassa mitä miehiin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikohan tämänkin ketjun naisjankkaajista on koskaan edes käynyt metsässä? Veikkaan ettei kovin moni.
Moniko miesjankkaajista on edes käynyt metsässä?
Kaikki ARMEIJAN käyneet!
Mun mies kävi armeijan, muttei silloin käynyt kertaakaan metsässä. Minä en ole käynyt armeijaa, mutta usein olen metsäretkiä tehnyt, myös yöpynyt laavuilla ym.
Vierailija kirjoitti:
https://www.lappeenrannanuutiset.fi/paikalliset/1747596
Miten elo muuttui kun naaraskarhu kävi päälle.
ei edes se uroskarhu….
Omaa huolimattomuutta. Ja tietysti poikastaan puolustava karhu taphettiin heti.
Hän meni saunaan erään miehen jälkeen, mutta Leinolle jäi vaikutelma, että mies jäi seurailemaan häntä.
Vai että oikein vaikutelma, on kovatasoista faktaa taas jutussa :D
Vierailija kirjoitti:
Jostainhan se kertoo, että miehet eivät yksiselitteisesti tuomitse limaisia setämiehiä, vaan tuomitsevat Linnea Leinon.
Jokainen voi sitten itse päätellä mistä tämä kertoo.
"Yle: Linnea Leino sairastui – tajusi tilansa vakavuuden vasta, kun läheiset puuttuivat peliin
Linnea Leino toteaa televisiossa, että toisesta ihmisestä ei voi koskaan tietää, mitä tämä käy läpi."
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011926423.html
Kannattaa varmaan katsoa ne Linnean diagnoosit läpi, ennekuin alkaa syyttelemään muita. Linneasta haiskahtaa kovasti psykoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?
Oletko sinä nyrkin ja hellan välissä, vai Linneanko elämästä kerrot? Onpa kurjasti asiat. : (
Olipas ylimielinen kommentti. Eiköhän naisvihasta ole lupa puhua yleisellä tasolla ja ilman tuollaista alentavaa kielenkäyttöä, vaikka toki se voi olla teille sedille haastava paikka.
Ei se ollut kommentti. Se oli kysymys. Miten siis on?
Joku Harri-setäkö se siellä kalastelee tietoja palstan naisasianaisista? Hehhehhehh, mitäpä jos menisit siitä keittämään itsellesi kahvit ja laittamaan iltapalan pöytään..
Ihan nainen olen. Mitenkäs sinun kommenttisi nyt vei asiaa eteenpäin. Ei mitenkään. Ei kenenkään asiaa. Komiaa touhua.
No, hyvää yötä Harrille ja kaikille muillekin sedille joka tapauksessa. Aurinko laskee, aivan kuin vanhan miehen erektio..
Ei ne vanhan naisen säkkimäiset tissitkään mikään silmiä hivelevä näky ole, sille se sinullakin on edessä🤷🤷
Kuitenkin ne tuntuvat sinulla olevan mielessä. Kerro terveisiä äidillesi.
Eipä taida mun äitiäni kiinnosta sun tisulisi. Anna vaan veljesi hieroa jatkossakin. =D
Vai sellainen fantasia sulla.
Outo oli sinullakin, vaan mikäpä minä olen tuomitsemaan. 😳
Kyl sen huomaa, et tuomitset kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle lapselle on sanottu pienenä "odotahan, kun isäsi tulee kotiin"? Onko pikkuinen ollut iloissaan, että iskä tulee kotiin vai onko pelottanut, että sitten tulee remmistä? On ihan sama, kun aikuinen mies vihjaa yksin liikkuvalle naiselle miten vaarallista hänen on kulkea yksin paikassa, jossa ei koko ajan ole muita ihmisiä.
Linnea itse kertoi kohtaavansa ennemmin karhun kuin miehen. Kysyjä pappa siis vain ihmetteli linnean rohkeutta kulkea yksin metsässä, eli sanoitti saman asian. Yhtä hyvin sen voi todeta joku mummo. Se ei ole papalta uhkaava vihjaus, vaan osoitus siitä että hän jakaa saman käsityksen kuin Linnea, ihmettelee tämän rohkeutta ja on varmasti vähän huolissaankin.
Mut onhan se mies, pappa ja mummo silloin siinä samassa metsässä. Miksi heidän pitäisi ihmetellä just tämän nuoren naisen rohkeutta? Mikä tätä nuorta nättiä naista uhkaa, mikä ei ole kiinnostunut miehestä, papasta tai mummosta?
Vierailija kirjoitti:
Alkaa hieman ketuttamaan tämä haukkuminen, jos minä olen "limainen" mies, ehkä alan myös käyttäytymään niin. "Kaikki miehet ovat limmaisia ja väkivaltaisia", pitää sitten olla sellainen. Naisethan pitää jännämiehistä.
Miehet tässä ketjussa uhriutuu ja kokevat, että Linnea pitäisi kaikkia miehiä limaisina
Vierailija kirjoitti:
Hän meni saunaan erään miehen jälkeen, mutta Leinolle jäi vaikutelma, että mies jäi seurailemaan häntä.
Vai että oikein vaikutelma, on kovatasoista faktaa taas jutussa :D
Äitilläsi oli vaikutelma, että sinulla voisi olla jonkin sortin kehityshäiriö, mutta päästi sinut kuitenkin internettiin ja vauva-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?
Miksi vanhoja miehiä sanotaan ukoiksi?
Poliisit paikalle ja sanoja putkaan?
Pitääpäs muistaa ensi kerralla tuo.." minäpäs noin kurttuinen vanha ukko metsässä tekee?"
Vois myös sanoa: miten noin hintelä mies uskaltaa yksin metsässä...
Miksi naisilla on tarve loukata? Menikö noin tunteisiin?
Jos mies on hintelä, niin miksi tosiasian kertominen on loukkaus?
Vierailija kirjoitti:
Miehen raikaus vertautuu naisen raiskaukseen seuraavasti: puukolla uhaten nainen vaatii miestä nussimaan(ilman kondomia) vaikka miestä ei yhtään haluttaisi. Väkivaltaa ei ole. Uskon että aika moni mies selviäisi ilman pahempia henkisiä vammoja raiskauksesta.
Jos taas hakataan nyrkeillä ja pahoinpidellään henkihieveriin(joka ei ole raiskaus vaan pahoinpitely) uskon että molemmat, sekä mies että nainen, saavat traumoja tapahtuneesta. Ei pidä sekoittaa asioita.
Raiskaus on aina pahoinpitely.
Vierailija kirjoitti:
Hän meni saunaan erään miehen jälkeen, mutta Leinolle jäi vaikutelma, että mies jäi seurailemaan häntä.
Vai että oikein vaikutelma, on kovatasoista faktaa taas jutussa :D
En ihmettele yhtään, etteivät olisi jääneet seurailemaan. Linnea on kaunis ja kuuluisa näyttelijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.
Siltä tosiaan vaikuttaa.
Olen pitkään seurannut tätä miesten mollaamista tällä palstalla, todella epäoikeudenmukaista ja ennakkoluuloista puhetta. Siksi en ihmettele, jos miehet loukkaantuvat tällaisista aika äärimmäisistä ja yleistävistä karhu-vertailuista ja reagoivat siihen. Ja eikös miehilläkin ole oikeus ilmaista tunteitaan, vai miten se olikaan? Onko tässä kohtaa taas kaksoisstandardi eri sukupuolille?
Etkö itse pysty sitä käsittämään, että tässä karhu-vertauksessa dissataan koko miessukupuoli, kaikki miehet, ja se on siinä vinoa.
Karhuja on turha syyttää siitä, että miehet ovat itse auheuttaneet käytöksellään sen maineen mikä heillä on. Miesten itse luoma ongelma, joten miehet varmasti myös korjaavat tämän ongelman, vai tarvitaanko taas naisia siihenkin?
Mitäs jos ei korjatakkaan?
En näe sille mitään tarvetta. Yhteskunta joutaa hajota vielä paljon pahemmaksi, ennenkuin muistellaan niitä haikeita aikoja, kun valkoisten limaisten setämiesten luomista ongelmista suurin oli köyhien ylipaino.
Sekin oli varmaan naisten vika kun syöttivät liikaa miehille pullamössöä.
Mitähän sä oikein selität?
Se yhteiskunta jonka tunsit ja joka oli sinulle turvallinen on hajoamassa, enkä näe sen korjaamiseen mitään tarvetta. Tilalle tulee jännempi yhteiskunta, jossa heikot kuten naiset kärsii, koska se tuo elämään rajoituksia, kuten sen ettei naisten ole turvallista liikkua yksin.
Ei voi mitään eikä se mua haittaa.
Jännää tässä sinun "jännässä yhteiskunnassa" on vain se, että edes suomalaiset miehet eivät enää naisia puolusta, kuten oli ennen.
Huo ra haukkuu saamattomaksi ja panee jännää vakivaltaista miestä, tosi jännä etten puolusta naisia? Nainen ei tunnista hyvää miestä vaikka karhu raatelisi.
Kohtaisin mielummin pimeällä kujalla karhun kuin nykynaisen unelmamiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.
Siltä tosiaan vaikuttaa.
Olen pitkään seurannut tätä miesten mollaamista tällä palstalla, todella epäoikeudenmukaista ja ennakkoluuloista puhetta. Siksi en ihmettele, jos miehet loukkaantuvat tällaisista aika äärimmäisistä ja yleistävistä karhu-vertailuista ja reagoivat siihen. Ja eikös miehilläkin ole oikeus ilmaista tunteitaan, vai miten se olikaan? Onko tässä kohtaa taas kaksoisstandardi eri sukupuolille?
Etkö itse pysty sitä käsittämään, että tässä karhu-vertauksessa dissataan koko miessukupuoli, kaikki miehet, ja se on siinä vinoa.
Karhuja on turha syyttää siitä, että miehet ovat itse auheuttaneet käytöksellään sen maineen mikä heillä on. Miesten itse luoma ongelma, joten miehet varmasti myös korjaavat tämän ongelman, vai tarvitaanko taas naisia siihenkin?
Mitäs jos ei korjatakkaan?
En näe sille mitään tarvetta. Yhteskunta joutaa hajota vielä paljon pahemmaksi, ennenkuin muistellaan niitä haikeita aikoja, kun valkoisten limaisten setämiesten luomista ongelmista suurin oli köyhien ylipaino.
Sekin oli varmaan naisten vika kun syöttivät liikaa miehille pullamössöä.
Mitähän sä oikein selität?
Se yhteiskunta jonka tunsit ja joka oli sinulle turvallinen on hajoamassa, enkä näe sen korjaamiseen mitään tarvetta. Tilalle tulee jännempi yhteiskunta, jossa heikot kuten naiset kärsii, koska se tuo elämään rajoituksia, kuten sen ettei naisten ole turvallista liikkua yksin.
Ei voi mitään eikä se mua haittaa.
Jännää tässä sinun "jännässä yhteiskunnassa" on vain se, että edes suomalaiset miehet eivät enää naisia puolusta, kuten oli ennen.
Huo ra haukkuu saamattomaksi ja panee jännää vakivaltaista miestä, tosi jännä etten puolusta naisia? Nainen ei tunnista hyvää miestä vaikka karhu raatelisi.
100% totta tämä on, miksi sitä naista puolustamaan, jos mitään tältä ei saa, ja pahimmillaan vain paskat päälle siitäkin🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla parempi että naiset ja miehet eivät puhu koskaan mitään toisilleen.
Jos äijällä ei ole muuta sanottavaa tuntemattomalle ihmiselle kuin ällö seksuaalinen kommentti, kannattaa pysyä edelleen siellä tynnyrissään, jossa on tähänkin asti niin hyvin viihtynyt.
Jos hysteerikko pitää kaikkea seksuaalisena häirintänä voi olla menemättä sinne metsään.
Jostain syystä moni nainen on lukenut uutisia metsäkohtaamisten seurauksista ja syystä pelkää yksinäisiä lenkkipolkuja.
Mitä ihmeen uutisia? En muista metsissä käyneen mitään tällä vuosituhannella. No tietty jotkut kaupungin puskat pikkutunneilla voineet olla eri asia.
Jyväskylässä ollut ainakin pari hyökkäystä pururadalla, Halssilassa ja Laajavuoressa.
No lasketaan puolittain. Ei kuitenkaan siis vaellus ja varsinainen metsä kyseessä, vaan ne kaupungin "puskat"
Vastahan oli mediassa paljonkin keskustelua ja kerrottiin kokemuksia näistä ns. "Vuorille eksyttäjä-miehistä". Kuolleitakin oli. Joku mies siis sai tuomion kohtuu vastikään, kun oli näin aiheuttanut seuralaisnaisensa / tyttöystävänsä kuoleman.
Nyt otettu siis mukaan ulkomaat ja puolisot, jotta saadaan suomalainen vastaantulija demonisoitua
"Vuorille eksyttäminen" ilmiönä oli vastaus tuohon: "En muista metsissä käyneen mitään tällä vuosituhannella." jos et huomannut.
Kyllä miehet ovat naiselle potentiaalisesti vaarallisia, ja tämä on hyvä huomioida. Se on aika yleistä, ei harvinaista. Ei ole kyse mistään valtavan harvinaisista yksittäistapauksia, että jotain ikävää tapahtuu. Että mies tekee jotain ikävää tai satuttavaa naiselle.
Lähti sitten heidän kanssaan deiteillä patikkaretkelle taikka jonnekin sisätiloihin. Oltiin sitten maalla taikka kaupungissa, kotimaassa tai ulkomailla. Mitä tässä on niin vaikea ymmärtää ja siitä vielä loukkaantua.? Nainen sen sijaan on vain harvoin vaaraksi naiselle.
Ja kaiken kukkuraksi, sitten kun jotain käy, niin - miehet - (joukolla), osoittaa ja syyllistää nimenomaan sitä naista, että aiai, olisi pitänyt olla taas varovaisempi, tai itse käyttäytyä tai pukeutua toisin.... sen jonkun "yksittäisen " miehen kanssa ja taas yksittäisen ja taas yksittäisen jne... Ei ole yksittäinen...
Käytännössä siis jokaisen miehen kanssa varovainen, suomeksi sanottuna.
On aivan perustelua puhua siis että "miehet". Miehet ovat naisille riski. Näin asia nyt vain on.
Muutetaan sitten puhetapaa, jos asiasta tulee joskus harvinainen.
Niin jos haluat rajata yleisen ja harvinaisen noin. Ihan yhtä lailla mies tai nainen voisi pelätä naisia. Joo, se on harvinaisempaa, mutta riski ei ole nolla. Ja pieni se riski on miehen tekemänäkään. Eli sinun rajauksesi yleisen ja harvan välillä on tarkoitushakuista miesvihaa.
Ja vastaantuleva mies on miehelle ihan yhtä suuri riski kuin naiselle.
Tässä on vielä taustalla se, että tiettyjen etnisten riskien välttely on julistettu jopa rikolliseksi, vaikka riski on selvästi suurempi kuin metsässä vastaantulevan miehen kohdalla.
Sinä et päätä hänen harrastuksistaan!